Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Gjest Odd-Petter

Hei.

Etter en stygg skade i forsvaret under flommen på søtlandet i 1995 er jeg blitt inneværende nesten hele dørget p.g.a. ekstreme smerter. Det vil igjen gjøre at jeg kommer meg ikke å aktiviteter.
I fjord klarte jeg å slutte med all morfinen som jeg hadde gått på siden 2003 og Lyrica og dette gjordet at jeg gikk ned 10 kg med engang. jeg sluttet å være sulten, jeg er mett etter en rundstykke med brunost. Spiser nå ca hver 4 time. så jeg spiser mer enn før og til faste tider. i tillegg spiser jeg ikke om natten langre og spiser ikke mellom 18 eller 19:00 til jeg står op neste morgen rundt 8 eller 9. Men jeg følte ikke at jeg falt så mye mer ned i vekt enn dette. Så blei jeg OBS på b-vitaminer som man får blant annet kjøpt på Prix. Dette er en kombinasjon at alle bevitaminer som f.eks B12. som gir energi og B5 som gir bedre forbrenning samt et annet B vitamin som gir bedre hud og Hår beskyttelse. Jeg har prøvd mye rart fo rå miste vekt særlig siden jeg ikke kan være i bevegelser. Men det skulle vise seg at jeg begynte å gå ned raskt i vekt. Nå i Juni 2013 har jeg totalt mistet 46kg siden Oktober 2012.

Så i hvertfall på meg så hjelper dette, men jeg tror alle mennsker må være klar over at alle er forskjellige og alle reagerer forskjellige, hver og enkel av oss i verden. Derfor så hjelper noe på noen og annet på andre.

Odd-Petter Tanke Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Takk! Fra vilkårene: "Hvis du føler at produktet er ikke er for deg trenger du bare kontakte kundeservice på +44 (0) 20 328 9364 2 en dag før slutten av prøveperioden for å avslutte kontoen. For å sluttføre kanselleringen, vil du bli bedt om å returnere den ubrukte delen av prøven til oss på egen regning."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg å så det forume her litt seint, har klart og sperre korte mitt og skal få nytt. Men hva gjør man med produktene man har fått, sender man det i retur???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Vi har også blir SVINDLET. IKKE BESTILL DETTE PRODUKTET! Det er utrolig forferdelig at de skal drive med slikt! Hvordan kan vi få pengene tilbake? Tusen takk til svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maritda

Jeg fikk produktene i posten i helga men har ikke åpnet pakkene da jeg leste dette her.. Jeg sendte en mail til de å ga en advarsel om de ville bli anmeldt hvis de så mye som tok ei krone fra min konto og at jeg ville stoppe abonnementet. Men har ikke fått noe svar tilbake. Det eneste de trakk fra kontoen min var de 35 kronene og 45kroner da dette var en gratis prøve og skulle bare betale for frakt.. Kjenner at jeg blir nærvøs når jeg leser alt dette og er irriterende at ingen her kan gi informasjon om hvem nettside man kan ststoppe abonnemente eller hvem man bør ringe. Jeg skal ikke se det forsvinne penger ut av min konto..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg:)

Jeg har nettopp fått mine i posten i dag. Må jeg sende pille tilbake med engang? De er uåpnet!! Var godt jeg søkte opp produktet. Har ikke opplevd at noe har blitt trukket fra konto, men likevel grei å få sperret det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stine

Heisann, jeg bestilte mine produkter i forrige uke, fikk bare vitalife detox! og ikke den andre.. også på papiret jeg fikk.. sto det bre thank you for shopping with... og så hvis jeg hadde noe spørsmål om produktet så gå inn på... ikke noe om hva de heter i det hele tatt.. har betalt 500 kr ang slimtrex!! og har enda ikke fått den! har ikke blitt trekt noe fra meg enda.. men har np desverre ikke råd til verken å sperre eller få nytt... med tanke på at jeg er student..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Lise Dahl

Jeg har også tydeligvis gått i fella :( Jeg har bestandig vært skeptisk til og bestille på nett, men dette var for fristende og jeg best begge deler. Jeg fikk Vital Detox i posten i dag. Men det følger ikke med noe adresse/tlfnr/mail? No er jeg veldig fortvilt om di beg og trekke meg penger fra kontoen min, Det var jo en prøvetid på dette? Noen som kan hjelpe meg med adresse el tlf nr? Og skal jeg sperre kortet mitt?

fikk akkurat en reklame fra sia til de på facebook, kopierte denne og la den ut på sia til de, den blir nok fjernet. men sikkert noen som får det med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maritda

jeg sendte den teksten der pluss at jeg ga klar beskjed om at hvis de tok så mye såm ei krone fra meg ville jeg anmelde de for svindel. de har enda ikke svart meg å det er nå fire dager siden. jeg har fått vitalife detox og slimatrex men følgte ikke med noe tlf nr eller nettside... kjenner dette gjør meg gal. hvorfor utgi for å selge noe også svindle en haug med mennesker?!? i tillegg hvordan kunne selge de produktene når vi ikke finner igjen nettsiden eller noe tlf nr som vi når fram til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig at så mange nordmenn bestiller noen sånne piller? Kjøp piller på apotek og ikke bestill noe fra utlandet. Håper dere har lært til neste gang!



Anonymous poster hash: a67b7...564
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig at så mange nordmenn bestiller noen sånne piller? Kjøp piller på apotek og ikke bestill noe fra utlandet. Håper dere har lært til neste gang!

Anonymous poster hash: a67b7...564

Legg merke til at absolutt alle innleggene er skrevet på samme vis, det er som en konstruert samtale dem imellom type "åå har du også bestilt det? ja jeg er også dritsur!" og "åååå så bra jeg leste dette, jeg skulle bestille det!". I tillegg er de skrevet av uregistrerte bruker(e). Så du skal ikke se bort ifra at det ikke er så mange som har skrevet her som man kan få inntrykk av.

Anonymous poster hash: aa221...f1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann

Er det nok å sperre kort?

Har sendt mail, men får ikke noe svar så vet ikke hvordan jeg eventuelt skal avbestille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maritda

Er det nok å sperre kort?

Har sendt mail, men får ikke noe svar så vet ikke hvordan jeg eventuelt skal avbestille...

hei:-) sperr kortet ditt, også kan du sende en mail til de hvor du truer med anmeldelse for svindel om de ikke sørger for at de stopper abonementet ditt. det gjorde jeg. å at de ikke bør ta så mye som ei krone for da anmelder jeg dere skrev jeg.. det tok ei uke... fikk svar i går om at det var cancellert å stoppa.. men den fikk jeg på engelsk.. også fikk jeg en annen mail av de som var på norsk me et tilbud om at kanselleringen ville gå raskere om jeg betalte 50% av prisen på de produktene. jeg kommer ikke til å svare og blir det mer tull så er det rett til politiet. jeg har lært for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg merke til at absolutt alle innleggene er skrevet på samme vis, det er som en konstruert samtale dem imellom type "åå har du også bestilt det? ja jeg er også dritsur!" og "åååå så bra jeg leste dette, jeg skulle bestille det!". I tillegg er de skrevet av uregistrerte bruker(e). Så du skal ikke se bort ifra at det ikke er så mange som har skrevet her som man kan få inntrykk av.

Anonymous poster hash: aa221...f1c

Enig. Kanskje det er TS som skriver nesten alt.

Anonymous poster hash: a67b7...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var mange gjester her gitt...

Mest sansynlig fordi det kommer opp på google søk.. Enklere å skrive som gjest, enn å melde seg inn i et forum man ikke vil bruke.

Dette gjorde jeg ofte før jeg fikk konto her inne ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest karina

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

takk for tipset, gjekk nesten i fella der selv nå vist eg ikkje hadde lest detta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga denne tråden så drømte jeg at jeg bestilte slimatrex i natt. Det var et mareritt uten like. De trakk penger fra kontoen min i tide og utide og det var umulig å komme seg ut av. Puh, var helt svett da jeg våkna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...