Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emne sier, hvem er din favoritt? Og hvofor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cos50_2_Large.jpgDenne, fordi den smudger aldri, er nesten vannfast og går av med varmt vann, uten bruk av sminkefjerner :)
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Har en Dior som jeg er veldig fornøyd med

Endret av Gurglemeie
  • Liker 1
Skrevet

Maxfactor masterpiece

• Liker 1
Gjest hulderjenta
Skrevet

Dialekt eller ei, det er uansett feil i skriftlig norsk.

Min er fra Clinique. High Impact Curling Mascara.

Får ikke pandaøyne av den, den tåler så og si alt, og den er enkel å fjerne. :-)

Skrevet

Har veldig lyst til å kommentere den latterlige feilen, men ser så mange andre har gjort det så jeg skal holde kjeft ;)

Min ultimate favoritt er "Sublime de Chanel", den gir både volum og lenge.

Er også fornøyd med Helena Rubinstein- "lash queen sexy blacks", og "lash queen feline blacks".

Liker også "extase" fra Dior, men har hørt rykter om at denne ikke eksisterer lengre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cosmobeauty hovedsaklig fordi den ikke skal være testet på dyr, synes dessverre det er vanskelig å finne produkter som ikke er testet på dyr.

Anonym poster: 7a68481137347fc51341edba30175f9a

Skrevet

Diorshow Iconic. Fordi den holder hele dagen, overlever en liten dupp, lett å påføre, gir meg lange vipper.

Skrevet

Dior New Look! Den er fantastisk!

Skrevet

Henger meg på tråden her jeg og spør om noen tips til mascara som ikke svir i øynene og som ikke sverter av?

Føler jeg har lett meg gjennom hele mascara-jungelen...

Skrevet

Masterpiece Max

fra Max Factor. :)

• Liker 2
Gjest Euforia
Skrevet

Bruker mascaraen til MakeupMekka! Jeg hadde nok aldri testet ut noe sminke fra dette merket hvis ikke det var for at ei venninne fikk mascaraen deres med da hun kjøpte et blad. Hun skrøt så voldsomt av den, så vi i venninnegjengen måtte også prøve, og nå bruker alle den. Haha... Mye billigere enn Diorshow som var favoritten min før. Noen ganger får man mascaraen gratis til og med, fordi MakeupMekka sender ut "prøver". Woho. :-D

AnonymBruker
Skrevet

Det holder vel å korrigere feilen én gang, dere?

Som nevnt er Diorshow Iconic veldig god! Et billigere alternativ er Loreal sine "Voluminious"-mascaraer(men ikke den "voluminious million lashes"-mascaraen, den er dårlig). Den klumper ikke, resultatet holder seg pent lenge, sverter og drysser ikke. :)

Anonym poster: c87b7839f164d2f79221571d3c11db51

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har fått en ny favoritt siden i går! :P

Max factor 2000 calories som de hadde på tilbud på HM, tenkte jeg skulle prøve den siden den var så billig, og jada, den var jo super! :sexy:

Fikk jo kjempevipper! :biggrin:

Skrevet

Min er Chanel Inimitable Intense, delvis fordi dette er en av de få mascarene mine sensitive linsebrukende allergiøyne tåler. Men også fordi den gir bra med volum og lengde, holder hele dagen uten å gjøre at jeg ser ut som en vaskebjørn, samt klumper og drysser ikke..

Skrevet

Lancome hypnose :) Funker råbra på mine øyenvipper.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

helena-rubinstein-lash-queen-feline-blacks-mascara-waterproof-no-01-deep-black-7g-0-24oz_0_b.jpg

Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks. Denne er ganske dyr, men jeg synes den er veldig bra. Den gir bra med lengde og volum, samtidig som den gir et naturlig resultat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...