Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Nå har jeg kommet til sånn der koselige brett med bomber igjen...bah..level 147 og der står jeg sikkert ei god stund fremover :fnise:

Det der er et jævlaforbannamøkkaskitbrett og jeg har stått her i tre uker. Og ikke faen om jeg betaler penger for ekstra trekk eller lignende. Men går det ikke snart nå, så driter jeg i hele Candy Crush. Det er greit det skal være vanskelig, men umulig bør det ikke være. Nå er jeg så lei så er kanskje inne en gang om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, brett nr 208 ER virkelig håpløst...

Hvordan har folk kommet seg videre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, brett nr 208 ER virkelig håpløst...

Hvordan har folk kommet seg videre??

Sitter fast på den jeg og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg får ikke ekstra trekk i spillene mine lenger, flere som sliter med det? Altså, jeg har mange tilsendte ekstra trekk, men godtar jeg dem forsvinner de bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke ekstra trekk i spillene mine lenger, flere som sliter med det? Altså, jeg har mange tilsendte ekstra trekk, men godtar jeg dem forsvinner de bare...

Hvis du allerede har fullt opp med liv når du godtar de tilsendte så forsvinner de.

(edit: ser jo nå at du snakket om trekk, ikke liv :sjenert: )

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke ekstra trekk i spillene mine lenger, flere som sliter med det? Altså, jeg har mange tilsendte ekstra trekk, men godtar jeg dem forsvinner de bare...

Samme med meg... Vært slik noen uker nå!

Anonymous poster hash: 5e507...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter fast på 167. Var ETT lite trekk unna en gang, da ble jeg irritert. Må liksom prøve også, selvom jeg irriterer meg grønn. Nå er det ikke fordi det er moro, men fordi jeg blir sta haha! :fnise:

Endret av Lemuren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke ekstra trekk i spillene mine lenger, flere som sliter med det? Altså, jeg har mange tilsendte ekstra trekk, men godtar jeg dem forsvinner de bare...

De gjelder bare på brettet du var på når du mottok trekkene. Derfor visse brett får rosa sløyfe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter fast på 167. Var ETT lite trekk unna en gang, da ble jeg irritert. Må liksom prøve også, selvom jeg irriterer meg grønn. Nå er det ikke fordi det er moro, men fordi jeg blir sta haha! :fnise:

Jeg har stått fast på 245 i et par måneder snart. Først var jeg sta og skulle klare det, nå har jeg gitt opp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det var langt! Skjønner du har gitt opp etter et par mnd ja! Da er det jo ikke gøy lenger :( Nå kom jeg faktisk videre til 168, hjalp visst å skrive i denne tråden hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Level 147 er djevelens verk. Har stått bom fast i flere uker. Får det faen ikke til!



Anonymous poster hash: 86074...f97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det var langt! Skjønner du har gitt opp etter et par mnd ja! Da er det jo ikke gøy lenger :( Nå kom jeg faktisk videre til 168, hjalp visst å skrive i denne tråden hehe :)

Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 147 er djevelens verk. Har stått bom fast i flere uker. Får det faen ikke til!

Anonymous poster hash: 86074...f97

Jeg har og stått fast her i ukesvis. Ble til slutt jeg hele spillet, og har avinstallert både på brett og telefon. Om jeg skulle finne på å få lyst til å spille igjen er det bare å synke opp mot Facebook igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man kobler mot FB, vil man da kunne fortsette der man slapp ved f.eks. mobilbytte og nyinstallering? Og går det an å koble mot facebook uten at den poster på mine vegne og gnåler hull i hodet på folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått fast på 245 i et par måneder snart. Først var jeg sta og skulle klare det, nå har jeg gitt opp! ;)

Har også gitt opp 245 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjelder bare på brettet du var på når du mottok trekkene. Derfor visse brett får rosa sløyfe. :)

Aha! Takk for forklaringen! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...