Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lover dere å slutte med disse paranoide postene når disse angrepene dere fabler om ikke skjer?

Anonymkode: b0be4...19e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner som er til skade for andre

Nordvesta, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jostemikk bringer en artikkel (link) i kveld.

Steven Seagal "Mass Shootings Are Engineered by the Government"
breakingdownthnews.blogspot.no/2016/06/steven-seagal-mass-shootings-are.html

Kanskje på tide å begynne å lage en oversikt over hvilke kjente som har kommet med utsagn om at mange terrorhandlinger er falseflags, gjerne utført av myndighetenes lange armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som Alan Moore en gang sa det:
"The main thing that I learned about conspiracy theory, is that conspiracy theorists believe in a conspiracy - because that is more comforting. The truth of the world, is that it is actually chaotic. The truth is that it is not The Iluminati, Free Masons, or New World Order.

The truth is far more frightening - Nobody is in control. The world is rudderless"

Anonymkode: b82e5...06a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker meg uten nevneverdig overraskelse at denne debatten ikke har gitt seg mens jeg har vært borte. Det var synd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, nordpedant skrev:

Jeg merker meg uten nevneverdig overraskelse at denne debatten ikke har gitt seg mens jeg har vært borte. Det var synd.

Er vel ingen her som tvinger deg til å henge i akkurat denne tråden vel?

Anonymkode: b82e5...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ingen her som tvinger deg til å henge i akkurat denne tråden vel?

Anonymkode: b82e5...06a

Neida. Det var mer en solidarisk tanke til alle de som kaster bort tiden på å diskutere oppdiktede ikke-saker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for

* Spekulasjoner og ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene

Spørsmål rundt moderering kan tas på PM eller på Ris og ros.

ninuska_, adm

- omformulert med hele regelen.

 

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 17. juni 2016 at 16.34, Psilocybe skrev:

Angrepet i Burlington, Vermont, finner sted en gang i tidsrommet 26. til 31. juli.

Da nærmer datoen seg med stormskritt så jeg tenkte det var på tide å bumpe tråden litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.7.2016 at 18.59, studerende skrev:

Da nærmer datoen seg med stormskritt så jeg tenkte det var på tide å bumpe tråden litt

Flott.

Det ser altså ut til at det bl.a. blir et kjemisk eller biologisk angrep. Vi kan forvente å se kriseskuespillere som blir spylt ganske hardt med vann, kanskje fra brannslanger. I tillegg kan vi forvente å se noen bli skrubbet hardt med børster. Videre er det trolig at vi ser folk med smittevernsdrakter og/eller gassmasker etter angrepet.

Det kan også forventes ekstremvær, siden dette sto i stillingsannonsen. Men kanskje "ekstremværet" bare er vann fra brannslangene e.l.

Edit: Nå har det varslede ekstremværet kommet.

Og btw: Mulig det er en skitten bombe de har tenkt å bruke i Burlington. 

Endret av Psilocybe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hva sier slask nå? Alex Jones er saksøkt for sine teorier, og innrømmer at han tror massakren fant sted.

"Jones har inntil videre ikke kommentert det siste søksmålet, men etter at nyheten om det forrige søksmålet ble kjent gikk han ut på kanalen sin på YouTube og sa at han tror massakren på Sandy Hook «virkelig skjedde»."

https://www.dagbladet.no/nyheter/nye-soksmal-mot-radiovert-som-benektet-skolemassakren-pa-sandy-hook/69833257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen folk tror på alt så lenge det er en konspirasjon. :)

Akkuratt som de som gir penger for at muslimer ikke skal utløse brannalarmen. Fantastisk naive mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 23.45, Martin13 skrev:

Noen folk tror på alt så lenge det er en konspirasjon. :)

Akkuratt som de som gir penger for at muslimer ikke skal utløse brannalarmen. Fantastisk naive mennesker :)

Den der må inn i "Ting jeg har lært på KG"-tråden. Jeg må bare få avklart en ting først. Får muslimer betalt så de ikke skal gå og utløse alarmen unødvendig, eller får de betalt for å la være med å utløse den når det brenner? Takker for svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Tøytigern said:

Den der må inn i "Ting jeg har lært på KG"-tråden. Jeg må bare få avklart en ting først. Får muslimer betalt så de ikke skal gå og utløse alarmen unødvendig, eller får de betalt for å la være med å utløse den når det brenner? Takker for svar.

https://www.rights.no/2018/01/asylsokere-far-500-kr-ekstra-i-maneden-for-ikke-a-utlose-brannalarmen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/24/2018 at 12:07 PM, Fylkesfyrsten said:

Hva sier slask nå? Alex Jones er saksøkt for sine teorier, og innrømmer at han tror massakren fant sted.

