Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel.dere som hater gele og sjokolade osv, gled dere til dere bikker brett 400-et-eller-annet, og de tornadoene dukker opp! :frustrert: Fantasisk frustrerende når man må sette sammen kombinasjoner og de fyker rundt og ødelegger...

edit: er pr i dag på brett 438, og de siste brettene har faktisk vært ganske lette.

De forbanna tornadoene har virkelig fått det til å koke i meg og. Er helt utrolig unødvendig :P

Venter fremdeles på at de skal komme ut med fler levler. Trenger mer! ;) 515/515 og 65/65. Orker IKKE å gå tilbake å få tre stjerner på alle levlene da. Hater ikke meg selv sååå mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kaffekrus

I noen mnd? :sjokkert: Dette lover ikke godt! :glare:

Jeg har nettopp kommet dit. Det virker ikke totalt håpløst som med andre nivåer men likevel plages jeg.

Jeg kom meg videre! :bolledeig:

Det var frustrerende å se den ene vennen etter den andre rase forbi meg. De har helt sikkert kjøpt seg hjelpemidler, tenker jeg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg SPYR av 421! Har stått fast i sikkert et par måneder snart og er ikke i nærheten av å greie den! Argh!

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 288.

Har ikke FB og har ikke brukt en krone.

Vurderer å stille klokken... Bah! Avhengig!

Hvordan får du åpnet nye nivå hvis du ikke har kobla det til face og heller ikke brukt penger på det? Er det en annen måte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du åpnet nye nivå hvis du ikke har kobla det til face og heller ikke brukt penger på det? Er det en annen måte??

Da kan du spille oppdrag, du må klare tre oppdrag for å åpnet ett nytt nivå, når du har klart et oppdrag må du vente 24 timer til neste oppdrag blir låst opp, så er en del venting, men funker å stille klokka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du spille oppdrag, du må klare tre oppdrag for å åpnet ett nytt nivå, når du har klart et oppdrag må du vente 24 timer til neste oppdrag blir låst opp, så er en del venting, men funker å stille klokka :)

Hvor finner man disse oppdragene da? Har jeg aldri sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner man disse oppdragene da? Har jeg aldri sett!

Du får bare oppdragene hvis du ikke er koblet til facebook.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare oppdragene hvis du ikke er koblet til facebook.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Ah... Ja, der er svaret. Viste det ikke selv :lol:

Er på et slikt oppdrag nå for tiden :) etter brett 350!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan i ALLE dager skal jeg klare brett nr 421??? :kjempesinna:



Anonymous poster hash: 6cfb6...74c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i ALLE dager skal jeg klare brett nr 421??? :kjempesinna:

Anonymous poster hash: 6cfb6...74c

Den var jeg fast på i flere måneder, holdt på å gi opp hele spillet, men plutselig en dag gikk den, og så kom jeg til 425, også grusom bane, men etter den er det flere "lette" baner. :)

Men nå er jeg fast på 480 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg ikke forbi 452, det er jo helt umulig å få 60 stripedrops på det brettet der!

Jeg er også fast på denne men tror cluet må være å lage/kombinere prikkecandy/stripecandy...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som jukser i dette spillet? :ninja:

Ligger på 530/530 og 130/170 nå.



Anonymous poster hash: 7ba3d...804
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg ikke forbi 452, det er jo helt umulig å få 60 stripedrops på det brettet der!

Du må kombinere en rund fargebombe (eller hva det heter) med et stripedrops, helst 2-3 ganger, da går det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jukser? Hvordan jukser jeg meg forbi 245? Like før mobilen går i veggen her :-(

Er det bare jeg som jukser i dette spillet? :ninja:

Ligger på 530/530 og 130/170 nå.

Anonymous poster hash: 7ba3d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brienne of Tarth

Du må kombinere en rund fargebombe (eller hva det heter) med et stripedrops, helst 2-3 ganger, da går det :)

Ja, jeg har skjønt det, men jeg får ikke til å lage så mange komboer. Dessuten var det faktisk 80 stripedrops, ikke "bare" 60! Ugh.

Hvordan får man til å jukse, ja? Jeg står fast både på vanlig- og drømmeverden nå. >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på level 519.

på den mørke siden er jeg på 104.

Er avhengighetskapene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jukser ved hjelp av denne http://www.cheatengine.org/. Muligens litt komplisert hvis man ikke kan litt om data.

Forøvrig, ikke søk på andre måter å jukse på, på youtube og lignende. Det finnes hundrevis av programmer som skal hjelpe i flashspill, stort sett basert på dette programmet, bare veldig mye mer brukervennlig. Men da er man omtrent garantert å få virus. ;)



Anonymous poster hash: 7ba3d...804
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke poenget med å jukse. Jeg spiller så lenge jeg synes det er gøy. Når det ikke er gøy lenger, så tar jeg en pause og venter til jeg har lyst å spille igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...