AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Vi kvinner blir jo ikke helt kloke på dere.. Heller ikke denne "gangen". Sakens fakta er: Jeg har møtt en nydelig fantastisk fyr. Vi har datet i en del uker nå og har det veldig fint sammen. Vi reiser begge mye i jobb, og derfor er det ikke like lett å møtes i ukene for tiden. Vi har sendt meldinger de siste dagene, og jeg håper vi kan få til å møtes til helgen. Hvor ofte er det "vanlig" å treffes i en datingfase? Og et enda bedre spørsmål: Liker dere å bli invitert? Oppleves det som mas å bli invitert? Anonym poster: 9561b9b1225efdd63843c3ffc5532f36 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Nei, det er jo ikke mas å bli invitert på noe. Kjempekoselig det. Men jeg synes kanskje en gang i uken hørtes litt mye ut i datingfasen. En gang hvert 8. år derimot, høres mye behageligere og tryggere ut, synes jeg. Anonym poster: 64201f72eb3a8636d47d853dd808ea6c 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Hvor "ofte" det er naturlig å treffes varierer fra person til person tenker jeg. Når jeg treffer en jeg virkelig liker vil jeg være med hun ofte egentlig så det er bare kos å blir spurt med på ting Lykke til!
løpejenta Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 TS her.. Da tenker jeg at en mellomting mellom 8 år og ukentlig burde funke fett. Jeg tror (vi jenter analyserer jo så mangt og mye) at han liker meg meget godt. Det er ihvertfall de signalene han sender både bevisst og ubevisst.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 TS her.. Da tenker jeg at en mellomting mellom 8 år og ukentlig burde funke fett. Jeg tror (vi jenter analyserer jo så mangt og mye) at han liker meg meget godt. Det er ihvertfall de signalene han sender både bevisst og ubevisst. Ja, vi analyserer alt for mye, vi jenter! Jeg er der selv nå, dater en kjekk mann som jeg gjerne skulle ha møtt hver dag.. Vi har snakket om det, og han synes at slik i snitt annenhver dag er passende (vi er vel kanskje kommet forbi den der date-bli-kjent-fasen), og jeg er for så vidt enig. "Problemet" mitt er at jeg trenger bekreftelse. Jeg vil ikke være den som tar initiativ hver gang. Jeg trenger å vite at han tenker på meg selv når vi ikke er sammen.. Sukk. Anonym poster: 3e750e1de19cdfd0f863189852d92810
henriken Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Really? Ukentlig for mye? Dersom jeg liker hun vil jeg møtes ofte, kanskje 2-4 ganger i uken. Men så har jeg jo mange hobbyer og aktiviteter, og om hun også har det, så det kommer jo an på hvor ofte det passer for begge. 1
Trapp Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hvor ofte er det "vanlig" å treffes i en datingfase? Vet ikke hva som er vanlig, men for min del vil det komme an på hvor travel jeg er ellers. Ta bort alt som har med jobb å gjøre, så vil jeg anslå den optimale fordelingen mellom egentid og datetid til kanskje 70% (egentid) og 30% (datetid). Hvis jeg har fri 7 kvelder i uka, høres 2 deitekvelder og 5 egenkvelder helt perfekt ut. Kanskje litt mer i begynnelsen, når ting er nytt og spennende. Liker dere å bli invitert? Kan kanskje være litt kleint dersom man ikke har lyst akkurat der og da (og ikke har en "god" grunn til det), men det er jo bare en av livets realiteter. Ikke noe å blir sur for, ihvertfall. Og dersom man har lyst der og da er det så klart bare hyggelig. Oppleves det som mas å bli invitert? Nei da. Endret 15. mai 2013 av Rumpenisse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå