Gå til innhold

kulest/teiteste navnet på ett tråløst nettverk


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg fant ett som fikk meg til å knise da jeg lå i senga med laptopen i går kveld, men nå kan jeg ikke for mitt bare liv huske hva det var for noe. Og HrMinya har lagt seg, så jeg kan ikke gå inn og romstere for å finne laptopen heller.

Har du ikke smartmobil da?

Anonym poster: 2fbc1a03a32810c820931fdc2370cdac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg endra mitt til "She who walks behind the rows" for å få oppmerksomheten til en fyr jeg så lese i bøkene til Stephen King her forleden. *krysse fingrene for et svar*

Anonym poster: c4d093236ed9f9054ebb1cda0f0efe62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å kuppe tråden, men lurer bare på om det er dumt av oss å ha adressa vår som navn på nettverket? Passordet er det som opprinnelig var på routeren, men med noen små korrigeringer (lagt til en stor bokstav + noen ekstra tall). Bør dette også byttes?

Anonym poster: 90b158da6c790a947f1680a8851ed25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å kuppe tråden, men lurer bare på om det er dumt av oss å ha adressa vår som navn på nettverket? Passordet er det som opprinnelig var på routeren, men med noen små korrigeringer (lagt til en stor bokstav + noen ekstra tall). Bør dette også byttes?

Du burde alltid bytte passord helt, for å være sikker. Det trenger ikke være noe vanskelig passord heller, det går fint med noe slikt som "VIFfantiljegdør". Men jo lenger jo bedre. Som feks. "MineTapeterErBlåMedHviteStriper".

Har ikke noe å si om du bruker adressen din som navn på nettverket. Har i grunnen ikke noe å si hva du bruker som navn så lenge du ikke bruker passordet som navn.

Anonym poster: 88dc3204ad3148ce9b8d504b1ef89b02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å kuppe tråden, men lurer bare på om det er dumt av oss å ha adressa vår som navn på nettverket? Passordet er det som opprinnelig var på routeren, men med noen små korrigeringer (lagt til en stor bokstav + noen ekstra tall). Bør dette også byttes?

Anonym poster: 90b158da6c790a947f1680a8851ed25e

Navnet på nettverket er helt greit, men prøv å finne på et lengre passord fra bunn av. Unngå for all del WEP kryptering om du har det, det kan knekkes på minutter uansett passord. Bruk WPA/WPA2 om du kan.

Anonym poster: 2fbc1a03a32810c820931fdc2370cdac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke smartmobil da?

Anonym poster: 2fbc1a03a32810c820931fdc2370cdac

Hva skal jeg med teit-mobil når jeg har både desktop og laptop?

Nei, takke meg til en mobiltelefon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg med teit-mobil når jeg har både desktop og laptop?

Nei, takke meg til en mobiltelefon.

Synd, for da går du glipp av muligheten til en hendig liten wifi-måledings. Mange ganger bedre å ta en sjekk av det trådløse nettverket sitt (signalstyrke mm) med en liten mobiltelefon, enn å drasse på en klumpete laptop.

Anonym poster: 2fbc1a03a32810c820931fdc2370cdac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt siden hadde en av naboene "we can hear you having sex"

Om det gjaldt oss vites ikke :fnise: Men det forsvant etter at vi flyttet ned to etasjer.

For tiden dukker det ikke opp noe mer interessant enn "intet nett:)"

Anonym poster: baa19c95c71a4c2ddf6128fc0c656ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha endelig! Nå har en nabo begynt å skrive morsomme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Haha endelig! Nå har en nabo begynt å skrive morsomme ting.

jeg tror naboen din er medlem på KG :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teora

Oppdatering fra blokka vår:Winter is coming var allerede i listen, så jeg endret vårt til We do not sow. Nå har et annet nettverk endret navnet sitt til Ours is the Fury. Vi er tydligvis flere nerder her enn jeg trodde :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme hjem å starte ny trend. Har nettopp flyttet, men har lagt merke til at 80% av alle nettene heter GET********. Siden vi bor i blokk har alle samme leverandør..

Antar at "Blokk 4 er bedre enn blokk 9" er en god måte å sjekke hvilke blokker som har unge folk i seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kulaste eg hev sett er "stopp all muslimsk innvandring".

Det skal mer til enn å bytte navn på ruteren sin. Til og med poste det på facebook er mer effektivt.

Anonym poster: 2fbc1a03a32810c820931fdc2370cdac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen min har "Naboenminsuger".

Anonym poster: 9aadb347ec8c2654fbfd4cd200f7aabb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt er Pretty Fly For A WiFi.

Anonym poster: 71ba7a42ee67bde2083b9e0ea78d0a78

:sjokkert: Det får jeg opp som alternativ på nettverk her!!!

Anonym poster: 3769b9a315221687563c63356748bf05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...