Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg farge håret mitt fra blond til mørk blond. Jeg hadde litt grønnskjær/gulskjær fra før i håret, men etter jeg farget håret ble det helt misfarget og en blanding av grå/grønn/brun. Fargen ble også alt for mørk. Jeg hadde heller ikke fargen i så lenge som sto på pakningen, for jeg var redd for å få for mørkt hår. Jeg prøvde ketchup-trikset for å få vekk grønnskjæret. Det funket veldig lite. Derfor lurer jeg på om jeg MÅ farge det mørkere brunt (noe jeg virkelig ikke har lyst til) eller farge det tilbake til blondt? Vil det bli enda styggere? Håper på raskt svar, siden det snart er 17. mai og vil helst ikke se 90 år ut når jeg er 16 :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Olseen91
Skrevet

Du må ha en farge med rødt i. Enkelt og greit. Og sitt med fargen ut virketiden!! Det er en grunn til at det står at du må sitte så og så lenge...

Men helst gå til frisør såklart. De vet hva de gjør...

Skrevet

Men blir ikke håret rødt da?

Jeg skulle gjerne dratt til frisør, men det er alt for dyrt..

Gjest Olseen91
Skrevet

Nei. Du trenger ikke velge en knallrød farge. Finnes veeeeldig mange forskjellige nyanser..

Skrevet

I dag skulle jeg farge håret mitt fra blond til mørk blond. Jeg hadde litt grønnskjær/gulskjær fra før i håret, men etter jeg farget håret ble det helt misfarget og en blanding av grå/grønn/brun. Fargen ble også alt for mørk. Jeg hadde heller ikke fargen i så lenge som sto på pakningen, for jeg var redd for å få for mørkt hår. Jeg prøvde ketchup-trikset for å få vekk grønnskjæret. Det funket veldig lite. Derfor lurer jeg på om jeg MÅ farge det mørkere brunt (noe jeg virkelig ikke har lyst til) eller farge det tilbake til blondt? Vil det bli enda styggere? Håper på raskt svar, siden det snart er 17. mai og vil helst ikke se 90 år ut når jeg er 16 :)

Samme skjedde meg en gang å.;) du mø bruke en farge med rødpigmenter i. tror ikke du bør stripe eller bleike det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...