Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen fra hyttetur er deilig :hoppendeglad:

Starta litt pyton med at jeg ble så innmari vond etter kjøreturen. Dette kunne svigermor se på meg så hun kommenterte det med en gang å da begynte jeg såklart å :grine::fnise: Må jo bare le av det nå for det ble veldig komisk start :P Hadde en pyton dag resten av dagen i går for jeg var så stiv og vond. Hadde heldigvis tatt med yogamatten min så min dag gjekk stort sett i å gå på rommet å strekke ut på matten og slappe av i en stol på terrassen.

Følte meg så lat og som en dass, men jeg maktet ingenting. De skjønte jo det :)

Var super tapas og masse gode kaker på kvelden da ;) Åsså hadde vi pakkelek, det slo veldig ann. For både barn og voksne :jepp:

Sov/ duppet kanskje av litt i løpet av natten ,men det var det. Madrassene var så myke og jeg hadde kjempevondt i rygg og bekken. Ble bedre når jeg stod opp, men var så trøtt hele dagen. Slappet av litt på sofanen der, men fikk ikke sove.

Litt av en hyttetur. Kunne nesten blitt hjemme jeg for jeg var ikke mye sosial :sjenert:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha 100%. Er bra at man kan endre på permisjonen etterhvert så man ikke må være helt sikker når man søker :)

Sparer en del på det :) Ja heldigivis for det er så mye som kan endre seg på et helt år.

God natt! ;) Må jeg prøve å sove litt siden jeg har gått glipp av mye søvn :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hytteturen ikke ble helt elendig da ;)

God nattta! Skal lalle selv nå :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får så vondt av deg! :( Det bekkenet ditt er virkelig ikke godt! Håper du finner en måte å få litt bukt med smertene på...

Dagene blir lange og tunge når man vet man har igjen en god del uker fram mot termin. Men til tross for alt så hørtes hytteturen veldig koselig ut, og man skal jo få lov å slappe av og hvile da! :)

Lykke til med ny uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får så vondt av deg! :( Det bekkenet ditt er virkelig ikke godt! Håper du finner en måte å få litt bukt med smertene på...

Dagene blir lange og tunge når man vet man har igjen en god del uker fram mot termin. Men til tross for alt så hørtes hytteturen veldig koselig ut, og man skal jo få lov å slappe av og hvile da! :)

Lykke til med ny uke :klem:

Tusen takk :hug: Måtte denne uka bli mye,mye bedre enn forrige :)

Nei, noe hærk dette her :( Får bare ta det med ro fremover.

Mandagen er som regel full med planer så den er ikke så ille. Har vært på trening og vært å besøkt Pappa på jobb for jeg skulle hente noen regnkler. I morgen har jeg ingen planer, men det skal bli deilig :) Må jo lade opp til jobb på Onsdag så er godt jeg har en hviledag i morgen :jepp:

Håpe du får en fin uke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har komt frem til et par navn som vi begge liker ( men da har mangen av favorittene mine blitt silt ut). Som jeg har nevnt før (tror jeg) Kjære liker ikke de moderne navnene så er ikke lett dette her :(

Sånn ser listen ut

:babygutt:

Albert

Vemund

Aslak

:babyjente:

Malena

Live

Tomine

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har komt frem til et par navn som vi begge liker ( men da har mangen av favorittene mine blitt silt ut). Som jeg har nevnt før (tror jeg) Kjære liker ikke de moderne navnene så er ikke lett dette her :(

Sånn ser listen ut

:babygutt:

Albert

Vemund

Aslak

:babyjente:

Malena

Live

Tomine

Mia

Nydelige navn!! :)

Albert og Tomine gikk rett i hjertet mitt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige navn!! :)

Albert og Tomine gikk rett i hjertet mitt :rodmer:

Jeg kjenner absolutt ingen som heter Albert så hadde vært greit om det ble det :) Ser for meg en liten Albert med kritt hvitt hår :rodmer: Nesten som Emil ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn! :) Men er jammen ikke enkelt å komme frem til hvilket man vil bruke, eller bare det å finne alternativer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn! :) Men er jammen ikke enkelt å komme frem til hvilket man vil bruke, eller bare det å finne alternativer i det hele tatt.

En god start :) Ikke sikkert det blir nien av de engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine ja ;) Men ikke lett å finne navn nei! Men hvorfor jentenavn? Var ikke kjønnet helt sikkert?

Joda, men har jo hørt tilfeller der det kommer annet enn det UL sier :P

Syns faktisk det er lettere å finne jentenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men har jo hørt tilfeller der det kommer annet enn det UL sier :P

Syns faktisk det er lettere å finne jentenavn.

Joda, men det er mest vanlig når de trur at et er ei jente at det egentlig er en gutt, ikke omvendt, selv om det og kan skje. Vi har ikke tenkt på jentenavn i det hele tatt siden ordinær ul, men fikk også på 3D-ul bekreftet at det er en gutt. Selv om den ul ble ganske mislykket så fikk vi se "utstyret" hans ganske tydelig :) Skal dere ha 3D-ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men det er mest vanlig når de trur at et er ei jente at det egentlig er en gutt, ikke omvendt, selv om det og kan skje. Vi har ikke tenkt på jentenavn i det hele tatt siden ordinær ul, men fikk også på 3D-ul bekreftet at det er en gutt. Selv om den ul ble ganske mislykket så fikk vi se "utstyret" hans ganske tydelig :) Skal dere ha 3D-ul?

Vi tenkte at det kan skje så vil bare ha noen navn klar sånn i tilfelle :)

Vi skal ikke på 3D- ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg hater at jeg skal bli tomatrød i trynet om jeg møter noen kjendte på butikken eller lignende :kjefte: Gadd ikke sminke meg så veldig bare for å handle. Pleier å bruke mineralpudder for det demper det litt i alle fall. Orh!! Blir sinna på meg selv, men kan jo ikke for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg hater at jeg skal bli tomatrød i trynet om jeg møter noen kjendte på butikken eller lignende :kjefte: Gadd ikke sminke meg så veldig bare for å handle. Pleier å bruke mineralpudder for det demper det litt i alle fall. Orh!! Blir sinna på meg selv, men kan jo ikke for det.

Er du sjenert? Jeg var det før, og ble sprutrød og ubekvemt når jeg traff på kjente. Hatet det jeg og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sjenert? Jeg var det før, og ble sprutrød og ubekvemt når jeg traff på kjente. Hatet det jeg og :(

Har alltid vært litt småsjenert..men egentlig er jeg ikke det heller, mn pga frykten for å rødme trekker jeg meg tilbake i visse situasjoner for å unngå det. Tenker nok for mye på det å da skjer det :roll:

Hvordan ble du kvitt rødmingen? Jeg håpte jeg skulle vokse det av meg, men det har aldri skjedd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært litt småsjenert..men egentlig er jeg ikke det heller, mn pga frykten for å rødme trekker jeg meg tilbake i visse situasjoner for å unngå det. Tenker nok for mye på det å da skjer det :roll:

Hvordan ble du kvitt rødmingen? Jeg håpte jeg skulle vokse det av meg, men det har aldri skjedd :(

Jeg var aldri opphengt i rødmingen selv om den plagde meg, så kanskje det gjorde det lettere for meg å bli kvitt den. Jeg hadde elendig selvtillit og klarte å heve den ved å få meg selv til å skjønne at ikke alle andre er mer perfekt enn meg, og at det å f.eks treffe på folk tilfeldig ikke er så ille egentlig :) Hadde en del sosial angst og, men ble kvitt det og ved å få opp selvtilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri opphengt i rødmingen selv om den plagde meg, så kanskje det gjorde det lettere for meg å bli kvitt den. Jeg hadde elendig selvtillit og klarte å heve den ved å få meg selv til å skjønne at ikke alle andre er mer perfekt enn meg, og at det å f.eks treffe på folk tilfeldig ikke er så ille egentlig :) Hadde en del sosial angst og, men ble kvitt det og ved å få opp selvtilliten.

Det var ikke jeg heller før en vikar lærer kjefta vette på meg for ei anna spurte meg om noe.. Dette var i 7. Klasse å jeg fikk høre det av flere i klassen etterpå hvor rød eg hadde blitt. Det var etter det at jeg la merket til det selv og tenkte på det i flere situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt koselig cafèdate med venninne og hennes lille på 8 mnd ;) Rolig dag :) Tror jeg skal orke å begynne på middagen i dag :) Deilig å ha litt overskudd. Det er lenge si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...