Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler du det når alle andre springer rundt med sine barn, samboere, familie, venner +++ og du egentlig ikke føler deg velkommen til å dilte etter?

Anonym poster: 3470f98ec54d4b221e534e26a204cc00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Koser meg på egenhånd med å gjøre ting jeg liker. Som hvilken som helst fridag.

Anonym poster: 06bad812d921d085409de3a2680ed1f0

Gjest Reza08
Skrevet

Kjekt å kunne gjøre det man vil, så sett fra et slik perspektiv er det absolutt en fordel å være alene. Men kunne gjerne tenkt meg å feire med f.eks en kjæreste.

Skrevet

Jeg har barn og familie og sånt.. Og skal bruke morgendagen til å grille med dem.

Men, hadde jeg ikke hatt det, så tror jeg at jeg ville brukt dagen som en normal fridag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller lyst å være hjemme og slappe av i stedet for å se på toget og menge meg i folkemengden. Er det kipt?

Anonym poster: caa234a1f4162349a6dc6b4a5493eba3

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg føler at jeg endelig har en dag der jeg kanskje har samvittighet til å gjøre ingen verdens ting, ikke treffe en sjel og bare lade batteriene. Gleder meg som en liten unge.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo noen ganger litt digg å bare trekke seg tilbake og se på verden gjøre sin ting på egenhånd da. :)

Anonym poster: a5bd417151617af10626cb4a54b68dda

Gjest Teemo
Skrevet

Spiller dataspill og snakker med en kompis på ventrilo vanligvis. Gjort det i 10 år og ser virkelig ikke problemet selv om man skulle være alene den dagen. Er jo kun 17. mai, ingenting skjer den dagen. Er jo mest for småbarn. Sist jeg gjor noe som helst i forbindelse med 17. mai var da jeg var en unge og var med på sånne leker som vanligvis blir arrangert steder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på farta så mange 17. maier og følt meg så alene. Sto på for at barn skulle ha en fin dag. Nå velger jeg å være hjemme og betrakte dagen som en fridag.

Anonym poster: 0508187a00891b1ffa3d85a9ce88a5d4

Skrevet (endret)

Første 17 mai som singel. Det blir jo hva du gjør det til. Jeg skal møte venner jeg henger meg på i byen, de er bare litt forsinka, så nå slapper jeg av i sofaen med finstasen på :)

Endret av Inwe
Skrevet

Jeg holder meg inne, spiser god mat og leser til eksamen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...