Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Gårsdagens innlegg fra Rhodos, Caroline i hvite pumps og tyllskjørt, så ut som hun skulle på ball, IKKE traske rundt på brosten. Søsteren i lang kjole og sandaler. Ingen tvil om hvem som så mest kledd ut for anledningen :)

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at Caroline blånekter for at hun leser disse trådene. Det kunne virkelig ikke vært mer åpenbart hvem som har skrevet alle faktaene om henne og Lars-Kristian/jesper23. Du merker også på måten de skriver at det er de som sitter bak tastaturet, faktisk er det som å lese i kommentarfeltet ;)

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: alle som virker søte og snille på tv er bra mennesker.

Anonym poster: c1c42805cac1eb39a152a9e50eb53abb

Det er da det jeg har fått inntrykk av. Det blir jo litt teit om jeg skal gå rundt og si at hun er et dårlig menneske bare for å være enig med dere, når jeg synes hun virker god og snill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som føler at Caroline har endret seg drastisk etter at hun møtte Lars-Kristian via nettet? Hun er blitt så utrolig spydig i skrivemåten, og perfeksjonismen er verre en noen gang. På den gamle bloggen kunne hun innrømme små ''feil'' og morsomheter, men nå er det bare ''fiiiiint'' og rosa, VRÆL! I tillegg overlater hun svaringen av kommentarer til han, og til tider virker det som om han sitter og hauser henne opp.

Han har en utrolig herseaktig og bedrevitende skrivemåte, og det synes godt at Caroline har adoptert den..

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som føler at Caroline har endret seg drastisk etter at hun møtte Lars-Kristian via nettet? Hun er blitt så utrolig spydig i skrivemåten, og perfeksjonismen er verre en noen gang. På den gamle bloggen kunne hun innrømme små ''feil'' og morsomheter, men nå er det bare ''fiiiiint'' og rosa, VRÆL! I tillegg overlater hun svaringen av kommentarer til han, og til tider virker det som om han sitter og hauser henne opp.

Han har en utrolig herseaktig og bedrevitende skrivemåte, og det synes godt at Caroline har adoptert den..

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

Hun har vært sammen med LK siden før hun begynte å blogge, så ... men det er klart at de påvirker hverandre, han er jo kjent for usaklighet og hun er kjent for det samme.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært sammen med LK siden før hun begynte å blogge, så ... men det er klart at de påvirker hverandre, han er jo kjent for usaklighet og hun er kjent for det samme.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

Ja det er forsåvidt sant, men mente at jo lengre de var sammen jo verre ble hun.

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er forsåvidt sant, men mente at jo lengre de var sammen jo verre ble hun.

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

Vel, det er jo LK som er kristen så det er vel fra ham hun har fått evolusjons-preiket fra, altså at hun "velger å ikke tro på" at menneskene stammer fra aper. Noe hun har uttalt, uansett hvor mye hun bortforklarer det i ettertid.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at Caroline blånekter for at hun leser disse trådene. Det kunne virkelig ikke vært mer åpenbart hvem som har skrevet alle faktaene om henne og Lars-Kristian/jesper23. Du merker også på måten de skriver at det er de som sitter bak tastaturet, faktisk er det som å lese i kommentarfeltet ;)

Anonym poster: 1b667288aa9f83156f9dcbf64142f117

Jada, jada. Jeg også er jo Fotballfrue. I tillegg til en mengde andre som kritiserer hønsementaliteten i disse trådene. "Caroline? :fnise: " er jo et av de mest slående argumentene her inne. Apropos copy paste ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har alltid holdt meg unna som tråder om dette og kjenner jeg blir fysisk kvalm av tråder som går ut på å rakke ned på enkeltpersoner. Fatter ikke at slike tråder for lov til å holdes oppe, er vel en grunn til at flere tråder har blitt stengt tidligere. Greit nok at hun har en offentlig figur gjennom bloggen, men det å kommentere, vri og vende på alt hun skriver, gjør og holder på med syns jeg er for dumt.

Anonym poster: 245f928e177fe7e9dbb5199d25bb0f9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å se hvor stor påvirkningskraft han har på henne. Han holder henne konsekvent nede med å kalle normalvektige jenter feite.

-Spise ditt, trene dratt.

- Alt kommer kommer fra hennes munn, er fra hans.

