Gå til innhold

1 måned igjen!!


83`

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Så spennende, '83!!

Krysser alt jeg har (unntatt tarmene :ler2: ) for at det blir på mandag!!!

:klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så spennende!

Og skulle tanta komme på uønsket besøk, får du heller drukne sorgene dine i noen glass vin...

:tommelsmil: fra "dranker"-barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk Takk dere!!!

Dag 25, og ingen flere symptomer...

Har MEGET lysst å ta en test i dag, viss jeg får en av de jeg bestilte fra KG i posten!! Har ikke vært på do ennå siden jeg sto opp, sånn i telfelle jeg skal teste.. :ler:

Drømte forresten om blått kryss i natt, og det var såå virkelig!! Men så måtte jeg selvsagt våkne.....

Takk for rådet Moonchid, om å drukne mine mensensmerter i vin viss de skulle komme! Tror jeg jammen jeg skal gjøre! :wink::perebrus:

Hulderjenta; jeg synest jammen du bør krysse tarmene for meg også! Noe annet ville være ufint av deg! :ler:

Og Veronal, jeg er så spent at jeg holder på å dø på meg..

*pliis kom test i posten i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hulderjenta; jeg synest jammen du bør krysse tarmene for meg også! Noe annet ville være ufint av deg! :ler:

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud så spennende!!!!

Teste snart?????

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

Her krysses iallefall alt!!!! inkl tarmer og hår (cappo fletter håret sitt) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, litt oppdatering..

Sitter egentlig og er ganske usikker nå... :-?

Fikk ikke testene i posten idag, men tok å kjøpte en 2pk Clear Blue på apoteket i steden. Og testet da nå for 10 minutter siden... Ikke på morgenurin, og 3-4 dager før tiden... Dømt til å være negativ.. Og det var den også..

Men så presset jeg øynene mine til det ytterste, fokuserte og fokuserte, og jeg tror jeg kunne skimte en loddrett strek.. Men det KAN vere at det er den streken som alltid er der, som alltså blir blå når man er gravid..

ELLER det kan vere en av de berømte skyggestrekene som viser seg ved lite hormoner.

Derfor er jeg så usikker nå. Skal ta den andre testen i morgen (nei, klarer ikke å vente lenger! Selv om samboenen min sier jeg bør vente et par dager til..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o

Jeg tror jammen meg jeg kommer til å holde pusten til i morgen, for dette er jo superspennende!

:o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å ventet, skjønner meg ikke på de som klarer å vente å flere dager, det er jo så spennende!

Holder pusten til i morgen tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 26

Og dere er like spent som meg, ser jeg?!

Vel, siste nytt; tok en ny Clear Blue i dag tidlig. Den var negativ... :cry: -reiste så på shopping med noen veninner, og da jeg kom hjem mange timer etterpå var der en uklar loddrett strek... :) - Men kan denne komme frem etter mange timer selv om man ikke er graivid? Den skal vel bare slå ut når graviditetshormonet er der, uansett hvor lenge testen ligger etter bruk??!

Men ikke nok med det; tok en KenWa test etter jeg kom hjem fra shopping, og den var klart negativ.. og den skal jo til og med kunne gi resultatet en stund før IKM! Vart jo riktignok ikke tatt på morgenurin...

Uff, jeg blir så hersens usikker av disse testene! Skulle gjerne sett at apoteket fikk inn de digitale snart, da er det vel litt lettere å få et klart svar.

I kveld eller i morgen tidlig skal jeg i alle fall ta en ny, og da blir det nok en New Generation test! Har bygt meg opp et lite lager med forskjellige sorter tester, skjønner dere! :ler: (testomaner bruker vel å gjøre det! :wink:)

Det er bare å følge med meg videre, Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...glemte forresten å notere ned symptomene mine:

*stikkinger og ubehag i magen under navlen

*vondt bak på baken (stårliger nedover, loksom..)

*vanvittig tørst hele tiden

*pluss fullt av symptomer på "finne symptomer etter graviditet" symptomer!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia 83`!!

Symptomene virker jo veldig lovende da... :Nikke:

Jeg håper du får en positiv test i morgen!

Man skal ikke se på testen lenge etter, og jeg vet ikke om den loddrette streken betyr positiv eller bare er der...!? Det må jo være en grunn til at man ikke skal stole på de!? Eller? Men hvorfor kommer da den loddrette streken...?

Ikke greit å vite...derfor spent på morgendagen! :wink:

Krysser fingre... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Krysser fingrene for deg! :tommelsmil:

Og testene skal man ikke se på lenge etterpå... Etter så og så lang tid er de boss. Les i bruksanvisningen og se hva som står der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere endelig gratulere meg jenter; jeg er GRAVID!!

Våknet tidlig i dag og tok en New generation test. Etter ca 4-5 min kune jeg se en svaak strek!! Tok den med opp i senga og sa "Gratuelrer ****, du skal bli pappa!!" "Er det sant? Kødder du??" sa han, og jeg viste stolt frem testen. Han studerte den og sa; "Jeg ser ingenting.." og var veldig i tvil om at den svake streken kunne ha noe som helst å si! Jeg prøvde å forklare ham at viss der i det hele tatt er to streker, så er man gravid! Svak eller ikke!

Han vart kjempeglad! :kysse:

Kunne egentlig ønske at jeg heller hadde en Clear Blue i i dag, stoler liksom mer på den enn de andre..

Men nå slipper jeg likevel gleden løs!! Det tok 3 laaange måneder (ikke drep meg, langtidsprøvere :wink: ), men jeg er så takknemlig for at jeg i det hele tatt kan få barn! :bukke:

Har en litt skrekkbladet fryd akkurat nå... Veldig enkelt å være prøvere å gleeede seg til man blir gravid, men når man plutselig blir det, er det litt skummelt og nytt..

Bra jeg har KG å ty til! :P

Har forresten fått et symptom til; ømme brystvorter!!

+ at sexlyssten har økt (mmmmm...)

og jeg har mer matlysst enn vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...