"Jones har inntil videre ikke kommentert det siste søksmålet, men etter at nyheten om det forrige søksmålet ble kjent gikk han ut på kanalen sin på YouTube og sa at han tror massakren på Sandy Hook «virkelig skjedde»."

https://www.dagbladet.no/nyheter/nye-soksmal-mot-radiovert-som-benektet-skolemassakren-pa-sandy-hook/69833257

Nå vet jeg ikke hva Jones lar seg presse av, om noe, men de gangene jeg har postet noe fra ham er det fordi han ha "kommet etter" med ting jeg har fra andre kilder.
Sandy Hook er såpass gjennom-etterforsket av stort antall interesserte som ikke godtar dette mafia-showet som ekte og jeg kommer aldri til å endre synspunkt på den saken. Det main stream media har servert meg i den saken har vist seg å være svada og intet annet. Det har fremkommet løgn på løgn og fusk i et veldig stort antall.

Det som skjedde i Newtown var en skandale av et crimeshow med falske påstander som media viderebrakte ukritisk og de nekter jo fullstendig å fortelle om den andre siden av saken - sannhetssøkernes side og avslørte fakta som direkte skader den offisielle historien.

Og det samme har vist seg å gå igjen i veldig mange senere "skoleskytinger" eller andre skytinger. Hvis folk ikke vil sjekke ut sånne hendelser selv så er det ikke noe "vi" kan gjøre med det.

Når folk som forsøker å få ut dokumentasjon om SH fra myndighetene blir truet og trakassert av autoritetene, politiet og brannvesenet, så ringer det en bjelle som skaper enda større interesse for saken. W. Halbig jobbet seriøst og lenge med dette og fikk smake på de korrupte kreftenes trenering.

En god samling info-linker her.
https://fellowshipoftheminds.com/false-flags/  (blå farge gjelder Sandy H)




Se f.eks. hvordan en velkjent mediemann som Anderson Cooper, og velkjent insider i dette skuespillet, velger å være taus om saken i etterkant.


An Open Letter to Anderson Cooper
Posted on December 8, 2015 by Dr. Eowyn | 13 Comments

It is more than one year five months since Professor James Tracy sent a letter via certified mail to CNN’s Anderson Cooper, asking him to revisit Newtown. Cooper publicly had attacked Tracy for the latter’s skepticism about the official narrative on Sandy Hook, including endangering the safety of Tracy and his family by disclosing his home address.

But there is only silence from Cooper. Nor has any other professional journalist — national, state, or local — seen fit to look into the many anomalies uncovered by skeptics. The national media also refuse to even report on Amazon.com’s banning of the book, Nobody Died at Sandy Hook. Even the Alternative Media powerhouse InfoWars deleted its article on the book ban the same day it was published, followed by the scrubbing of that article from Google cache and archive.org.

https://fellowshipoftheminds.com/2015/12/08/an-open-letter-to-anderson-cooper/

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, slask said:

Nå vet jeg ikke hva Jones lar seg presse av, om noe, men de gangene jeg har postet noe fra ham er det fordi han ha "kommet etter" med ting jeg har fra andre kilder.
Sandy Hook er såpass gjennom-etterforsket av stort antall interesserte som ikke godtar dette mafia-showet som ekte og jeg kommer aldri til å endre synspunkt på den saken. Det main stream media har servert meg i den saken har vist seg å være svada og intet annet. Det har fremkommet løgn på løgn og fusk i et veldig stort antall.

Det som skjedde i Newtown var en skandale av et crimeshow med falske påstander som media viderebrakte ukritisk og de nekter jo fullstendig å fortelle om den andre siden av saken - sannhetssøkernes side og avslørte fakta som direkte skader den offisielle historien.

Og det samme har vist seg å gå igjen i veldig mange senere "skoleskytinger" eller andre skytinger. Hvis folk ikke vil sjekke ut sånne hendelser selv så er det ikke noe "vi" kan gjøre med det.

Når folk som forsøker å få ut dokumentasjon om SH fra myndighetene blir truet og trakassert av autoritetene, politiet og brannvesenet, så ringer det en bjelle som skaper enda større interesse for saken. W. Halbig jobbet seriøst og lenge med dette og fikk smake på de korrupte kreftenes trenering.

En god samling info-linker her.
https://fellowshipoftheminds.com/false-flags/  (blå farge gjelder Sandy H)




Se f.eks. hvordan en velkjent mediemann som Anderson Cooper, og velkjent insider i dette skuespillet, velger å være taus om saken i etterkant.


An Open Letter to Anderson Cooper
Posted on December 8, 2015 by Dr. Eowyn | 13 Comments

It is more than one year five months since Professor James Tracy sent a letter via certified mail to CNN’s Anderson Cooper, asking him to revisit Newtown. Cooper publicly had attacked Tracy for the latter’s skepticism about the official narrative on Sandy Hook, including endangering the safety of Tracy and his family by disclosing his home address.

But there is only silence from Cooper. Nor has any other professional journalist — national, state, or local — seen fit to look into the many anomalies uncovered by skeptics. The national media also refuse to even report on Amazon.com’s banning of the book, Nobody Died at Sandy Hook. Even the Alternative Media powerhouse InfoWars deleted its article on the book ban the same day it was published, followed by the scrubbing of that article from Google cache and archive.org.

https://fellowshipoftheminds.com/2015/12/08/an-open-letter-to-anderson-cooper/

Ja, den eneste sannsynlige forklaringen er at han som du har utropt til en sannhetens apostel og budbringer om all korrupsjon og konspirasjon har latt seg kjøpe av de samme menneskene han avslører. Du kan med andre ord ikke stole på at dine egne kilder er pålitelige, siden de tydeligvis endrer mening bare noen betaler dem godt nok.

 

Dette begynner å bli temmelig latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/28/2018 at 4:41 PM, Fylkesfyrsten said:

Ja, den eneste sannsynlige forklaringen er at han som du har utropt til en sannhetens apostel og budbringer om all korrupsjon og konspirasjon har latt seg kjøpe av de samme menneskene han avslører. Du kan med andre ord ikke stole på at dine egne kilder er pålitelige, siden de tydeligvis endrer mening bare noen betaler dem godt nok.

 

Dette begynner å bli temmelig latterlig.


Alle seriøse (vanlige) som ikke er nettroll med en eller annen agenda, vil etter å ha undersøkt Sandy Hook, komme til  at hendelsen var en psykologisk operasjon (psyop) - eller en false flag. Og jeg vet at det er mange-mange tusen (for ikke å overdrive) som vet dette nå. Og svaret vil da bli at ingen barn døde, selv om den offisielle påstanden fortsatt er at 20 barn og 6-7 voksne døde.
Det finnes jo store mengder informasjon som viser at det jeg sier stemmer, men taktikken til de som bidrar til å holde denne psyopen i ånde, er å hele tiden spre desinformasjon, som å si at "alt som blir påstått er motbevist for lenge siden".

Her er et norsk kommentarfelt hvor Sandy Hook bl.a. ble tema uten at det var tiltenkt.
https://forum.steigan.no/t/gaten-jens-stoltenberg/1094
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, slask said:


Alle seriøse (vanlige) som ikke er nettroll med en eller annen agenda, vil etter å ha undersøkt Sandy Hook, komme til  at hendelsen var en psykologisk operasjon (psyop) - eller en false flag. Og jeg vet at det er mange-mange tusen (for ikke å overdrive) som vet dette nå. Og svaret vil da bli at ingen barn døde, selv om den offisielle påstanden fortsatt er at 20 barn og 6-7 voksne døde.
Det finnes jo store mengder informasjon som viser at det jeg sier stemmer, men taktikken til de som bidrar til å holde denne psyopen i ånde, er å hele tiden spre desinformasjon, som å si at "alt som blir påstått er motbevist for lenge siden".

Her er et norsk kommentarfelt hvor Sandy Hook bl.a. ble tema uten at det var tiltenkt.
https://forum.steigan.no/t/gaten-jens-stoltenberg/1094
 

Er det ikke på tide å ta virkeligheten inn over seg når selv en av de mest innbitte forkjemperene for slike teorier har innrømmet at han ikke tror på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...