Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Hei gikk selv nettopp i fella. Men takk til denne siden som reddet meg. Har sperret kortet 15 min etter kjøpet. Men de hadde allerede tatt portoen. Ringte dem, fikk svar og avbesillte hele greien for å være på den sikre siden. Har fått avbestillingsbekreftelse på mail og alt :) Så virker som jeg kom meg fint unna :)

hei. fikk du noe bekreftelse på mail om at det hadde gått igjenom? jeg fikk opp error og ingen mail om bekreftelse på bestillingen. er super redd for at det akkurat gikk igjennom? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Legg merke til at absolutt alle innleggene er skrevet på samme vis, det er som en konstruert samtale dem imellom type "åå har du også bestilt det? ja jeg er også dritsur!" og "åååå så bra jeg leste dette, jeg skulle bestille det!". I tillegg er de skrevet av uregistrerte bruker(e). Så du skal ikke se bort ifra at det ikke er så mange som har skrevet her som man kan få inntrykk av.

Anonymous poster hash: aa221...f1c

Pluss at påfallende mange ser ut til å ha et litt trøblete forhold til norsk skriftspråk. Mulig det er et kriterie for å la seg lure av noe slikt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å bestille disse produktene. Men ville skjekke ut produktet ved å søke i google. Da kom jeg til denne siden. Nå ble jeg glad for at jeg bestilte produktene. Takker for det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å bestille disse produktene. Men ville skjekke ut produktet ved å søke i google. Da kom jeg til denne siden. Nå ble jeg glad for at jeg ikke bestilte produktene. Takker for det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda en gjest

Til nissene som forsøker å så tvil om denne tråden: At det oppstår mange gjesteinnlegg i en slik tråd er ikke det minste merkelig i all den tid mange mennesker har respondert på svindelannonsen samtidig, i tillegg til at denne tråden er det første man får opp etter påfølgende googlesøk.

Dette er faktisk en meget viktig tråd for alle som er i ferd med å gå i fella.

For øvrig: De som kun har tastet inn personalia, men ikke kortnummer, har ingenting å frykte dersom de likevel skulle motta noe i posten. Skal et krav inndrives må det dokumenteres at kravet er reelt. Et klikk på en nettside er ikke tilstrekkelig for at det foreligger et krav i følge norske forbrukermyndigheter. (Noe som også er selvsagt, da alle kan bestille i alles navn på nett.)

Eventuelle forsøk på inndrivelse kan tilbakevises med at kravet er omtvistet. I så fall må inndriver dokumentere et eventuelt rettslig grunnlag før det kan tas ut forliksklage. Kostnaden for en slik klage (som er satt høyt for å unngå unødvendig belastning på rettssystemet) må i så fall betales av inndriver. Det blir neppe gjort i tvilsomme saker som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestesen

Pluss at påfallende mange ser ut til å ha et litt trøblete forhold til norsk skriftspråk. Mulig det er et kriterie for å la seg lure av noe slikt.

Slike sammenhenger er ofte relevante, men skoleringen du måtte ha er tydeligvis ikke til hinder for at du konkluderer feil i dette tilfellet. Folk som virkelig kan skrive evner vanligvis også mer enn usaklige personkarakteristikker.

Kom gjerne med et innspill i sakens anledning, så kan vi vurdere dine kvaliteter i forhold til både rettskriving og argumentasjon mer inngående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Slike sammenhenger er ofte relevante, men skoleringen du måtte ha er tydeligvis ikke til hinder for at du konkluderer feil i dette tilfellet. Folk som virkelig kan skrive evner vanligvis også mer enn usaklige personkarakteristikker.

Kom gjerne med et innspill i sakens anledning, så kan vi vurdere dine kvaliteter i forhold til både rettskriving og argumentasjon mer inngående.

Ok.

Støtter reduksjon av kroppsfett og vekttap høy i antioksidanter hjelper med vekttap mål, høyt blodtrykk, og forbedrer blodsirkulasjonen som kjennetegnet på en popul ær lege tv show.

Går du på dette bør du få inndratt både pc og nettilgang. Skriver du tillegg som en 5 åring, så er jeg klar til å konkludere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med et innspill i sakens anledning, så kan vi vurdere dine kvaliteter i forhold til både rettskriving og argumentasjon mer inngående.

Vi?!? Er dere flere som skriver som gjest, sier du? :O

Anonymous poster hash: 300af...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så dum og bestilte disse tablettene... Gikk inn på hjemmesiden for å avbryte fremtidige produkter som avt blir sendt til meg uten mitt samtykke. Da fikk jeg senne beskjeden :

Din konto har blitt kanselert. Ditt Kort blir belastet 317,50 kroner i dag, men etterpå, vil du ikke motta noen fremtidige forsendelser eller avgifter på kredittkortet ditt.

