Favole Skrevet 18. august 2013 #521 Del Skrevet 18. august 2013 Høres ut som en trivelig helg, tross for dårlig vær og lytte hotellrom Kjedelig at du skal plages med slike smerter, det er virkelig ikke noe godt, så en tur til legen er nok lurt. Ta deg en lang varm dusj (eller bad om du har muligheten), og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. august 2013 Forfatter #522 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Høres ut som en trivelig helg, tross for dårlig vær og lytte hotellrom Kjedelig at du skal plages med slike smerter, det er virkelig ikke noe godt, så en tur til legen er nok lurt. Ta deg en lang varm dusj (eller bad om du har muligheten), og ta vare på deg selv Takk Godt fornøyde vi Kjenner jeg må legge meg snart. Får prøve å holde meg våken ivertfall til 21.30 Hadde meg en god og varm dusj så nå venter kjære på at det er varmt vann til han Håper legen kan hjelpe. Har byttet lege pga flytting så får håpe hun hjelper meg og forstår meg. Vil jo holde lengst mulig ut i jobb. Endret 18. august 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 18. august 2013 #523 Del Skrevet 18. august 2013 Dere er flinke til å finne på ting og det er bra Like greit å ikke drøye lenger med å ringe legen når du bare blir verre! Håper han kan hjelpe deg! Ha en god søndag og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. august 2013 Forfatter #524 Del Skrevet 18. august 2013 Dere er flinke til å finne på ting og det er bra Like greit å ikke drøye lenger med å ringe legen når du bare blir verre! Håper han kan hjelpe deg! Ha en god søndag og ta vare på deg selv Tusen takk Syns det er så kos med masse familie rundt oss så tror det blir litt ekstra nå som vi endelig bor så nær begge familier Må nok bare innse at at jeg må det. Ha en god søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. august 2013 #525 Del Skrevet 18. august 2013 Takk Godt fornøyde vi Kjenner jeg må legge meg snart. Får prøve å holde meg våken ivertfall til 21.30 Hadde meg en god og varm dusj så nå venter kjære på at det er varmt vann til han Håper legen kan hjelpe. Har byttet lege pga flytting så får håpe hun hjelper meg og forstår meg. Vil jo holde lengst mulig ut i jobb. Haha, hørtes kjent ut den med å holde ut til et rimelig fornuftig tidspunkt før man kan legge seg Samboeren her har endelig skjønt at det er ikke noe som heter en kjapp dusj lengre etter at bekkenet mitt begynte å krangle, så skal han få glede av varmt vann får han bare dusje før meg eller samtidig Krysser fingrene for en forståelsesfull lege og mulighet for tilrettelegging på jobb Er 50% sykemeldt selv ut måneden, håper det hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. august 2013 #526 Del Skrevet 18. august 2013 Lange gåturer har jeg sluttet helt med pga bekkenet, savner det veldig Bra du ringer legen, håper du har en flink lege, noen leger mener jo at bekkenløsningssmerter er bare tull. Spesielt menn så bra at du har en kvinnelege Jeg har de siste dagene brukt en gymball til å strekke bekkenet, og har hatt mye mindre smerter! Hvorfor gjorde jeg det ikke før? Det kan du prøve. Men er lurt å få time hos en fysioterapeut uansett og tilrettelegging på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #527 Del Skrevet 19. august 2013 Haha, hørtes kjent ut den med å holde ut til et rimelig fornuftig tidspunkt før man kan legge seg Samboeren her har endelig skjønt at det er ikke noe som heter en kjapp dusj lengre etter at bekkenet mitt begynte å krangle, så skal han få glede av varmt vann får han bare dusje før meg eller samtidig Krysser fingrene for en forståelsesfull lege og mulighet for tilrettelegging på jobb Er 50% sykemeldt selv ut måneden, håper det hjelper litt. Ble 22 før jeg kom meg i seng Har en tendens til å ha så mye jeg må ordne/rydde før jeg legger meg Fikk time i dag, men det er pga jeg sliter med forstoppelse så tenkte ta opp dette med smerter i rygg/baken. Ringte først selv men da fikk jeg ikke time før uti September. Så ringte jeg jordmor å hun fikk meg rask inn. Har sånn mageknip at jeg sliter med å gå normalt når det står på. Skikkelig vemmelig dette her. Pleier å slite med magen når vi er på reis eller har mye vi skal gjøre så er ikke rart jeg har fått det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 19. august 2013 Lange gåturer har jeg sluttet helt med pga bekkenet, savner det veldig Bra du ringer legen, håper du har en flink lege, noen leger mener jo at bekkenløsningssmerter er bare tull. Spesielt menn så bra at du har en kvinnelege Jeg har de siste dagene brukt en gymball til å strekke bekkenet, og har hatt mye mindre smerter! Hvorfor gjorde jeg det ikke før? Det kan du prøve. Men er lurt å få time hos en fysioterapeut uansett og tilrettelegging på jobb Hardt å slutte med lange turer siden jeg elsker det men må nok bare innse at jeg må begynne å korte ned på turene. Lurt med gymball bra at det hjelper! Jeg vet at min lege har gått igjennom svangerskap selv så håper hun forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. august 2013 #529 Del Skrevet 19. august 2013 Hardt å slutte med lange turer siden jeg elsker det men må nok bare innse at jeg må begynne å korte ned på turene. Lurt med gymball bra at det hjelper! Jeg vet at min lege har gått igjennom svangerskap selv så håper hun forstår. Jeg føler at min fastlege ikke forstår helt det med bekkensmertene, men vet at hun har 2-3 unger. Kanskje hun er en av de som aldri hadde bekkensmerter. Egentlig så merkelig fordi hun er veldig forståelsesfull på alle andre områder Ha en fin ny uke med forhåpentligvis ingen smerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg føler