Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken solkrem bruker dere?

Er på jakt etter en solkrem som gir god uv-a og uv-b beskyttelse. Føler at mange merker jukser med uv-a?

Forslag?

Anonym poster: 1f8de892b9eedb49ad6825461db76e86

Anonym poster: 650e4a63a4d9f46539a595b7d2216970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er masse forskjellig på apotek, Parfymeriet og andre steder som Matis osv... Kommer an på hudtype.

Skrevet

Jeg har tørr hud og får lett pigmentflekker. Bruker comfort zone urban protection faktor 30 på ansiktet hver dag . På stranden bruker jeg dermaroller faktor 30 som VIRKELIG er vannfast, du må han oljerens for og få det av . Veldig kjekt, siden du trenger kun 1 påføring om dagen , så du har kremen leeenge.

AnonymBruker
Skrevet

På kroppen bruker jeg Vichy (spf 30 og 50) for barn -så mye enklere når hele familien bruker samme krem når man skal ut av huset...

Til ansiktet bruker jeg La Roche Posay Antheli AC (eller noe sånt) med spf 30. Den er ikke blank og klissete. Matt og kjempefin under sminke.

Anonym poster: 565adab468e0bf67dfb00d9e9c3269ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Piz Buin sin allergi-solkrem i spf 15 og 30, første solkremen som ikke har gitt meg soleksem og lukter deilig. Føles ikke som en seig solkrem, men lett og frisk, men funker så jeg ikke blir solbrent.

Anonym poster: 154ca41abe3be83a4be9e24fb82b6b5c

• Liker 1
Skrevet

Piz Buin, det er den eneste jeg synes lukter ok :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Piz Buin sin allergi-solkrem i spf 15 og 30, første solkremen som ikke har gitt meg soleksem og lukter deilig. Føles ikke som en seig solkrem, men lett og frisk, men funker så jeg ikke blir solbrent.

Anonym poster: 154ca41abe3be83a4be9e24fb82b6b5c

Åh, jeg får alltid soleksem. Kanskje jeg skal prøve denne. Er den bra på både uv-a og uv-B filter?

Anonym poster: a2288210aef3ebc70cc59ff8d9875611

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg får alltid soleksem. Kanskje jeg skal prøve denne. Er den bra på både uv-a og uv-B filter?

Eller nei. Etter et raskt søk er veldig mange misfornøyd med denne. Bra den fungerer bra for deg da:)

Skrevet

Til daglig bruker jeg alltid ansiktskrem med faktor 15 i fra Ole Henriksen, men når det er sommer eller jeg er i varmere strøk så bruker jeg en ansiktskrem fra Dermalogica med faktor 30.

På kroppen bruker jeg solkrem fra Cliniderm (kjøper på apoteket).

Mot soleksem så kan jeg anbefale å ta betakaroten.

Skrevet

den fra laroc posay er jeg ikke helt fornøyd med. Legger seg som en hvit hinne utenpå huden så jeg ser veldig hvit ut ..:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...