Gå til innhold

1 måned igjen!!


83`

Anbefalte innlegg

Hei hei! :D

Morsomt å lese om en kjempe entusiastisk 1. gangs prøver :rosasmil:

Kjenner meg så igjen i å være utålmodig og kjenne etter alle mulige symptomer :ler:

Det avtok heldigvis litt etterhvert :wink:

Håper du slipper prøve alt for lenge!

Lykke til!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 23

Åj..bare 5-6 dager igjen til jeg får svar på om det klaffet denne måneden!! Spennende! Nå har jeg riktignok ingen synptomer som kan hjelpe meg på veien, men har kjent noe av og til som kan minne om.. men nei, det er sikkert sånne smerter og stikk som man har uavhengig om man er gravid eller ikke!! :hoho:

Du har rett i at jeg kan virke meeeget entusisastisk, Murmel!! Det er nok fordi det er første prøveperiode og alt er så nytt og spennende! Det er ikke sånn at det er krise viss det ikke klaffer denne måneden, slett ikke, og jeg tror nok at jeg kommer til å ta det litt roligere viss vi må prøve igjen i juli (må nemlig hoppe over mai og juni pga. skolen :( )

Synest så synd på de som virkelig ønsker seg barn, og må vente i mange måneder, eller ÅR, før de blir gravide! Urettferdig at det klaffer sånn med en gang hos noen, mens andre må vente leenge! Stakkars alle her som har det sånn! Men sommeren pleier å vere en bra fruktbar tid, så snart blir det nok babyboom på KG også!

Må vel til å gjøre litt fornuftige ting nå. Er mye i huset som burde gjøres: vaske opp, vaske klær, vaske og støvsuge huset, skifte på sengen..OG lage middag.. PUH! Er hardt å vere husmor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

De er spennende disse dagene før IKM - de kan liksom ikke gå fort nok! En skrekkblandet fyd å gå og vente på mens/ikke mens... Krysser fingrene for at det ikke blir noe tantebesøk på deg denne gangen :tommelsmil:

Ha en fin dag! :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24

Hmm. Hva nytt skal jeg skrive her da.. Jo, samboeren min merket plutselig mange kviser på ryggen min i går... Og jeg har fått noen i ansiktet også.. Kan det bety noe? Las om noen andre inne på KG som før de fant ut at de var gravide fikk mange kviser i ansiktet.. Men det kan selfølgelig bare være tilfeldigheter da. Tror nok mest på det.

Er fryktelig trøtt også ikveld.. (nei, nå MÅ jeg slutte!!! :ler: )

Nå er det snart helg. Siden jeg ikke kan gå ut, blir det bare en deilig hjemmehelg med noe god mat og kanskje, kaanskje det går noe bra på tv??! (pleier å være temmelig dårlig program i helgen).

Nå skal jeg snart se millionæren! Synest nok Patrick er i sleikeste laget. Litt for... ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Selvgod, kanskje? Er noe med måten han snakker med jentene på.. Osså er det torsdagsklubben.. Og alle elsker raymond! Wow! Tv-kveld i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg IKM!

Spennende :hoppe:

Håper kvisene dine betyr graviditet.

Jeg har også hørt om det som graviditetstegn.

Hos meg brukte kviser å bety mensen... :(

(nå får jeg det heldigvis sjeldent)

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 24

AU!! I natt våknet jeg av at det gjorde sinnsykt vondt nederst i magen. Nesten så jeg trodde jeg hadde fått blindtarmbetennelse!! Klarte nesten ikke snu meg i senga. I dag tidlig var det litt bedre, så jeg kom meg nå på skolen. Men det er ikke noe godt i dag heller. Viss dette er begynnelsen på en graviditet, fikk jeg iallefall en dårlig start! :wink:

Men smertene er enklere å holde ut med tanke på at det kaanskje er det som gjør det?! Selv om jeg tviler på om graviditetssmerter kan vere så vonde.

Ja, Murmel, nå nærmer det seg! Vet ikke om jeg klarter å vente til over helgen med å teste, men skal prøve!!

Og god helg til deg også Pondusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er første gang jeg kikker i dagboka di!

Så gøy det hadde vært om det hadde klaffet for dere på første forsøk!!

Håper du får en kjempehelg- og at du ikke får mensen! :)

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå.. så hyggelig med så mange spente besøkende!! :P

Vel, ikke for å skuffe dere altså, men så testet jeg negativt i dag tidlig..

Var ganske nervøs da jeg testet, var sånn at jeg skalv på hånden lenge etterpå! :oops:

MEN, jeg har ikke gitt opp håpet enda. Har tross alt ikke IKM før i morgen eller tirsdag.. så alt kan skje..

(Og jeg begynner seriøst å lure på hvor alle symptomene mine kom fra viss jeg ikke er gravid... Finnes det luresymptomer?? :ler: )

Vi prøver igjen på tirsdag, dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Ville bare innom for å gi deg en liten :trøste: klem!!

Men det er bra du ikke har gitt opp ennå- kaaansje den er positiv på tirsdag!

Tror det finnes en god del luresymtomer ja.. Desverre!

Uansett- ha en forsatt fin søndag! Er nok ikke lenge før du sitter med en bebis i magen!!

Klemmer :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker godt hvordan følelsene rundt testingen var...

Bare som en opplysning så testet jeg negativt en søndag og testet svaaakt positivt tirsdagen! Så ikke mist håpet!

I dag har jeg ei nydelig lita jente!

Og går det ikke denne måneden så prøv igjen neste måned!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var supre nyheter, Cilla! Må nok innrømme at jeg blir trist viss mensen kommer i morgen eller tirsdag! Hadde i alle fall belaget meg på å få lov til å bruke to tester denne måneden! :wink:

Ellers så har denne helgen ikke bydd på noen store overraskelser eller nyheter. Og i morgen er det allerede ny uke på gang. Skal på skolen et par dager, og så blir det lesing til eksamen de restrerende.. Uff, gruer meg litt. BØR begynne å lese nå! (sier jeg og sitter fortsatt på KG..)

*skjerpings*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketil 83`Krysser fingrene for at det blir blå streker nå!!!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :evil: :grine:

Som dere sikkert skjønner gikk det ikke så bra angående å ikke få mesen i dag.. Våknet med mensensmerter, men tenkte som så at "det var bra, nå har jeg de murringene som føles sem mensen, men som er starten på en graviditet.. Tok feil der, gitt!! :wink:

Vel, vel, takk i alle fall for at du krysset fingrene dine for meg, Lilletrollet!

Kankje det hjelper bedre neste gang, som ikke blir før i juli!! :murvegg:'

Nå skal jeg nyte våren og sommeren i fulle drag, og proppe i meg folat.

Vi holder på å pusse opp hjemme, så nå kan jeg hjelpe til med å male og sånt uten bekymringer. Man kan se noe positivt i alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...