at min fastlege ikke forstår helt det med bekkensmertene, men vet at hun har 2-3 unger. Kanskje hun er en av de som aldri hadde bekkensmerter. Egentlig så merkelig fordi hun er veldig forståelsesfull på alle andre områder Ha en fin ny uke med forhåpentligvis ingen smerter! Kjedelig med en lege som ikke forstår helt dette med bekkensmerter Skal ikke påvirke deg at hun ikke har hatt det selv. Takk Får håpe forstoppelse og smerter i rygg går bort Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. august 2013 #531 Del Skrevet 19. august 2013 Kjedelig med en lege som ikke forstår helt dette med bekkensmerter Skal ikke påvirke deg at hun ikke har hatt det selv. Takk Får håpe forstoppelse og smerter i rygg går bort Ha en fin dag du også! Takker Nei det skal jo ikke påvirke meg, men bare ca 6 uker til jeg går ut i permisjon! Så for meg masse forstoppelse som gravid, siden jeg har hørt om det men har vært heldig og sluppet. Løfter du mye på jobb? Jeg gjorde det på jobb i barnehagen men sluttet og da ble ryggen helt bra og bekkenet litt bedre (men ikke så mye). Nå får jeg lett vondt i ryggen må nå veier jo babyen og alt det andre ekstra inni der et par kg eller mer. Synd å måtte plages Men er heldigvis ikke for evig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #532 Del Skrevet 19. august 2013 Gikk bra hos legen! Fikk noen råd om å svelge linfrø og solsikkefrø hele, men hørtes litt ekkelt ut for jeg sliter med å svelge. Får prøve det. Ellers fikk jeg råd om å ta laktulose siden jeg ikke har vært på do på 4 dager. Det hjalp ganske kjapt kan en si, men var helt j...... når det stod på. Forklarte også om mine søvnvansker og smerter i ryggen, hun ville sykemelde meg slik at jeg kunne ha en dag å slappe av på. Er sykemeldt 20% i en mnd så skulle vi se. Legen mente at treningen som skal være burde jeg gå på. At jeg tar sykemelding den dagen treningen er. Håper det går for jobben da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #533 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg løfter ikke mye, men bleieskift og påkledning kjennes. Vi har en hev og senk stellebenk så slipper å løfte barna opp og ned av stellebenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. august 2013 #534 Del Skrevet 19. august 2013 Så bra at du føler det gikk fint hos legen Kan nok vær greit med den dagen i uka ja, og om du får den dagen når det er trening er jo det supert. Håper virkelig arbeidsgiver har forståelse for det! Hvis de er interessert i å beholde deg på jobb så lenge som mulig, så bør det ikke være et problem tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. august 2013 #535 Del Skrevet 19. august 2013 Godt at legebesøket gikk fint Linfrø og laktulose har jeg hørt positivt om, men har du prøvd noe så enkelt som biola eller svisker i fast form eller drikkeform. Naboen min har også hatt magetrøbbel i svangerskapet og drukket sviskesaften som står i babymat-hylla i butikkene Den har visst gjort susen for henne...Også er det ikke like ekkelt å svelge som frø.... Er jo kanskje verdt forsøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #536 Del Skrevet 19. august 2013 Så bra at du føler det gikk fint hos legen Kan nok vær greit med den dagen i uka ja, og om du får den dagen når det er trening er jo det supert. Håper virkelig arbeidsgiver har forståelse for det! Hvis de er interessert i å beholde deg på jobb så lenge som mulig, så bør det ikke være et problem tenker jeg Var redd jeg skulle møte en lege som syns jeg klaget, men jeg går ikke til legen uten grunn. Har inntrykk av at noen sier gravide damer syter. Håper virkelig jeg får bruke sykemeldingsdagen den dagen det er trening. Regnes dagen i dag som sykemelding eller egenmelding? Siden sykemeldingen var for bekkenløsning og søvnproblemer. Sikkert teit spørsmål for må nok regne det som sm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 Forfatter #537 Del Skrevet 19. august 2013 Godt at legebesøket gikk fint Linfrø og laktulose har jeg hørt positivt om, men har du prøvd noe så enkelt som biola eller svisker i fast form eller drikkeform. Naboen min har også hatt magetrøbbel i svangerskapet og drukket sviskesaften som står i babymat-hylla i butikkene Den har visst gjort susen for henne...Også er det ikke like ekkelt å svelge som frø.... Er jo kanskje verdt forsøket? Ja er så letta over at legen tok meg på alvor. Jeg liker ikke svisker, men kanskje sviskesaft? Det skal jeg jammen prøve Biola må jeg også handle inn. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. august 2013 #538 Del Skrevet 19. august 2013 Så bra legen din var forståelsesfull Håper magen blir bedre, og at du får ta ut sykemeldingen den dagen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. august 2013 Forfatter #539 Del Skrevet 20. august 2013 Så bra legen din var forståelsesfull Håper magen blir bedre, og at du får ta ut sykemeldingen den dagen du trenger Ja får håpe det Ha ein fin Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. august 2013 #540 Del Skrevet 20. august 2013 Hvis jeg en dag er litt treg i magen (også før gravid) så spiser jeg yoghurt med linfrø, og tygger minst mulig og det er lett siden youghurt ikke trengs å tygges, og det funker ja! Tenkte ikke på å foreslå det Kjempe bra at legen forstod deg, blir sikkert bra med en dag borte fra jobb og ekstra bra hvis du kan dra på treningen den dagen Hvis du ble sykemeldt fra i går og ikke var på jobb i går så regnes det som den første dagen med sykemelding. Så neste sykemeldingsdag blir i neste uke, trur ikke at det må være mandagen Får satse på at den blir den dagen det er trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå