Gå til innhold

Mange tegn til gravid, men test er negativ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har alltid hatt en ganske stabil menstrusjon som pleier å komme på dag 28. Men nå er eg på dag 34 og det er ikke tegn til mens..Eg tok gravitest 3. og 4.dagen over forventet mens, men testen var negativ(morgenurin).

Kan eg likevel være gravid, bare det at verdiene ikke er høge nok til å slå ut på prøven? Og når bør eg kontakte lege? Kan si at eg føler meg veldig oppblåst og har en del murringer i magen, føles ut som mens skal komme, men er ikke et eneste spor..

Flere som har opplevd det samme??

Anonym poster: b63ddac2de9b84daab6ed74e1d91f2b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, men det som er frustrerende er at jeg ikke har en regelmessig syklus så det er ganske håpløst å telle seg frem. Hvordan går det? Har du testet mer? Håper vi begge er heldige!

Anonym poster: bde1a12d9f719e9411afe28356b2e0eb

Skrevet

Jeg opplevde det samme 2-3 ganger på et halvt år... Men mensen kom til slutt.. :-( og da har jeg hatt en klokkepresis syklus i flere år... Kan det være stress? Det stemte hvertfall i min situasjon...

AnonymBruker
Skrevet

Vent 3 dager og test på nytt hvis ikke mensen kommer :)

Anonym poster: 06ea6da80aec382676579875383f3f2d

AnonymBruker
Skrevet

Eg fikk mensen på lørdag,over en uke på overtid..Så det ble ikke full klaff denne gang heller! Vi får prøve igjen!:)) Lykke til alle sammen!!

Mvh TS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...