Tinkiwinki Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Jeg og min samboer har bestemt oss for å prøve. Jeg er 22 og han 24. Begge har fast jobb, leier stor leilighet og planlegger husbygging til neste år. Vi er begge klare for dette. Men så tenker jeg litt sånn, hva om vi venter ett år? Vil det nødvendigvis bedre da? Er jeg klar når jeg tenker litt sånn? Selv føler jeg at dette er det jeg vil mest av alt i verden nå, men har også blanda følelser. Mest av alt så er jeg redd, noe som sikkert er veldig normalt. Håper det er noen der ute som kanskje har følt det samme som meg
lillemeg90 Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Det er nok helt normalt å ha blanda følelser, det er jo en stor forandring:) Så lenge dere føler at dere er klare og vil ha barn nå så er vel det det viktigste:)
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Det er nok helt normalt å ha blanda følelser, det er jo en stor forandring:) Så lenge dere føler at dere er klare og vil ha barn nå så er vel det det viktigste:) Tror aldri man blir 100% klar for å få barn. Det vil alltid være for og mot argumenter. Men om dere begge har lyst, et godt stabilt forhold, trygt hjem, og økonomi til å kunne ha et barn så hvorfor vente? Ofte tar det tid også før man blir gravid. Kanskje greit å ha det i bakhodet også? De fleste vil ha barn engan, og hvis det jeg nevnte over er i orden, ser jeg ikke hvorfor man skal vente. Tror de blandede følelsene vil være der om ett år også. Man vet jo ikke helt sikkert hva man går til, man har en liten anelse, ja. men man vet ikke med sikkerhet, det vil man aldri.Føles det rett nå, og begge er enige (og at det ikke er en spontan beslutning) ville jeg startet prøving Anonym poster: cd3bcacda0d6dc97eb20a8ca923d1bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå