Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du har nok forvillet deg inn i en tråd uten å gidde å se på saken selv.

Det forferdelige vrøvlet viser seg å være historiene man serveres i media, som avsløres når smilende flirende elendige skuepillere plutselig slår om til sippe-tåre-modus når de entrer "settet" hvor kameraene står klare for intervju.

Og alle de flyktende barna viser seg å være en bitteliten "brannrekke" på øvelse.

Lista over avslørende faktorer i denne saken er lang, men du får selv oppsøke linker og stoff om du ikke tror det.

Vi er lei av vrøvlet ditt nå, slask. Du er jo fullstendig ukritisk til kildene dine. Bare teorien sier noe annet enn myndighetene sluker du jo alt rått....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er lei av vrøvlet ditt nå, slask. Du er jo fullstendig ukritisk til kildene dine. Bare teorien sier noe annet enn myndighetene sluker du jo alt rått....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Hvis du er så lei, så bare hold deg unna tråden. Enkel oppgave.

Saken har så mye materiale fra alle kanter at å påstå det er å sluke noe rått er bare en lettvint utrop fra deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så lei, så bare hold deg unna tråden. Enkel oppgave.

Saken har så mye materiale fra alle kanter at å påstå det er å sluke noe rått er bare en lettvint utrop fra deg.

Det er kildekritikken din det er noe galt med, ikke omfanget av kildene.

Du sluker det helt rått, jo....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kildekritikken din det er noe galt med, ikke omfanget av kildene.

Du sluker det helt rått, jo....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Neppe noe mer enn at du rått sluker offisielle rapporteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff.....han er en skuespiller som er betalt for å plante denne historien om false flag.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Skuespiller ja, men ikke akkurat Oscar-kandidat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe noe mer enn at du rått sluker offisielle rapporteringer.

Har du noe annet enn konspirasjonsfloskelsvar noen gang?

Aner du hva kildekritikk er? Eller tror du det bare betyr at offisielle kanaler er feil, og uoffisielle er riktige?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at mange av dere ikke hører etter, er fordi mediene og Hollywood har laget denne konspirasjonsstereotypen i flere tiår. Det var først etter andre verdenskrig at ennhver mann eller kvinne som skulle trosse de store mediehusene og regjeringer, de ville bli kalt konspirasjonsteoretikere og de var det noe galt med.

Hvis noen tror at 9/11 var iscenesatt og at CIA har laget flere terrorgrupper i midtøsten (hvor den nyeste åpenbart er ISIS), så tenker dere de også tror på firfisler som forkler seg som mennesker og at jorda er flat. At de sitter ute i ørkenen med alluminiumsfolie på hodet, og ikke har noen venner eller familie.

Dette er en måte å lukke ut de som trosser hva de autoritære sier, slik at det ikke blir sett på som noe godt å tenke kritisk og at regjeringen har ALLTID rett.

Dette er grunnen til at massene alltid kommer til å lide. De stoler altfor mye på autoritære makter, selv om det skulle føre til deres fattigdom eller død.

Anonymous poster hash: 5f734...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at mange av dere ikke hører etter, er fordi mediene og Hollywood har laget denne konspirasjonsstereotypen i flere tiår. Det var først etter andre verdenskrig at ennhver mann eller kvinne som skulle trosse de store mediehusene og regjeringer, de ville bli kalt konspirasjonsteoretikere og de var det noe galt med.

Hvis noen tror at 9/11 var iscenesatt og at CIA har laget flere terrorgrupper i midtøsten (hvor den nyeste åpenbart er ISIS), så tenker dere de også tror på firfisler som forkler seg som mennesker og at jorda er flat. At de sitter ute i ørkenen med alluminiumsfolie på hodet, og ikke har noen venner eller familie.

Dette er en måte å lukke ut de som trosser hva de autoritære sier, slik at det ikke blir sett på som noe godt å tenke kritisk og at regjeringen har ALLTID rett.

Dette er grunnen til at massene alltid kommer til å lide. De stoler altfor mye på autoritære makter, selv om det skulle føre til deres fattigdom eller død.

Anonymous poster hash: 5f734...673

Later til å være mye fornuftig i innlegget.

Den siste setningen om å stole på autoritær makt spesielt.

Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin måte å få litt tak på konspirasjonsteoretikere, er å finne ut hva de selv tror. Som regel har de ikke annet enn at "ting stemmer ikke". Det er også det eneste de kommer med, spørsmål om andre også synes ting er litt snodig.

Så slask, hvordan blir skuespillere benyttet? Forklar i detalj, hvordan dette blir planlagt både teoretisk og praktisk, hvordan forberedelsene fungerer og hvordan man (hvem da egentlig?) holder dette hemmelig.

Bruk helst et norsk eksempel, så det blir mest mulig relevant.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin måte å få litt tak på konspirasjonsteoretikere, er å finne ut hva de selv tror. Som regel har de ikke annet enn at "ting stemmer ikke". Det er også det eneste de kommer med, spørsmål om andre også synes ting er litt snodig.

Så slask, hvordan blir skuespillere benyttet? Forklar i detalj, hvordan dette blir planlagt både teoretisk og praktisk, hvordan forberedelsene fungerer og hvordan man (hvem da egentlig?) holder dette hemmelig.

Bruk helst et norsk eksempel, så det blir mest mulig relevant.

Anonymous poster hash: 81101...394

Nå er det ikke sånn at jeg vet mer enn alle "granskerne" der uten forteller meg og jeg skriver ikke ned min egen rapport løpende. Men etter å ha brukt ganske manger timer på lesing om hendelsen og sett div. filmer så er konklusjonen klar. Utrolig mye rart som er så langt fra naturlig som det kan være.

Norsk eksempel? Jeg har skrevet om Sandy Ho.....ok (Hoax) og har ikke noen norske eksempler. Tror du forresten jeg er TS? Det er feil.

Synes du f.eks. dette ser ekte ut?

Robbie Parker entrer "settet"

Så har vi han Coroner'n (rettsmedisineren) som har mildt sagt spesiell opptreden. Politifolka rundt ham klarer ikke la være å smile i blant. Hvem gjør det i en sånn situasjon som er ekte?

(det er mange rare sammenhenger med denne mannen og hans firma - jeg gidder ikke lage stor rapport her - søk/les selv, se flere klipp og saker, ikke forvent å få alt i fanget).

Har noen sett likene?

Fikk foreldrene se likene?

Har noen sett Lanza i nærheten av skolen?

Hvor mange år har skolen (bygget vært nedlagt, også i forkant av hendelsen).

Myndighetene har lagt lokk på utrolig mye, i tider hvor alt skal være så åpent (yeah right).

Ta en titt på helikopter oversiktsbilder (video) hvor folk går i ring, gjennom bygning, biler og utstyr er merkelig plassert.

Gjør hjemmeleksene selv, ikke forvent å få alt servert.

Nettet er en utrolig kilde til stoff og jeg sier ikke at man skal være ukritisk. Man må gjennom mye for å danne seg sitt eget (riktige?) bilde av ting.

Tillegg: Her er noen virkelig gode helikopterbilder med rådyr zoom (slik politiet har når de henger langt utenfor området der VIP'er på besøk befinner seg, mens de spaner i en annen retning enn helikopteret peker). Hva gjør alle folkene her? Virrer rundt og virker busy?

Videoen har en detaljert "more"-tekst som bør leses.

Ikke glem Youtube-kommentarer. Der kan mye nyttig snappes opp innimellom støyen fra enkelte idioter og en og annen desinformatør som skal forsvare galskapen.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at mange av dere ikke hører etter, er fordi mediene og Hollywood har laget denne konspirasjonsstereotypen i flere tiår. Det var først etter andre verdenskrig at ennhver mann eller kvinne som skulle trosse de store mediehusene og regjeringer, de ville bli kalt konspirasjonsteoretikere og de var det noe galt med.

Hvis noen tror at 9/11 var iscenesatt og at CIA har laget flere terrorgrupper i midtøsten (hvor den nyeste åpenbart er ISIS), så tenker dere de også tror på firfisler som forkler seg som mennesker og at jorda er flat. At de sitter ute i ørkenen med alluminiumsfolie på hodet, og ikke har noen venner eller familie.

Dette er en måte å lukke ut de som trosser hva de autoritære sier, slik at det ikke blir sett på som noe godt å tenke kritisk og at regjeringen har ALLTID rett.

Dette er grunnen til at massene alltid kommer til å lide. De stoler altfor mye på autoritære makter, selv om det skulle føre til deres fattigdom eller død.Anonymous poster hash: 5f734...673

Hva er det du prøver å si?

Nå er det ikke sånn at jeg vet mer enn alle "granskerne" der uten forteller meg og jeg skriver ikke ned min egen rapport løpende. Men etter å ha brukt ganske manger timer på lesing om hendelsen og sett div. filmer så er konklusjonen klar. Utrolig mye rart som er så langt fra naturlig som det kan være.

Norsk eksempel? Jeg har skrevet om Sandy Ho.....ok (Hoax) og har ikke noen norske eksempler. Tror du forresten jeg er TS? Det er feil.

Synes du f.eks. dette ser ekte ut?

Robbie Parker entrer "settet"

Så har vi han Coroner'n (rettsmedisineren) som har mildt sagt spesiell opptreden. Politifolka rundt ham klarer ikke la være å smile i blant. Hvem gjør det i en sånn situasjon som er ekte?

(det er mange rare sammenhenger med denne mannen og hans firma - jeg gidder ikke lage stor rapport her - søk/les selv, se flere klipp og saker, ikke forvent å få alt i fanget).

Har noen sett likene?

Fikk foreldrene se likene?

Har noen sett Lanza i nærheten av skolen?

Hvor mange år har skolen (bygget vært nedlagt, også i forkant av hendelsen).

Myndighetene har lagt lokk på utrolig mye, i tider hvor alt skal være så åpent (yeah right).

Ta en titt på helikopter oversiktsbilder (video) hvor folk går i ring, gjennom bygning, biler og utstyr er merkelig plassert.

Gjør hjemmeleksene selv, ikke forvent å få alt servert.

Nettet er en utrolig kilde til stoff og jeg sier ikke at man skal være ukritisk. Man må gjennom mye for å danne seg sitt eget (riktige?) bilde av ting.

Tillegg: Her er noen virkelig gode helikopterbilder med rådyr zoom (slik politiet har når de henger langt utenfor området der VIP'er på besøk befinner seg, mens de spaner i en annen retning enn helikopteret peker). Hva gjør alle folkene her? Virrer rundt og virker busy?

Videoen har en detaljert "more"-tekst som bør leses.

Ikke glem Youtube-kommentarer. Der kan mye nyttig snappes opp innimellom støyen fra enkelte idioter og en og annen desinformatør som skal forsvare galskapen.

Er du allergisk mot å mene noe selv? Du sluker jo andres argumenter rått, men klarer aldri å formulere en egen mening....

Det sier meg veldig mye...

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prøver å si?

Er du allergisk mot å mene noe selv? Du sluker jo andres argumenter rått, men klarer aldri å formulere en egen mening....

Det sier meg veldig mye...

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Allergisk mot å mene noe? Nei, men jeg har ikke grunnlag for å mene så mye om hvorfor ting har skjedd. Det holder lenge å konstatere at hendelsen er syk, meget spesiell. Heller ikke hvordan de gjør ting.

Har du problemer med å se at det er veldig mange spesielle momenter rundt galskapen? Eller gidder du ikke å studere saken. Bare kritisere og stille vanskelige spørsmål fordi du tror jeg er en raring som kjøper alt rått?

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allergisk mot å mene noe? Nei, men jeg har ikke grunnlag for å mene så mye om hvorfor ting har skjedd. Det holder lenge å konstatere at hendelsen er syk, meget spesiell. Heller ikke hvordan de gjør ting.

Har du problemer med å se at det er veldig mange spesielle momenter rundt galskapen? Eller gidder du ikke å studere saken. Bare kritisere og stille vanskelige spørsmål fordi du tror jeg er en raring som kjøper alt rått?

Jeg har vanskelig for å se at det er noe som ikke stemmer her.

Kan du fortelle meg hvorfor DU mener det er noe som ikke stemmer?

Ingen henvisninger og linker - bare DIN mening,....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vanskelig for å se at det er noe som ikke stemmer her.

Kan du fortelle meg hvorfor DU mener det er noe som ikke stemmer?

Ingen henvisninger og linker - bare DIN mening,....

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Tråden her er full av linker.

Det er dessuten bare å søke på sandy hook hoax eller false flag eller noe i den duren, så har du lange lister med ting å se på.

Jeg gidder ikke fore late "granskere" som ikke klarer å finne ting sjøl.

Du må også regne med å sile søppel fra interessante ting slik alle må. Eller lese ferdige rapporter/blogger når du finner noen som virker bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden her er full av linker.

Det er dessuten bare å søke på sandy hook hoax eller false flag eller noe i den duren, så har du lange lister med ting å se på.

Jeg gidder ikke fore late "granskere" som ikke klarer å finne ting sjøl.

Du må også regne med å sile søppel fra interessante ting slik alle må. Eller lese ferdige rapporter/blogger når du finner noen som virker bra.

Jeg spør ikke om ha kildene dine sier.

Jeg spør om hva DU mener.

Som vanlig mener du ingen ting.

Altså innrømmer du at du ikke har noen egen mening. Det betyr at du enten er dum eller hjernevasket.

Eller begge deler.

Det mest provoserende er ikke alle trådene du poster. Det mest irriterende er at du akdri kan stå inne for noe med dine egne meninger. Jeg synes det er på tide at du faktisk tenker gjennom det du leser og poster. Det tror jeg nemlig ikke du har gjort før.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir nevnt her slask, om du stiller spørsmål (ikke dine egne engang) må du klare å si din egen mening med egne ord.

Ikke link til hva andre formulerer for deg.

Enten er du lat eller så har du ingen egne argumenter.

Husk også at det et vanlig kotyme å formulere alternative hendelsesforløp om man stiller spørsmål ved det vedtatte.

Jeg utfordrer deg slask. Si i klartekst hva du selv mener.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spør ikke om ha kildene dine sier.

Jeg spør om hva DU mener.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Som det blir nevnt her slask, om du stiller spørsmål (ikke dine egne engang) må du klare å si din egen mening med egne ord.

Anonymous poster hash: 81101...394

Dere har visst litt "vondt for det".

Jeg har konstatert (for min egen del) at Sandy Hook er iscenesatt, altså en falsk hendelse hvor ingen barn ble drept. Dette baserer jeg på mine oppfatninger av mange faktorer i videoer, blogger/sites.

Dette er altså ikke beviser som holder i retten, men det holder for meg og det holder for en hærskare av andre som ser det samme. Saken er en bløff iscenesatt av myndighetene i den byen (eller hva vet jeg), i alle fall av noen.

Mange deltakere som kan karakteriseres som skuespillere er med på dette (hva har de fått betalt for dette?).

Mange mener dette er en operasjon for "guncontrol" i landet hvor alle har våpen. Jeg vet ikke om det stemmer. Må jeg ha en mening om det?

Forstår dere ikke at jeg kun hevder det jeg hevder?

Jeg er ikke alene om denne oppfattelsen, naturlig nok, siden det er så utrolig mange detaljer som indikerer tydelig at saken er juks og bedrag. Ingen reell skoleskyting i det hele tatt.

Når media har laget saker som fremstiller dette som en stor tragedie hvor mange barn bl.a. ble drept, så er det altså løgn og bedrag. Til tross for den enorme dugnadsånden på nettet så korrigerer ikke media opplysningene (omtrent ikke). Derfor er det viktig at de som ser jukset (mellom linjene og i spillet) bidrar til at andre oppdager at noe er helt galt i samfunnet (som om vi ikke visste, men visste vi _hvor_ galt?).

Så får dere bare fortsette å forlange at jeg skal ha en mening om hvorfor, men det har jeg altså ikke. Det er en helt annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Dere har visst litt "vondt for det".

Jeg har konstatert (for min egen del) at Sandy Hook er iscenesatt, altså en falsk hendelse hvor ingen barn ble drept. Dette baserer jeg på mine oppfatninger av mange faktorer i videoer, blogger/sites.

Dette er altså ikke beviser som holder i retten, men det holder for meg og det holder for en hærskare av andre som ser det samme. Saken er en bløff iscenesatt av myndighetene i den byen (eller hva vet jeg), i alle fall av noen.

