AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hei:) Siden vi har vært prøvere siden sommeren -11 var jeg på gu på mandag. Fikk da påvist pco. Jeg fikk nuvaring (p-ring) som jeg skulle sette inn og ta ut etter 21 dager, dette for få få mensen for så å starte med pergo 5-dag i syklusen. Jeg skal ta mange blodprøver. 3 syklus-dag på sykehuset, så blodprøver 10-21 og 24. og ul av eggstokker dag 13. Det jeg lurer på er om det er noen i samme båt? Eventuelt noen som har prøvd dette før, som vil dele erfaringer. Blir glad for alle innspill Anonym poster: 31fda555725d0eaa448660560f287583
Jente_23 Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Hei Her har vi også prøvd like lenge som dere og blitt satt på pergotime, så er vel i det man kan kalle samme båt eneste forskjellen er at jeg må finne noe andet å gå på pga jeg ikke kan gå på det i forhold til sykdommen min, og enkelte av bivirkningene.. Har da ikke fått prøvd de ennå men ønsker deg masse lykke til og håper det snart klaffer for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå