Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har DnB idag, vurderer å bytte, hva burde jeg bytte til?

Anonym poster: 27c581f9063dc9ccf0c1e7b8b03dfe96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt avhengig av hva slags kontoer du har i banken din, om du har lån, om du er medlem av f.eks. Lo-favør, osv. Vanskelig å si noe om hvilken bank d bør ha, uten å vite noe om behovet ditt.

Anonym poster: 67fc517feb860ec73e16d2ab2abac633

Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Kvifor vil du byta? Kor mykje lån/innskot hev du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukskonto, bsu, sparekonto og mastercard. Lån har jeg gjennon jobben, siden jeg jobber i staten.

Grunnen til jeg vil bytte er fordi xen har konto nr mitt, vært en fæl brudd, er slutt, men han prøver på alle måter å få min oppmerksomhet, ved å sette inn noe penger, han skylder meg masse! Men jeg vil bare bli kvitt han også og dritter i pengene nå.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo be DNB om å avslutte kontoen og opprette en annen og forklare nøyaktig hva som er grunnen, dersom du er fornøyd. Ellers har forskjellige banker forskjellige fordeler.

Jeg har huslån i enlokalbank, fordi vi fikk best rente der. For å få enda bedre rente har jeg lønnskonto og kredittkort i banken der.

Men jeg bruker Skandiabanken til forbrukskonto/fondssparing og bruker kredittkort gjennom dem. Ingen av de bankene har de beste høyrentekontoer/sparekontoer - men det passer meg helt greit fordi vi ikke sparer inn på konto - men ved nedbetaling av gjeld. Når vi blir gjeldsfri så vil jeg se meg om etter en bank med god rente fra første krone på en sparekonto.

Anonym poster: 3922e21566713f733489695e8f0a6463

AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å få ny konto nr først, kanskje det er løsningen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...