AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har vel egentlig ingen særlig store plager, men har kjent et lite ubehag under vannlatning de siste mnd(som har kommet og gått, men det er et VELDIG svakt ubehag, så jeg har ikke sjekket det opp...). Jeg tisset nettopp i et glass, og urinen var litt grumsete. Lukter normalt, ser ellers normal ut, men det var noe "grums"(hvite "partikler") som "svømte" rundt i glasset. Er dette et tegn på klamydia? Vet jo at ubehaget kan komme derfra, men dersom urinen er litt "uklar", tenker jeg at det heller er UVI. Eller? Har aldri hatt klamydia, så jeg aner ikke, men har hatt UVI 1 gang, og da hadde jeg blodig urin samt sterke smerter - og sånn er det jo ikke nå.. Men vet jo at det kan variere i grad. Skal uansett teste meg i morgen etter det jeg så nå, og er livredd for at det kan være klamydia. Jeg "puler ikke rundt", men har hatt en sexpartner nå de siste månedene, og jeg vet ikke om han har hatt noen ved siden av(men lite sannsynlig). Så, raskt oppsummert, er "uklar" urin et tegn på klamydia? Skal jeg gå til helsestasjonen for ungdom og teste meg for klamydia, eller bør jeg levere en urinprøve til legen? Jeg har ingen time, men vet at mamma leverte en urinprøve for meg hos fastlegen på dagen(da jeg hadde UVI sist), uten å trenge time. Og hva skal jeg si? Skal jeg bare ringe ned dit og avtale at jeg kommer ned med en urinprøve, og at jeg "bare vil få den sjekket"..? Eller må jeg spesifisere, UVI/klamydia? På forhånd takk! Ble plutselig veldig redd, kan jo ha gått med det "lenge".. Tenker jo sterilitet med en gang! Anonym poster: e784887a8bae2247651c88d66592f5ed
Minya Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Grumsete urin kan være symptom på ganske mange ting, så gjør begge deler; dra på helsestasjonen for å teste deg, og send urinprøve til legen for dyrking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå