Gå til innhold

Hvordan glemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare lufte tankene og følelsene mine ut..

Jeg er ei jente på 23 som er aktiv med venner, jobb, familie osv.

Smiler og ler mye, utenfra vil det se ut som om livet er greit men sannheten er at jeg er så knust at jeg klarer å se verken opp eller ned.

Jeg hadde et forhold og samboer i tre år, vi hadde selvfølgelig våres oppturer og nedturer. Kanskje litt mer nedturer men vi var jo så glade og elsket jo hverandre høyere enn himmelen. Helt til en dag hvor han ikke hadde følelser for meg lengre og jeg satt igjen med skjegget i postkassen. Dette er jo nesten 7 måneder siden så jeg er over den tyngste sorgen men så fant jeg ut at han har funnet seg ei ny og jeg er delvis tilbake der jeg var.

Jeg klarer virkelig ikke å glemme alt vi gjorde, minnene, reisene, byturer, kjæreste-kvelder osv. Tanken på at han ikke er min lenger slår pusten ut av meg og tårene triller og kunne fortsatt i en evighet tror jeg.

Jeg har jo datet en del i mellomtiden og har møtt en som det kunne blitt noe stort med tror jeg men jeg klarer virkelig ikke å glemme eksen. (Har vært helt ærlig med han nye, han vet alt så han vet hvor landet ligger)

Jeg sammenligner alle gutter med eksen, et "fyfy" men jeg klarer ikke å unngå det..

Jeg er så redd for at eksen er den 'store kjærligheten' min, at jeg aldri skal klare å elske noen på den måten som jeg gjorde/gjør. Jeg er jo en veldig følsom og sårbar person så når jeg blir glad i noen eller elsker dem så gjør jeg dette av hele mitt hjerte.

Sliter så mye med å stole på folk(gutter) igjen, det og tørre å slippe noen innpå meg igjen takler jeg ikke så jeg stenger meg inne som en slags forsvarsmekanisme.

Hvordan skal jeg komme meg videre? Jeg er så sliten, fysisk og psykisk for jeg klarer virkelig ikke å glemme han.. Jeg er jo så glad i han :-( Han er med meg i tankene i alt jeg gjør.. Hele forholdet våres var som et eventyr fra min side, utenom diverse små-krangling.

Føles ut som om jeg kommer til å ende opp helt alene med han som den store kjærligheten for alltid..

Hva skal jeg gjøre? :-(

Hilsen ei fortvilet og knust jente

Anonym poster: ae742963c60a6e3ecdf3344ec6f00e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste som har følt det slikt, jeg kranglet masse med X'en min på slutten for jeg viste han gjorde noe bak min rygg. Å når det ble slutt fikk jeg vite at han hadde drevet på med en annen jente lenge før det ble slutt, og 7 dager etter han fortalte at det var slutt for han hadde ikke følelser for meg mer. SÅ ble han sammen med henne på fb, å jeg satt igjen med alle følelsene. Jeg var så knust jeg tror jeg grein i dager i strekk, men nå er det vell 3 år siden snart? 2 år? Tok ufattelig lang tid før jeg klarte og slutte og tenke på hva hver dag, jeg tenkte og på minnene og alt vi hadde gjort sammen. Kom det en sang på som vi hørte på sammen, så tenker jeg ennå på han og gode minner. Men nå har jeg møtt en annen, tok meg litt tid men nå har jeg og han nye vært sammen i 6 måner (Idag faktisk). Og jeg er glad jeg er sammen med han her nå, har det så ufattelig bra men det tar tid. Noen bruker lengre tid enn andre, men bare slapp av for det er mange fisk havet og jeg VET du blir og møte en kjempe fyr Når man har vært sammen lenge, så blir det vanskelig. Men ta tiden til gode, og bare slapp av for plutselig møter du en ny når du minst venter det! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...