Gjest Reza08 Skrevet 27. april 2013 #1 Del Skrevet 27. april 2013 Ja, så var øyeblikket kommet, hvor jeg skal ut på nye veier. Nå skal jeg ta fatt på en dagbok her på forumet. Her kommer jeg til å skrive litt av hvert når anledningen byr seg. Håper at dere gidder å bruke litt tid på å lese mine innlegg. God fornøyelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 27. april 2013 #2 Del Skrevet 27. april 2013 I dag har jeg ingen spesifikke planer, men får gjøre det beste ut av dagen. Sto opp tidlig, ca klokken 9:00 presis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #3 Del Skrevet 10. mai 2013 Damer er noen søte og vakre skapninger Som alltid er varme og godhjertede Er der for deg når livet er uutholdelig Når hverdagen er i mot deg Lyser hennes godhet som et vakkert lys Som smelter isen innvendig Når morgengryet sakte siger opp mot himmelen Kryper du tett inntil Stryker meg og gir meg en klem Da vet jeg at min frelser har gitt meg en gave En gave som er noe av det beste som finnes Vakkert å tenke på Hver eneste helg kan jeg glede meg til å komme hjem Du har laget en romantisk aften Med røde lys, vakker musikk og god mat Hva mer kan en mann egentlig kreve? Alt tenker du på Du som er min beste venn og kjæreste Alt du gjør er en god gjerning Stiller alltid opp for den du er glad i Dette er ekte kjærlighet Skjørt, men vakkert Tusen takk for de gode ting du gjør Hva skulle vi menn ga gjort uten dere? Uansett om du er sint eller glad Skal du vite at jeg elsker deg Ikke mist motet, stå på! Du spiller på fine strenger Du gir noe av deg selv Lar meg få føle varmen Kjære, lille søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #4 Del Skrevet 10. mai 2013 Hver eneste morgen våkner jeg opp Med følelsen av å være enslig Lengselen etter ei å dele livet med Preger min hverdag fra morgen til kveld Hva skal til for å treffe personen i mitt liv? Våren, sommeren, høsten, vinteren går Tomrommet er fortsatt tilstedeværende Mangelen av personen ved siden av meg Er som et hull i sjelen, som sakte spiser meg opp Viljen til å finne livets gudegave er alltid her På butikken ser jeg bestandig kjærestepar Som går hånd i hånd og har funnet lykken De kysser, holder hverandre i hånden Lykken ser ut til å finne alle og enhver Bortsett fra meg, jeg er bare her Ingen vet så godt hva det betyr Å savne den man elsker og beundrer Igjen så er det sannheten som svir Kommer jeg noen gang til å finne svaret? Vil kvinnen i mitt liv noen gang dukke opp? Det eneste jeg har bedt om er ei dame Som elsker meg av hele sitt hjerte Som står ved min side i sol og regn Og i motgang og medgang i tiden som er Er dette for mye å be om? Gi meg en sjanse, så skal jeg gi deg alt Ikke vær redd meg, jeg er ikke farlig Vis at du bryr deg, så får du kjærlighet tilbake Intet mindre, intet mer, bare du og meg og evigheten Inn i en vakker, varm og kjærlig solnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #5 Del Skrevet 10. mai 2013 Mørket har satt sine dype spor i sinnet Stillheten senker seg over himmelen En dyster og smertefull tid er i vente I alt det tomme kommer alt frem Som en byrde som ikke er lett å bære Midt oppi alt vondt kommer håpløsheten frem En følelse av å ikke strekke ordentlig til Alt blir svartere og svartere for hver dag Hva skal man tenke i en sånn situasjon? Uroen, spenningen og redselen er et faktum I en uendelighet har sinnet vært i kok Tankene blir stadig dypere og tyngre Smerten i legemet blir uutholdelig Alt virker fjernt og veldig langt unna Den onde sirkelen forsetter uten stopp Kreftene blir stadig minsket Motet og håpet begynner å ebbe ut Planene for morgendagen svinner Kampen for livet blir mer komplisert Traumene tar tid å lege, tiden er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #6 Del Skrevet 10. mai 2013 Sommeren er passert Vinteren er i møte Vi befinner oss i en overgang Mellom varme og kulde Alt blir forandret Midt oppi alle inntrykkene Tenker vi for oss selv På alt vi opplevd Og hva som vil skje Hvordan skal alt bli? Dagene går, tankene står Hva vil skje når vi er her? Bladene faller av trærne Luften blir kald og kompakt Snøen inntar våre hus Julen står rett foran oss Med pressanger og julemat Raketter og fyrverkeri Svever opp i luften med et pang Nyttår vil komme Etter at nyåret har kommet Vil fortsatt snøen og kulden Prege vår verden som et blest Men nå kan vi se mot nye mål En vår hvor all kulden flyr sin veg Alt begynner å gro, mens snøen smelter Fuglene begynner å trekke tilbake Vinterlandet har passert vår tid Tenk på hvor fantastisk alt er Hva annet er bedre enn dette? Alt i alt har vi noe å glede oss til Gjennom hele året uansett tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #7 Del Skrevet 10. mai 2013 Alle diktene har jeg skrevet selv, og setter pris på tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #8 Del Skrevet 10. mai 2013 Hvis noen har noe på hjertet som de gjerne vil dele, enten med meg, eller med andre, er det muligheter for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #9 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har et stort spekter i musikksmak. Hører på det meste. Derfor tenkte jeg å dele noe av det med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #10 Del Skrevet 10. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=AWVjz2O5xnw http://www.youtube.com/watch?v=NUbTW928sMU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #11 Del Skrevet 10. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #12 Del Skrevet 10. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=CM30iNH8TqA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #13 Del Skrevet 10. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2013 #14 Del Skrevet 10. mai 2013 Mange fine sanger der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #15 Del Skrevet 10. mai 2013 En liten forsettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #16 Del Skrevet 10. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #17 Del Skrevet 10. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #18 Del Skrevet 10. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bPvAQxZsgpQ http://www.youtube.com/watch?v=-UjFnL8Fphs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 10. mai 2013 #19 Del Skrevet 10. mai 2013 Så fine dikt du har skrevet! De likte jeg å lese Og så er det litt imponerende at du har klart å linke til nesten bare sanger jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 10. mai 2013 #20 Del Skrevet 10. mai 2013 Mange fine sanger der Fint at du likte mange av sangene. Liker å høre på litt variert musikk, og det finnes så utrolig mange gode artister der ute. Tusen takk for at du ville lese min dagbok. Håper du stikker innom av og til i fremtiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå