Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiller dere farm heroes saga og pet rescue saga også?

Nope..

Men spiller Sims freeplay og :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller dere farm heroes saga og pet rescue saga også?

Ja, det gjør jeg faktisk :Nikke: Foretrekker pet rescue, men candy crush er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Juhu, jeg kom meg endelig forbi 452! Og det var bra, for nå har jeg spilt opp hele nattverdenen.

Jeg spiller Farm Heroes Saga, men er ikke på langt nær så hekta på det som Candy Crush. Pet Rescue var ikke noe, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller dere farm heroes saga og pet rescue saga også?

Jepp. Og Hay Day. Men det skal sies at jeg spiller mindre av alle de tre King-spillene etter jeg fikk dilla på Hay Day. Kommer nok sterkere tilbake når første fase av å være hekta har roet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Brienne of Tarth

Si meg, hvor mange brett er det egentlig kommet ut til nå? Jeg står på brett 620 i vanlig verden og brett 350 i drømmeverden, og det er ikke flere brett igjen å spille for meg. Men likevel får jeg hele tiden ekstra trekk fra venner, og det står "XXX ga deg ekstra trekk i brettet 621". Jeg har jo ikke brett 621! Vil det si at neste verden er kommet ut? Hvorfor blir det ikke da oppdatert hos meg? Har prøvd å slette og legge inn appen på nytt, men likevel er det bare et sånt skiftenøkkelsymbol.

Argh! (Neida, ikke noe særlig CC-abstinenser her.) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvor mange brett er det egentlig kommet ut til nå? Jeg står på brett 620 i vanlig verden og brett 350 i drømmeverden, og det er ikke flere brett igjen å spille for meg. Men likevel får jeg hele tiden ekstra trekk fra venner, og det står "XXX ga deg ekstra trekk i brettet 621". Jeg har jo ikke brett 621! Vil det si at neste verden er kommet ut? Hvorfor blir det ikke da oppdatert hos meg? Har prøvd å slette og legge inn appen på nytt, men likevel er det bare et sånt skiftenøkkelsymbol.

Argh! (Neida, ikke noe særlig CC-abstinenser her.) ;)

Tror ikke det er flere nei.., står også på brett 620, så kjedelig å måtte vente på flere baner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

620 i vanlig verden jeg også, ja. Men om du får ting til 621, så er det nok ikke lenge til det kommer en oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

620 i vanlig verden jeg også, ja. Men om du får ting til 621, så er det nok ikke lenge til det kommer en oppdatering!

Om du spiller på pc er det kommet flere brett..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa Pet Rescue - var ikke noe som fenget.

På brett 421 i vanlig, og 102 i drømmeverdenen...

Men har ramlet på Hay Day jeg også, så går litt i bølger... Litt lei i perioder, men vender tilbake :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spiller på pc er det kommet flere brett..! :P

Aha! Spiller bare på iPad stort sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til candy, spiller jeg farm hero, pet rescue og hay day og. Synes uten tvil at Pet Rescue Saga er best :)

Anonymous poster hash: be53e...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller dere farm heroes saga og pet rescue saga også?

Spiller farm heroes saga, pet rescue synes jeg ikke var så gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann. Jeg spiller Candy Crush på iPhone, og har ikke koblet til facebook. Har nå fått meg iPad, og vil gjerne spille på den også. Kan jeg koble til facebook med iPhone og fortsatt være på samme level, og så koble til med paden og begynne på samme sted? vil IKKE spille alle 570 brettene på nytt :P

Og, går det an å koble fra facebook igjen etterpå, uten å miste noe? :)



Anonymous poster hash: 15348...5ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann. Jeg spiller Candy Crush på iPhone, og har ikke koblet til facebook. Har nå fått meg iPad, og vil gjerne spille på den også. Kan jeg koble til facebook med iPhone og fortsatt være på samme level, og så koble til med paden og begynne på samme sted? vil IKKE spille alle 570 brettene på nytt :P

Og, går det an å koble fra facebook igjen etterpå, uten å miste noe? :)

Anonymous poster hash: 15348...5ec

Ingen? :)

Anonymous poster hash: 15348...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...