Gå til innhold

Til gutter : hvor mange jenter har du knust hjertet til eller bare såret ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tør du å fortelle hva som skjedde , hendelsen , så vi alle kan lære av det .

Anonym poster: 8eb04c3c6a29429ac0d624477341c97f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knust hjertet til 8 menn, som jeg kan komme på ;) Jaja, jeg er vel en drittsekk av ei dame da.

Anonym poster: c8a5c0cd3923aaa964b1cb898e6ba9c6

• Liker 2
Gjest kimhan92
Skrevet

Jeg har knust hjertet til 8 menn, som jeg kan komme på ;) Jaja, jeg er vel en drittsekk av ei dame da.

Anonym poster: c8a5c0cd3923aaa964b1cb898e6ba9c6

Du er drittsekk er hannkjønn , vis det er hunnkjønn blir det møkkakjerring eller drittkjerring

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i å såre noen? En avvisning kan være sårende, men man er jo ikke noe dårlig menneske for det. Eller å avslutte et forhold man ikke føler er riktig lenger. Mener du å såre noen fordi man er uærlig, leker med følelser etc?

Anonym poster: c6142cf3c47e44da5b55f390b1f60a41

AnonymBruker
Skrevet

Du er drittsekk er hannkjønn , vis det er hunnkjønn blir det møkkakjerring eller drittkjerring

Kan ikke en kvinne være en drittsekk? Visste jeg ikke..

Anonym poster: c6142cf3c47e44da5b55f390b1f60a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel et par knuste på samvittigheten min.. Og for hver gang, knuses mitt på nytt.

Anonym poster: e4f00b7f49acbb2e27ee3a1a5d240740

• Liker 1
Skrevet

Bare ei, håper jeg. Uten å vite det. Tok ikke signalene før lenge etterpå. Men jeg sa unnskyld når jeg fant ut av det da.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

3

Alle ville ha meg, men nummer 1 var for ung, nummer 2 likte jeg ikke og nummer likte jeg, men syntes det var mye morsommere å "torturere" henne enn å bli sammen med henne.

Gjest Katten.
Skrevet

Det har blitt noen opp gjennom tiden.

Årsaken er alt fra å feiltolke mine signaler (det at jeg svarer høflig på spørsmål betyr ikke at jeg er interessert), til å ignorere hva jeg sier ("Jeg er ikke ute etter et forhold"), til superdupermasing, generelle brudd osv.

Jeg liker å kose, jeg liker å føle nærhet - det betyr dessverre ikke at jeg er interessert i noe dypere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...