Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips til mat på tannpirkere?

Forestiller meg at det kan bli både tynt og uhygienisk, men:

  • Spis noe du liker (dette er det viktigste punktet, du er ikke interessert i å få mat du ikke liker servert 2 ganger)
  • Pass på at noe blir liggende igjen i munnen. Om du har stort mellomrom mellom tennene så skulle dette gå av seg selv
  • Pirk ut

...og Viola!!! Du har en lekker anretning på plass :eeeh:

Endret av Flair
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan kjøre på landevei ? hjelp oppkjøring snart

Vet du ikke det så kan du glemme hele oppkjøringen!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen skriver

"... blablabla... aktuell sak... her skal vi diskutere hvorvidt... blablabla.

Kjør debatt!"

Jeg synes det er ufattelig harry å skrive "kjør debatt!", og har lyst til å svare:

"Ha-ha-ha! Hvem faen tror du at du er, som kommer hit og prøver å piske opp til debatt uten å si din egen mening engang? Pål T Jørgensen?"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen skriver

"... blablabla... aktuell sak... her skal vi diskutere hvorvidt... blablabla.

Kjør debatt!"

Jeg synes det er ufattelig harry å skrive "kjør debatt!", og har lyst til å svare:

"Ha-ha-ha! Hvem faen tror du at du er, som kommer hit og prøver å piske opp til debatt uten å si din egen mening engang? Pål T Jørgensen?"

..når jeg ser "Kjør debatt!!" så får jeg alltid lyst til å si:

"...Neeee-eeiii, du mener ikke at du la inn en tråd på et debatt-forum fordi du vil at vi skal - debattere?!!"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

..når jeg ser "Kjør debatt!!" så får jeg alltid lyst til å si:

"...Neeee-eeiii, du mener ikke at du la inn en tråd på et debatt-forum fordi du vil at vi skal - debattere?!!"

debatter er faktisk off-topic! :regler:

:fnise:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Forandrer menn seg når de får barn?

Ja, de får grønt hår på hodet, potensproblemer og de blir langt mer aggresive (spesielt på søndager, skjærtorsdager og skuddårsdagen!)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du ikke har fått så mye ut av livet til nå?

Jotakk! Har 4 barn så jeg føler at jeg har fått ganske mye ut av livet til nå. Nå håper jeg at livet blir litt smalere.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er yngre jenter/damer redde eldre gutter?

Selvfølgelig! Det gjør det naturligvis litt vanskelig å forlate leiligheten, da jeg prøver å unngå alle menn som er eldre enn meg. Møter jeg på en får jeg nemlig ikke sove på flere døgn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Er yngre jenter/damer redde eldre gutter?

Selvfølgelig! Det gjør det naturligvis litt vanskelig å forlate leiligheten, da jeg prøver å unngå alle menn som er eldre enn meg. Møter jeg på en får jeg nemlig ikke sove på flere døgn.

I så fall BØH!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell nå om dagen?

Ja, dagens makrell er ikke som de var før; de har ingen respekt for de eldre, er late, uhøflige og biter knapt på kroken!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"70-talls-party! What to wear?"

Nei, huff den blir vrien. Er jo så mye å velge mellom. Klær fra 60-tallet, klær fra 80-tallet, nittitallsoutfit... Hei, vent litt! Fikk en skikkelig crazy idé her: Hva med...noe fra 70-tallet? :sjokkert:

Endret av Antlers
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Mannen min er utro hele tiden og når han ikke er utro banker han meg, men jeg vil ikke flytte fra han, hva gjør jeg?

Nei, da får du bare bli banket siden du nekter ta ansvar for eget liv.. Og grunnen til at han er utro er fordi det ikke får noen konsekvenser, ser du ikke det din dumme ku??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"70-talls-party! What to wear?"

Nei, huff den blir vrien. Er jo så mye å velge mellom. Klær fra 60-tallet, klær fra 80-tallet, nittitallsoutfit... Hei, vent litt! Fikk en skikkelig crazy idé her: Hva med...noe fra 70-tallet? :sjokkert:

Kanskje man også burde svare på engelsk?

Siden spørsmålet er skrevet på engelsk kan det jo være at h*n er dårlig i norsk?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man også burde svare på engelsk?

Siden spørsmålet er skrevet på engelsk kan det jo være at h*n er dårlig i norsk?

Ja, du sier noe der. Jeg slang inn et "crazy", men tar selvkritikk for at resten av rådet var på norsk. Fikk faktisk så dårlig samvittighet at jeg måtte innom Google Translate for å rette på det.

"No, duh it gets tricky. Is so much to choose from. Clothes from the 60's, clothes from the 80s, nittitallsoutfit ... Hey, wait a minute! Got a really crazy idea here: What about ... something from the 70's?"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...