Gå til innhold

En bok om prøving og alt mulig annet som skjer


Gjest Fru_Hestehov

Anbefalte innlegg

500 kr er det definitivt verdt når man får strøken bil tilbake ja. Leverer bare min til mannen jeg :fnise: Men han har jobba som bilklargjører da, så det kan han jo.

Jeg kan ikke huske sist gang jeg lagde noe fra pose, så jeg tror du har en poeng der ja. Blir også irritert når det er det samme tilbehøret til absolutt alt. Når jeg går ut for å spise har jeg faktisk ikke lyst på brokkoli, blomkål og gulrøtter til alt. Det ødelegger så utrolig mye, for du vet at det sikkert er sånn frysepose som de bare har varmet opp og har stående hele kvelden. Nei, æsj. Derfor liker jeg heller å dra på indisk restaurant f.eks. Da får jeg noe jeg ikke er vant til liksom :)

Hva er det du maler for noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru_Hestehov

Vært på besøk hos familie med elendig nett, derfor fikk boken også litt ferie. Kom hjem idag til en full postkasse bla med ebay tester. Måtte prøve to-tre... Husets vann er da ikke gravid. ;) Her må litt av hvert prøves... Men jeg derimot skimter en skygge, svidde av to og begge har skyggen. Nå må jeg forsikre meg om at jeg gjør det riktig og så blir det ny test imorgen. Litt kribling i magen nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Og angående maling er det en seng som har fått ny farge før vi dro bort. Med tanke på skyggetestene har jeg begynt å lure på om det var lurt, men var godt ventilert rom og ikke tok det mye tid heller. Huff, mye rart man tenker på, men senga ble fin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg malte med oljemaling dagen før jeg fikk positiv test. Ute riktignok, men det var under et ganske lavt tak. Leste om det etterpå, og det skal ikke være noe problem. Men det blir veldig spennende i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Godt å høre Doh, og jeg får jo ikke gjort noe med det som er gjort, det viktigste er vel hva som skjer fremover.

Men nå skal jeg køye, blir spennende med testing ja. Tar meg allerede i å tenke fremover, sjekke termin osv osv. Og litt lett panikk oppe i alt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Haha, kjenner meg igjen i å sjekke terminkalkulatorer... Jeg bruker en termninkalkulator som regner ut fra en "kinesisk" bullshitkalender, hvilket kjønn man vil få... Dersom jeg får på denne måneds EL, så får jeg gutt! Woho!

Det er denne: http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/

:P

Alt de finner på. Også påstå at den er 90% presis? Jaja, håpe ingen får barn ut fra sånne kalendere og ender med å bli skuffet. :)

Men ikke få panikk da, du kommer til å bli en fantastisk mamma. :) Og en vakker dag får du noen hengende og pjuske hestehover med stilker så korte at du må bruke eggeglass til vase ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru_Hestehov

Dagens test har også en klar skygge, eller kan man kalle det svak strek. TR er også fraværende (på overtid), ingen andre symptomer da. Dvs kjenner jeg etter så finner jeg jo noe, men det hadde jeg kanskje uansett.

Så imorgen tidlig blir det digital for å være helt sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Og takk for gode ord Ravgull! Rart hvordan panikken kan ta en, er vel det at det blir en omveltning i livet. Men jeg gleder meg også da og hvis det stemmer har man jo litt forberedelsetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) vi vil ha deg med i terminklubben vår! Har du tatt digitaltest nå??? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiih, gøy! Satser på at du kan komme inn i terminklubben i morgen da :) Jeg hadde heller ikke noe særlig andre symptomer enn uteblitt mensen, symptomene kom ikke før noen dager senere. Haha, jeg er jo nesten mer spent nå enn da jeg skulle teste selv :fnise: Jeg var jo overbevist om at jeg ikke var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Må nok holde dere på pinebenken til imorgen, tenker det er greit å ta digital på morgenen. Glemte det i forfjamselsen idag tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru_Hestehov

Tidlig morgen her! Skal ut på tur med venner om litt. Våknet også fire i natt og vurderte og teste, men sovnet heldigvis igjen. Også drømt at jeg testet, to ganger til og med.

Men digital test er da utført med resultat gravid... Visste vel egentlig at det ble resultatet, nå er det litt skrekkblandet fryd her. Må nok la dette synke inn, men blir utrolig spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D da er vi i samme terminklubb! ;) kjempe morro altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er bare tilfeldig her inne og har ikke lest bakover i dagboka di, men gratulerer så mye!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Tusen takk for gratulasjoner!

Tankene surrer her, men er allikevel merkelig rolig. :) Får vel bare ta ting som det kommer de nærmeste uken, spennende å se hva ukene bringer av symptomer og opplevelser.

Ellers hadde vi en utrolig bra dag med venner igår, fikk badet og kost oss. Fikk også med oss middag på Yayas før vi kjørte hjem, liker konseptet og maten var også nydelig. Og såble dagen avsluttet med How I met your mother episoder her hjemme, mannen sovnet da, men jeg holdt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...