Mange deltakere som kan karakteriseres som skuespillere er med på dette (hva har de fått betalt for dette?).

Det uhederlige Slask, er at du og trådstarter behending unnlater å besvare kritiske spørsmål - f.eks. mitt angående hvordan man får personer som ikke gidder å være med på skuespillet (de takker nei til "rollen" i oppsetningen) til å holde kjeft. Dette passer dårlig med deres konspirasjon, ergo er det bare å unnlate å svare. Det neste som kommer er en ny opplisting av den eller de samme kildene som dere allerede har nevnt minst en gang før i tråden.

Jeg er ikke alene om denne oppfattelsen, naturlig nok, siden det er så utrolig mange detaljer som indikerer tydelig at saken er juks og bedrag. Ingen reell skoleskyting i det hele tatt.

Det at du ikke er alene om å mene noe om saken er ikke noe argument for noe som helst. Det er ikke naturlig på noe som helst vis at det at du ikke er alene om oppfattelsen i denne saken viser at det er juks og bedrag. Du bare lister opp setninger som alene ikke er et bevis.

Flere har i denne tråden etterlyst kildekritikk - vet du hva det er?


Når media har laget saker som fremstiller dette som en stor tragedie hvor mange barn bl.a. ble drept, så er det altså løgn og bedrag. Til tross for den enorme dugnadsånden på nettet så korrigerer ikke media opplysningene (omtrent ikke). Derfor er det viktig at de som ser jukset (mellom linjene og i spillet) bidrar til at andre oppdager at noe er helt galt i samfunnet (som om vi ikke visste, men visste vi _hvor_ galt?).

Er du klar over at det finnes konspirasjonsteoretikere - litt utenfor Norges grenser, riktignok - som hevder at ABB ikke bombet regjeringskvartalet eller drepte et stort antall personer den 22. juli. Forteller det deg noe?

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det uhederlige Slask, er at du og trådstarter behending unnlater å besvare kritiske spørsmål - f.eks. mitt angående hvordan man får personer som ikke gidder å være med på skuespillet (de takker nei til "rollen" i oppsetningen) til å holde kjeft. Dette passer dårlig med deres konspirasjon, ergo er det bare å unnlate å svare. Det neste som kommer er en ny opplisting av den eller de samme kildene som dere allerede har nevnt minst en gang før i tråden.

Det at du ikke er alene om å mene noe om saken er ikke noe argument for noe som helst. Det er ikke naturlig på noe som helst vis at det at du ikke er alene om oppfattelsen i denne saken viser at det er juks og bedrag. Du bare lister opp setninger som alene ikke er et bevis.

Flere har i denne tråden etterlyst kildekritikk - vet du hva det er?

Er du klar over at det finnes konspirasjonsteoretikere - litt utenfor Norges grenser, riktignok - som hevder at ABB ikke bombet regjeringskvartalet eller drepte et stort antall personer den 22. juli. Forteller det deg noe?

Du skriver omtrent det samme som jeg har sagt i div. innlegg.

Ditt spørsmål om hvordan man får personer til å holde kjeft. Mitt svar er: aner ikke. Men jeg tror penger kan løse det meste. Media løser resten ved å unngå å dekke disse. Man må forstå at mediene samarbeider om sine tabu-temaer og saker.

Men selv om noen slipper gjennom nettets mange kanaler så er mange så naive at de likevel ikke vil tro på en konspirasjon.

Den som har forsøkt å granske denne saken har sikkert sett Mr Halbig som betegnes som ekspert på å evaluere hva som skjedde.

Han har en del konklusjoner i form av ei lang liste (se link).

Nei, dette er ikke å anse som bevis, men er det noe dårligere enn avisenes artikler? Er artikler i en avis å anse som bevis? Nei.

http://www.washingtonsblog.com/2014/02/video-national-school-safety-expert-sandy-hook-shooting-fraud.html

Lang liste med spørsmål og opplysninger - verdt å lese for alle som lurer på saken.

Lista avsluttes med følgende konklusjon:

Mr. Halbig has the professional expertise to conclude the official story is impossible, and to demand arrests in order for the public to have the truth.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...