Må se ut som Barbie for at han skal synes jeg er sexy.

= Hjernevask

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet egentlig? Noen liker å pynte seg, og andre er mer laid back. Plager det deg virkelig at hun kler seg annerledes enn deg?

Det var jo sikkert bare for å understreke det faktum at FF er pyntet overalt. Hadde det vært meg, hadde jeg kun gått i en short, topp og noen sandaler, men utslått solstripet hår og solbrun hud. Sminke? Nah. Krøllet, stylet hår? No way. Ingenting galt i at Caroline pynter seg, men for oss andre virker det litt spess å være så nøye på dette når man tross alt er på ferie. Og ferie = chillout times.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfrue er vakker. dere er bare misunnelig folkens. Som en engel sendt fra himmelen. får en mage!!

Hehe ok.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo sikkert bare for å understreke det faktum at FF er pyntet overalt. Hadde det vært meg, hadde jeg kun gått i en short, topp og noen sandaler, men utslått solstripet hår og solbrun hud. Sminke? Nah. Krøllet, stylet hår? No way. Ingenting galt i at Caroline pynter seg, men for oss andre virker det litt spess å være så nøye på dette når man tross alt er på ferie. Og ferie = chillout times.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Ja, for de fleste er det sånn. Men kan ikke hun få lov til å feriere og kle seg på den måten hun trives selv om det er annerledes enn deres måte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo sikkert bare for å understreke det faktum at FF er pyntet overalt. Hadde det vært meg, hadde jeg kun gått i en short, topp og noen sandaler, men utslått solstripet hår og solbrun hud. Sminke? Nah. Krøllet, stylet hår? No way. Ingenting galt i at Caroline pynter seg, men for oss andre virker det litt spess å være så nøye på dette når man tross alt er på ferie. Og ferie = chillout times.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

Jeg pynter meg hver kveld når jeg er i syden. Sminke og høye hæler. Tror ikke det er så unormalt. Men slapper av på dagen selvsagt. Ingen vits å være sminket og stylet for å dra på stranda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, neida. Men i mine øyne er det dere holder på med her kun baksnakkelser, mobbing og nedrakking. Og det er jeg i min fulle rett til å mene.

Hva er det du kaller det dere gjør?

Diskuterer en offentlig blogg. Og vet du, jeg herjer ikke rundt i andre tråder for å fortelle dem hva jeg synes om dem.

Anonym poster: 22f8cba097984bf63343b280aab47b8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo sikkert bare for å understreke det faktum at FF er pyntet overalt. Hadde det vært meg, hadde jeg kun gått i en short, topp og noen sandaler, men utslått solstripet hår og solbrun hud. Sminke? Nah. Krøllet, stylet hår? No way. Ingenting galt i at Caroline pynter seg, men for oss andre virker det litt spess å være så nøye på dette når man tross alt er på ferie. Og ferie = chillout times.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

For CBE er nok ikke dette ferie, men jobb! Jobben hennes er blant annet å sette sammen klær kjøpt på diverse nettbutikker, som er betalt med pengene hun får når folk trykker på linken til plagget.

Det virker som om dersom CBE/FF har funnet en antrekk hun liker, spiller ikke konteksten så stor rolle. Det ser man i det aktuelle innlegget. I mine øyne ville et antrekk bestående av en sommerkjole med flate sandaler, eventuelt shorts og singlet, kanskje en slags cardi, være mer passende i den konteksten hun var i i går. Kjolen hun brukte ville etter mitt syn passe bedre inn på en finere middag eller i et slags selskap.

Jeg klør meg litt i hodet når hun plasserer overdådige antrekk i en "hverdagslig" hendelse. Jeg er ikke i mot "hverdagsglam", men det må være vanskelig og slitsomt å hele tiden skulle overgå hverdagsantrekkene. Hva gjør hun dersom hun blir invitert på ball på slottet?

Anonym poster: d9fef6db2c4b9efdcd24eb2f2a7a34a7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de fleste er det sånn. Men kan ikke hun få lov til å feriere og kle seg på den måten hun trives selv om det er annerledes enn deres måte?

Les hva jeg skriver da; INGENTING GALT i at hun kler seg som hun gjør. Jeg prøvde bare å støtte AB´en sitt grunnlag for å påpeke bekledningen hennes.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...