Gå til innhold

Ei jeg har beundret på uio

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg har sett går rundt i bygget jeg studerer, jeg tror hun går året over meg, men er ikke sikker. Jeg aner ikke hva hun heter, om hun er singel eller noe, men hun er bare så utrolig søt. Pent smil, langt brunt hår med litt krøller i. :rodmer:

Jeg er så sjenert og det er så frustrerende. Noen som har noen tips?

Anonym poster: d9f07dc6970468760bef89347cb5e5c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan begynne med å finne ut hva hun studerer og kanskje da kan du finne ut når hun har forelesninger/studiegrupper. Finn ut om hun deltar i noen aktiviteter på skolen o.l. og prøv å bli bedre kjent med henne. Alltid lettere når man har noe til felles :)

Anonym poster: edcd519d2ae87afdce8090b84a38a884

Gjest dette
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du kan komme i snakk med henne, men det letteste er jo gjennom felles venner/på fest/på kafé med venner...

Hvis du først har kommet i kontakt med henne, kan det hende det hende hun hadde synes det var smigrende hvis du kom p ålesesalen med en varm kakao til henne:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Begynn med å sende noen fine smil? :)

• Liker 3
Skrevet

Finn ut om hun pleier å være på en av studentpubene, er lett å komme i kontakt med folk i sånne settinger, bare sørg for å ikke være usjarmerende full ;)

AnonymBruker
Skrevet

Smil til henne, se om du får noen respons. Får du de kan du jo gå bort til henne hvis du tør. Hvis du ser hun sitter med en pensumbok kan du jo late som du vil ta det faget og spørre hva hun synes om det :)

Anonym poster: 290bb5c5b945d2e6fecea4a55b542705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...