Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må jo ikke si sånn, da jinxer du bare;)

Ja, kanskje det... Jeg skal ikke si sånn. Jeg har stadig satt moro-måleren på det kjedeligste, men kanskje jeg heller skal sette den på det morsomste, kan det hjelpe? :fnise:

Noen andre som hater dette spillet, men samtidig ikke klare å la være å spille?

Spillet er jo 90% flaks. Er på 86 eller noe sånt nå, og det er umulig å gjøre det som er målet. Det finnes ingen muligheter til å fjerne candy fra bunnen, og det er der "målet" er. Ingen muligheter for special-candy heller før helt mot slutten. Hater slike spill, men må liksom "bevise" at jeg kan klare det alikevel, selv om når jeg klarer det er det kun fordi brettet gav meg muligheten til det..

Anonymous poster hash: e2fc4...f0e

Jeg liker det spillet veldig godt jeg! Hvis du hater det så hvorfor spiller du det da? Fordi du klarer ikke la være nei... Kjenner til det der. Det finnes mange muligheter til å fjerne candy fra bunnen av, men ikke på alle brettene. Bare vent du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det spillet veldig godt jeg! Hvis du hater det så hvorfor spiller du det da? Fordi du klarer ikke la være nei... Kjenner til det der. Det finnes mange muligheter til å fjerne candy fra bunnen av, men ikke på alle brettene. Bare vent du...

Jeg "tør" ikke bli med på facebook, så får ingen hjelp derifra, så har veldig lite "bonus" ting :( Men jeg hater ikke spillet egentlig, jeg har det når jeg får et brett som uansett hvor mye jeg leter ikke finner en løsning.

De brettene som har en minimumspoengsum som eneste mål "vinner" jeg hver eneste gang omtrent. Har 3 stjerner på alle så langt. Det er lett, bare å lete lenge etter beste mulighet eller jobbe raskt. Det er når det er ingredienser eller gele som skal fjernes at "hatet" kommer.

Anonymous poster hash: e2fc4...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Jeg har også et hat/elsk-forhold til CC. Blir så sint og frustrert mange ganger, men klarer ikke å slutte! Nå er jeg på brett 388.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få til level 97?? Der har jeg stått i flere måneder nå! :( Helt umulig, kan ikke forstå meg på dere som har kommet så langt. :fnise:



Anonymous poster hash: 1b1db...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til du kommer til 350, der har jeg stått i noen måneder tror jeg. Ja, jeg har iallfall stått der lenge :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som mister livene de får av folk etter en dag? Utrolig irriterende, noen dager får jeg ikke tid til å spille så mye, så hadde vært greit om jeg kunne spart opp livene jeg får. Synes så tydelig det stod på en av de siste oppdateringene at de hadde fikset en bug eller noe som gjorde at liv forsvant, men det er fremdeles klikk hos meg! Spiller kun på mobilen forresten, hvis det kan ha noe å si.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som mister livene de får av folk etter en dag? Utrolig irriterende, noen dager får jeg ikke tid til å spille så mye, så hadde vært greit om jeg kunne spart opp livene jeg får. Synes så tydelig det stod på en av de siste oppdateringene at de hadde fikset en bug eller noe som gjorde at liv forsvant, men det er fremdeles klikk hos meg! Spiller kun på mobilen forresten, hvis det kan ha noe å si.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Det er jo bare å flytte dagen en dag frem, gå inn på spillet (UTEN å begynne å spille, altså bare til der du velger level), gå ut av spillet, og stille tiden tilbake, og du har 5 nye liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister ikke liv her. Når boksen med liv kommer opp, lukker jeg bare med krysset og spiller først de 5 vanlige livene før jeg evt går inn og henter flere. Aldri stilt klokka eller "jukset" for å få flere liv :lur:

Kom meg til slutt videre fra 350, men nå surrer jeg på 374 (om jeg husker rett). Er jo alfor mange bomber, hvordan klarer man det? Tips?

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk har sendt meg liv, blir de liggende under "hjertet" frem til jeg henter de frem. Har jeg ingen liggende må jeg bare vente... Men det er viktig å ikke hukke av for alle, og trykke Bekreft når du får opp boksen med nye liv (før du har spilt), for da mister du alle ekstralivene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg kan stille klokka og alt det der, men orker ikke styret, haha. Er jo så mye enklere å bare godta liv jeg har fått tilsendt når jeg trenger dem, derfor er det så surt at de driver å forsvinner hele tiden. En dag hadde jeg rundt 20 liv som folk hadde sendt meg, jeg fikk bare brukt 3-4 av dem og neste dag var innboksen tømt igjen. Irriterende!

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godtar bare ett og ett når jeg er helt tom for liv, så det er ikke det at jeg gjør noe feil heller.

Anonymous poster hash: 0ddad...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det på pc eller telefon eller pad dere spiller? På pad og telefon er det bare å gå inn på programstyring, inn på spillet, og tøm data. Vips, så er livene fylt opp når man logger på igjen :)



Anonymous poster hash: be53e...347
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på pc eller telefon eller pad dere spiller? På pad og telefon er det bare å gå inn på programstyring, inn på spillet, og tøm data. Vips, så er livene fylt opp når man logger på igjen :)

Anonymous poster hash: be53e...347

Men da mister man vel også de bonusene man har snurret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da mister man vel også de bonusene man har snurret?

Dessverre... bruk dem :)

Anonymous poster hash: be53e...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaffekrus

Vent til du kommer til 350, der har jeg stått i noen måneder tror jeg. Ja, jeg har iallfall stått der lenge :danse:

I noen mnd? :sjokkert: Dette lover ikke godt! :glare:

Jeg har nettopp kommet dit. Det virker ikke totalt håpløst som med andre nivåer men likevel plages jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.dere som hater gele og sjokolade osv, gled dere til dere bikker brett 400-et-eller-annet, og de tornadoene dukker opp! :frustrert: Fantasisk frustrerende når man må sette sammen kombinasjoner og de fyker rundt og ødelegger...

edit: er pr i dag på brett 438, og de siste brettene har faktisk vært ganske lette.

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...