Gå til innhold

Har oppkjøring om noen dager. GRUER MEG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet å kjøre i desember på kjøreskole (hadde kun kjørt en time med pappa før det), og hadde oppkjøring i begynnelsen av mars. Det gikk helt fint, spesielt siden jeg gjorde trinn 4 ganske tett på - cirka en uke før.

Jeg var kjempenervøs i tiden rett før oppkjøringen, men samme dag - og spesielt når jeg satte meg i bilen, fikk jeg en indre ro. Det hjalp veldig at jeg hadde en hyggelig sensor, som jeg kunne prate litt skjit med underveis. Jeg sleit med et par ting på de siste kjøretimene, men jeg tok meg sammen til oppkjøringa og kjørte tilnærmet perfekt.

I begrunnelsen skrev han tre ting som bemerket seg, og som er veldig viktig: god fartstilpasning, god flyt og godt samarbeid med resten av trafikken. Gjør du dette, så er du på god vei! Jeg kvelte bilen et par ganger også, uten at det gjorde noe.

Har du kjøretime rett før oppkjøringen? Hvis ikke, så anbefales det, for å varme litt opp. Og for å eventuelt gå igjennom litt teori rett før du skal kjøre.

Siden du utsatte oppkjøringen, så har du fått litt ekstra trening, og det kommer godt med. Da tror jeg ikke at det skal være noe problem å stå :)

Du har gått glipp av de siste innleggene her :P Jeg besto oppkjøringen i dag! :D

Anonym poster: cdc46b361408b27e8c4c472f2486df44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Armule

Du har gått glipp av de siste innleggene her :P Jeg besto oppkjøringen i dag! :D

Anonym poster: cdc46b361408b27e8c4c472f2486df44

:fnise:

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Gratulerer!

Tusen takk! :laugh:

Anonym poster: cdc46b361408b27e8c4c472f2486df44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

De siste to dagene her har jeg kjørt og kjørt og kjørt og kjørt! Nå er det faktisk moro og jeg er ikke så nervøs lengre. Jeg slapper mer av og føler at jeg kan det automatisk nå, men jeg er fortsatt veldig fersk da, så jeg kjører fortsatt forsiktig (det skal man jo alltid gjøre) og følger veldig godt med på veier hvor jeg har vikeplikt osv. Men gud, det er helt herlig å ha lappen!

Natt til i dag kjørte jeg en venninne hjem, klokka var rundt 2 på natten. Det var nesten ingen biler, så det var nesten litt ekstra gøy, haha! Jeg skrudde på radioen og suste gjennom byen, all by myself. I dag har jeg fått kjørt litt rundt og ordnet ditt og datt før helgen. Utrolig digg å kunne gjøre det selv. Det er jo bare slitsomt å ta buss hit og dit eller spørre om noen kan kjøre.

Ja, livet med lappen er rett og slett mye enklere! :)

Anonym poster: cdc46b361408b27e8c4c472f2486df44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :D

Det er viktig at du kjører mye de neste månedene nå så du får mye trening og så du ikke "glemmer" hvordan du kjører videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du bestod oppkjøringen :)

Livet med lappen er herlig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...