Gå til innhold

Fotballfrue 3


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Her kommer del 3 av fotballfruedebatten, siden forrige tråd ble stengt. Fortsett gjerne å debatter, bare prøv å diskuter så mye rundt tema som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det nytter, er en gjeng mennesker som skal inn og fortelle de som kritiserer FF at de er sjalu, bitre og feite mennesker som hater FF fordi hun har alt de ikke har.

Hver gang.

Anonym poster: f5dc06a6f4f160ec3ea5136992dc28df

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Seriøst.... HVORFOR?!!

Hvis du har noe mot dette, får du la være å lese. Denne tråden er for de som ønsker å snakke om et tema som er mye omdiskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss tippe hvor lenge denne her får stå. Tipper 3 uker max.

Anonym poster: 27df2de0284bc10234f1ead052ee6dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Jeg tror ikke det nytter, er en gjeng mennesker som skal inn og fortelle de som kritiserer FF at de er sjalu, bitre og feite mennesker som hater FF fordi hun har alt de ikke har.

Hver gang.

Anonym poster: f5dc06a6f4f160ec3ea5136992dc28df

Virker som om noen her inne har et eller annet ugjort som de må ta ut på andre. Synd at noen skal komme inn å ødelegge for andre, fordi mange har mange gode poeng å komme med. Tankegangen til de som gjør dette lyder omtrent slik: Kritikk mot FF = usaklig innlegg. Man er ikke nødvendigvis sjalu på et annet menneske fordi man retter et spørsmålstegn mot noe ved dem.

Får håpe at tråden kan fortsette uten for mye annet denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst.... HVORFOR?!!

Hvorfor trenger vi millioner av " Er jeg Gravid " tråder?

Anonym poster: c2efb1e3e89d95ee64b7e1e06ca07b33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indra

Å diskutere en blogger synes jeg er ok så lenge man holder seg noenlunde saklig i kritikken.

Jeg er både feit, bitter og sjalu på CBE fordi jeg kommenterer ting ved bloggingen som er kritikkverdig, som for eksempel manglende merking av reklame og truende oppførsel.

Så er det avklart allerede, liksom :ironi:

Endret av Indra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor fotballfrua er "fredet" her på KG, når alt annet er fritt frem. Tråden om Vågå-ordføreren gikk langt over alle støvelskaft før den ble stengt. Gikk lenge før moderatorene åpnet igjen for tråder om FF....

Anonym poster: 7631d9ae2312a5fba685e285108dcdf8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om noen her inne har et eller annet ugjort som de må ta ut på andre. Synd at noen skal komme inn å ødelegge for andre, fordi mange har mange gode poeng å komme med. Tankegangen til de som gjør dette lyder omtrent slik: Kritikk mot FF = usaklig innlegg. Man er ikke nødvendigvis sjalu på et annet menneske fordi man retter et spørsmålstegn mot noe ved dem.

Får håpe at tråden kan fortsette uten for mye annet denne gangen.

Hvorfor starter du utallige FF-tråder uten å komme med en eneste selvstendig mening?

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Hvorfor starter du utallige FF-tråder uten å komme med en eneste selvstendig mening?

Anonym poster: c40db1bc82f3d0b2bfc54473f6eaf227

  1. Jeg har ikke laget uttallige tråder om FF. Dette er kun tråd nr.2. De andre trådene har andre laget.
  2. Jeg har faktisk kommet med noen personlige meninger hvis du leser den forrige tråden pluss tråden før den igjen.
  3. Som skrevet tidligere, hvis du har noe som helst mot denne debatten rundt FF, hold deg unna istedet for å syte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/un...en-3473391.html

Hun får kritikk for anoreksia, men Frua er jo tynnere enn hun her. Ingen som ser det??

Anonym poster: bf160248d20c08f95d3fb0b9bba16999

Jeg synes hun som var avbildet er mye tynnere enn fotballfrue! Fotballfrue er tynn ja, men hun har litt muskler også. Man ser stor forskjell på Caroline og hun i linken, ved at Caroline er mye bedre trent! Jeg sier ikke at jeg ikke synes Caroline er tynnere enn gjennomsnittet, men det får da være grenser til sammenligninger.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun i linken er mye tynnere enn FF! FF har mere kjøtt på beina, og ikke så tydelige ribbein.

Anonym poster: 7631d9ae2312a5fba685e285108dcdf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ratata
  1. Jeg har ikke laget uttallige tråder om FF. Dette er kun tråd nr.2. De andre trådene har andre laget.

  2. Jeg har faktisk kommet med noen personlige meninger hvis du leser den forrige tråden pluss tråden før den igjen.

  3. Som skrevet tidligere, hvis du har noe som helst mot denne debatten rundt FF, hold deg unna istedet for å syte.

Og som du selv sier så er dette del 3.....

Trådene blir jo stengt på grunn av spekulasjoner, og hvem er det som kommer med dem?..Iallefall ikke de som er lei av disse trådene...Avsporinger kan mange stå for (slik som meg nå) men trådens tilhengere får tåle at enkelte ting blir kommentert..Usakelige kommentarer vil bli kommentert og dermed har man ofte en avsporing. Konsruktive innlegg blir som oftest ikke sporet av.

Dere får ha lykke til med denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere en blogger synes jeg er ok så lenge man holder seg noenlunde saklig i kritikken.

Jeg er både feit, bitter og sjalu på CBE fordi jeg kommenterer ting ved bloggingen som er kritikkverdig, som for eksempel manglende merking av reklame og truende oppførsel.

Så er det avklart allerede, liksom :ironi:

deg har jeg alltid likt. Du er oppegående.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å diskutere en blogger synes jeg er ok så lenge man holder seg noenlunde saklig i kritikken.

Jeg er både feit, bitter og sjalu på CBE fordi jeg kommenterer ting ved bloggingen som er kritikkverdig, som for eksempel manglende merking av reklame og truende oppførsel.

Så er det avklart allerede, liksom :ironi:

Jeg er enig i det førstnevnte :jepp:

Men er det er da vel ingen som mener at noen er sjalu om de kommentarer saklig ved bloggingen til Caroline? Sjalusikortet blir jo bare tatt opp mot de som pirker på absolutt alt med henne, og da er det ikke snakk om saklig kritikk akkurat.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har utviklet seg den veien høna sparker allerede.

At FF har områder som er kritikkverdige er det ingen som helst tvil om. Men hvor mange tråder over hvor mange sider kan man diskutere det? Disse trådene degenerer alltid til rene sladretråder hvor flisespikkeriet og sladrenivået er verre enn Se og Hør. Det gjør at man ender opp med å føle sympati for FF i stedet for å reagere på henne, når hun gjentatte ganger blir utsatt for de mest latterlige og bagatellmessige kritikker av de som leser bloggen hennes daglig for å løpe inn hit i tråden etterpå og klage over hvert ord og bilde hun har lagt ut.

Dette er online-versjonen av nabokjerringa bak blondegardinene, og det er bare trist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indra

Jeg er enig i det førstnevnte :jepp:

Men er det er da vel ingen som mener at noen er sjalu om de kommentarer saklig ved bloggingen til Caroline? Sjalusikortet blir jo bare tatt opp mot de som pirker på absolutt alt med henne, og da er det ikke snakk om saklig kritikk akkurat.

Anonym poster: b989bf7d53de1c177c0d382dbc0110b3

Nåja, jeg vil si det kommer med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...