Du kan holde hele pakken som allerede var sendt til deg på 07-4-2013.

Hvorfor i alle dager skal kortet mitt bli belastet?? :O

og denne beskjeden fikk jeg på e-posten min etter den første bestillingen (som kun koster frakt) :

Hvis du fortsatt ønsker å motta Slimatrex etter at prøveperioden opphører, trenger du ikke å foreta deg noe som helst og etter ca. 14 dager og kontinuerlig hver 30. dag etterpå, vil du automatisk motta en fersk ny 30 dagers forsyning av Slimatrex for den lave pris av 650 kr inkludert GRATIS FRAKT, og vi vil belaste kredittkortet du opplyste oss om i dag. Hvis du derimot føler at produktet ikke er noe for deg, ta enkelt og greit kontakt med kundeservice på tlf: 47-21983881 for å avslutte kontoen 1 dag innen prøveperioden opphører. For å fullføre avbestillingen din, vil du bli bedt om å returnere den ubrukte prøveforsyningen til oss på din bekostning.

Jeg fikk ikke tak i noen påå det telefonnummeret....

Heldigvis har jeg sperret det kortet jeg brukte og de får ikke tak i mer penger av meg..

Anbefaler ingen å bestille disse to produktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonne

Hei:) Men er det ikke bare å ringe dit og si opp abonnomentet?

Hei:) Men er det ikke bare å ringe dit og si opp abonnomentet?

Hei!! Hjelp! bestilte de produktene dere skriver, men fikk noe helt annet, pluss at jeg må betale for flere pakker som kommer fremover. Går det an ?? :( KAn jeg benytte meg fra angrerettskjemaet? Har allerede sendt mail til Herbal Vital AS der kosttilskuddet kom fra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis produktene virker, så spiller det ikke noe rolle om jeg blir trekt 1300,-

Ser at det er flere som spør, MEN ER DET NOEN SOM HAR TESTET DETOX OG SLIMATREX?

Eneste dere babler om er å få sperret kortet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Irene

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irene

Har blitt svindlet fra disse for 2500 kr...kjøpte test pakke på Slimatrex og Vitallife Detox på til sammen 80 kr ....disse fikk jeg i posten ganske så fort i begynnelsen av juni 2013 . men så skjer det ting på min konto ...ca den 15 juni trekker de meg ca 650 kr og ca 17 juni enda nye ca 650 kr ....jeg tenker da ..ok Irene der har du gått på en kjempe smell og får tilsendt disse produnktene i posten . men nei da ....her kommer det ikke noe ..så den 29 juni trekker de meg igjen ca 650 kr og den 3 juli nye 650 ...har ikke mottatt noe fra de ...sperret korte mitt da sånn at de ikke trekker meg mer . Men det eg syns er rart er....om eg går inn på en mnd trekk osv skal de ikke trekke det samme dato hver mnd ? så dette er bare svindel fra ende til annen . Ringte de å da sa han at han skulle sende meg mail...utlending som tok tlf ...er sikker på han ikke skrev ned mail adr min en gang ...sendt de og mail ...men ikke fått svar ....SÅ eg ber dere tenke dere to ganger om før dere kjøper disse produnktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bente

Har selvfølgelig bestilt produktene jeg også.. fikk dem i dag.. jeg gikk inn på nettbanken og tømte kontoen og sperret kortet med en gang og bestilt nytt kort, de har ikke rukket å trekke noe fra kontoen min. flaks at jeg bare tilfeldig søkte opp navnet på produktet og fant denne siden ;) takk for informasjonen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bente

er det noen som har tlf nr dems og e-post adressen dems? kunne tenkt meg å ringe til dem og snakke med dem, ønsker ikke flere produkter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie

Jeg bestilite også dette den 8.juli. Tok nesten 3 uker før jeg fikk det i posten.. ble trekt 45 + 35 kr i frakt.. har ikke hørt noe mer eller fått noen ny forsendelse.. burde jeg allikevel sende det tilbake og sperre kortet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine

Jeg gikk bare innpå chatten deres( hjemmesiden) og fikk snakket med en amerikaner som avbestilte alt for meg og det eneste jeg må gjøre er å sende tilbake produktene! Jeg har fått bekreftelse på mail og ikke blitt trukket noe mer enn for porto. Fikk mailen hannes også om jeg lurte på noe mer. Håper dette er til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...