Gå til innhold

Hvorfor sier jenter hvor mange partnere de har hatt?

Anbefalte innlegg

Gjest marius
Skrevet

Mann 30 år her. Møtt en jente 28 år. Hun tror jeg er en player, så har spurt meg flere ganger hvor mange jeg har vært med. Har aldri svart, men spurte henne hvor mange hun har vært med. Hun sa 14 stk. Kjenner kvinner, så det reelle antallet er nok en god del høyere. Hva er det med kvinner som føler behov for å si dette?

Før hun sa dette, synes jeg hun virket som en bra dame med integritet. Nå ser jeg bare på henne som et ludder. Vi har datet i to måneder. Hun tror vi er eksklusive, men jeg har de siste to ukene hatt sex med to andre jenter. Jeg likte henne godt og kunne se for meg et forhold, men hvem vil være sammen med en jente som halve byen har vært på.

Ser for meg at jeg til slutt ender opp med å bli sammen med en jente, få barn med henne og samtidig være kronisk utro bak hennes rygg. Dagens generasjon av kvinner er direkte tragiske.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...

Dagens generasjon av kvinner er direkte tragiske.

Fikk bare inntrykk av en av dere som tragisk basert på det innlegget..

Anonym poster: 3efc452bc5e215d3d77038a7bd32c979

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Forbered deg på feministangrep :danse:

Anonym poster: 13f105d98a3132e15666397e9e7447a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Too late... :fnise:

Anonym poster: 13f105d98a3132e15666397e9e7447a1

• Liker 1
Skrevet

Dagens generasjon av kvinner er direkte tragiske.

Men da er de jo en bra match for deg da.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mann 30 år her. Møtt en jente 28 år. Hun tror jeg er en player, så har spurt meg flere ganger hvor mange jeg har vært med. Har aldri svart, men spurte henne hvor mange hun har vært med. Hun sa 14 stk. Kjenner kvinner, så det reelle antallet er nok en god del høyere. Hva er det med kvinner som føler behov for å si dette?

Før hun sa dette, synes jeg hun virket som en bra dame med integritet. Nå ser jeg bare på henne som et ludder. Vi har datet i to måneder. Hun tror vi er eksklusive, men jeg har de siste to ukene hatt sex med to andre jenter. Jeg likte henne godt og kunne se for meg et forhold, men hvem vil være sammen med en jente som halve byen har vært på.

Ser for meg at jeg til slutt ender opp med å bli sammen med en jente, få barn med henne og samtidig være kronisk utro bak hennes rygg. Dagens generasjon av kvinner er direkte tragiske.

du er direkte tragisk! det utsagnet der og egentlig hele denne tråden kunne kg vært for uten.

Anonym poster: 80748b88e0c83d4665ff145b94a8cde8

• Liker 5
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Vi sier sannheten for å bli kvitt patetiske dobbeltmoralistiske menn som deg.

Gjest .-L-.
Skrevet

Denne "problematikken" har blitt tatt opp hver uke nå i over en måned? På tide å slutte nå kanskje..

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Sannsynligvis pga at du spurte, og hun ikke ser noen grunn til å holde noe slikt skjult.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er midten av 20-årene og har hatt 3 stykker! Har ikke noe problem med å si det. Om han jeg dater hadde betvilt det, og sagt at det var høyere så er det like greit å være kvitt han. Trenger en mann som stoler på meg. Du har jo nettopp bevisst at hun ikke kan stole på deg.

Anonym poster: 016ee17468fb71356cadd280da1ba8ac

• Liker 3
Skrevet

Ehem... Hvem var tragisk sa du?

• Liker 9
Gjest Gjest
Skrevet

Du har ligget med 2 andre enn henne på 2 uker. Om du har fulgt den trenden så kommer du opp i over 100 på bare 2 år, så jeg vil anta at du har ligget med fler enn 14, lurer på hvem som er det største luddere av dere?

Uansett, det å kritisere hennes antall partnerer samtidig som du skryter av dine egne erobringer pluss det at du skriver om å være kronisk utro mot henne får meg til å inse at du enten er troll eller en hykler med stor "h".

Jeg er forsåvidt enig at å ligge med mange er en negativ ting og jeg er selv skeptisk til å involvere meg med kvinner som "ligger rundt", men jeg har i det minste integritet nokk til å støtte utsagnende mine med handlinger som representerer den moralen jeg "dømmer" andre etter. Kan telle på en hånd antall kvinner jeg har hatt sex med (og ingen av de var ukjente). Det er blant mange sett ned på å ligge med mange, men det er nokk enda mer sett ned på å være en hykler eller dobbelmoralsk.

Dersom menn mener at kvinner må følge en æres-kodeks mens menn kan herje som de vil, så er det dagens generasjon an menn det er noe i veien med. Heldigvis så er ikke alle menn sånn da jeg er en mann av denne generasjonen selv, som stiller de samme kravene som jeg er villig til å forfylle selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor sier jenter hvor mange partnere de har hatt?
Spørsmålet er hvorfor driver fyrer og spør?
  • Liker 5
Skrevet

Du kan ikke forvente at en kvinne med få partnere skal være interessert i deg når du selv er utro og sannsynligvis har hatt ganske mange partnere selv.

• Liker 4
Skrevet

Det var hun som hadde spurt han

Gjest Gjest
Skrevet

Det var hun som hadde spurt han

Vel, jeg svarte sånn generelt.

AnonymBruker
Skrevet

For å få høre om hun faktisk elsker han eller om hun bare ser på han som enda et nummer i rekken.

Anonym poster: b9594fbc94abeaf52dc5a95c399b5deb

Gjest Gjest
Skrevet

For å få høre om hun faktisk elsker han eller om hun bare ser på han som enda et nummer i rekken.

Hjelpes....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes....

Hvis du ikke takler å få svar hvorfor spør du da?

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hvorfor har menn et stort behov for å rope ut om alle de har hatt seg med??? syns det er et like godt spørsmål. det er likestilling her i verden (liker vi å tro) så derfor syns jeg at det er urettferdig å hakke ned på jenter som har hatt noen ons eller elskere, når menn er som bikkjer. takk for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...