Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hun har sagt det, men det er LK som følger opp diskusjonen da hun ikke kan argumentere for seg. Han har ikke brains, men er vel litt klokere enn fruen

Hva baserer du dette på? Han får gode karakterer på studiet sitt, og ser ut til å kunen mye om kosthold. Du kjenenr han ikke personlig, så synes det er rart at du kan påstå dette.

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle hadde likt fruen mer om hun kunne vært mer normal, slappet litt mer av.

F.eks kommet med innlegg som: I dag gadd jeg ikke vaske håret og trene, har en lat dag på sofaen.

Eller trenefri 4.dagen på rad og ELSKER det. Men har hun slike skriverier så beklager hun seg med tusen unnskyldninger og klarer ikke være folkelig med vanlige laster. F.eks skrive om at hun bare MÅTTE ha en softis i dag, eller andre utskeielser. Hun kunne spist 8 soft iser uten at det viste på henne, så denne slankehysterien provoserer meg,

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK studerer Bachelor i ernæring, og har vel i skrivende stund 3 strake A'er. Fotballspiller er vel en type utdanning det også, krever mye innsats for å bli tippeligaspiller. Han har vel hatt millionlønn en del sesonger på rad, så vil gå så langt som å kalle det en slags utdannelse.

FF studerte Jus på UIO. Journaliststudiet tok hun på privatskole, uten at det nødvendigvis er noe negativt.

Get your facts straight...

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Veldig arti dette. Dette + samtlige kommentarer på rad her mot alle i tråden er skrevet noen minutter etter at JEG linka til denne tråden på FF's blogg under kommentarer. Anbefalte henne å ta en titt, og det har hun tydeligvis gjort ;) Svart har hu å ;)

Anonym poster: 8550913c5a1fa32b1583072dd9d04dfb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karbohysteriet dukket ikke opp før bryllupsreisen, er ellers enig i at maten ikke virket like gjennomført som resten av bryllupet :(

Anonym poster: aaaec832244ef92ba8863d483a83bfce

Du mener maten som var tilberedt av kapteinen på det svenske kokkelandslaget? Kjedelig at den var så kjip da :P

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK studerer Bachelor i ernæring, og har vel i skrivende stund 3 strake A'er. Fotballspiller er vel en type utdanning det også, krever mye innsats for å bli tippeligaspiller. Han har vel hatt millionlønn en del sesonger på rad, så vil gå så langt som å kalle det en slags utdannelse.

FF studerte Jus på UIO. Journaliststudiet tok hun på privatskole, uten at det nødvendigvis er noe negativt.

Get your facts straight...

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Hun gikk på treider, IKKE UIO. Tok EKSAMEN ved uio

LK har gått på BI. GET YOUR FACTS STRAIGHT.

Anonym poster: ced2eb33825c7273e0255fbb61e0e158

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere BIkBok butikker i umiddelbar nærhet. Det er mye mer naturlig at hun handler på Herkules feks som resten av oss. (som forøvrig ligger nærmere Siljan i avstand) :)

Men det skulle jo bare mangle om ikke de lokale butikkene på vei til nedleggelse prøver hvertfall å redde seg selv ved å bruke kjendis fruen som har funnet lykken på landet. :)

Er Herkules nærmere Siljan enn Arkaden? Kanskje på tide med geografitimer ;)

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fiiiine Gjenferd boken fra Jo Nesbø... " Ja, omslaget er veldig fint. Et godt stykke arbeid fra designeren sin side, et virkelig spennende uttrykk han har fått frem på omslaget der. For jeg kan garantere at innholdet ikke er rosa og fiiiiiiiiiiint. :rolleyes:

Haha. Er så forbanna idotisk at hun formulerer alt hun liker på den måten. Fiiineste mannen. Fiiineste storesøster. Fiiineste siri. Fiiineste boken. Herregud. Hvor gammel var hun igjen?

Anonym poster: eae6578b054491d911220e9bc5aba679

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gikk på treider, IKKE UIO. Tok EKSAMEN ved uio

LK har gått på BI. GET YOUR FACTS STRAIGHT.

Anonym poster: ced2eb33825c7273e0255fbb61e0e158

Har du noen referanse på at hun gikk på Treider? Jeg gikk nemlig sammen med henne på UiO, og finner det veldig rart at hun samtidig gikk på Treider...

LK har OGSÅ studert på BI, ja. Men nå studerer han Bachelor i ernæring.

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Innlegget er endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer synes det er ironisk at hun kaller seg fotballfrue. LK er en middelmådig til dårlig spiller og han vedde på at det er hun som bringer inn casha...

Anonym poster: be9b0ea575bff5dfbff1cb4fa64b7340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Hvis dere ikke ønsker at nok en Fotballfruetråd skal stenges foreslår jeg at man forholder seg til reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen referanse på at hun gikk på Treider? Jeg gikk nemlig sammen med henne på UiO, og finner det veldig rart at hun samtidig gikk på Treider...

LK har OGSÅ studert på BI, ja. Men nå studerer han Bachelor i ernæring.

Anonym poster: cb9b00c0427e0851ffde781229527a52

Innlegget er endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Hun har selv innrømt det, så ja

Anonym poster: ced2eb33825c7273e0255fbb61e0e158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv innrømt det, så ja

Anonym poster: ced2eb33825c7273e0255fbb61e0e158

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vickie

Link?

Kjæresten min studerte juss, og begynte på studiet samme år som FF (87-modell). Han har flere venninner fra den tiden, og ingen av dem har sett FF der. Merkelig...

Dessuten, om du virkelig har gått på Uio vet du vel at man i gammel ordning fikk -to-karakterer på eksamen (to dager), ikke en som FF har påstått.

For ordens skyld, jeg er ikke AB, men tenkte bare å påpeke dette ;)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løgner. Hun gikk på Treider.

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Dessuten, med mindre FF lyver om sine egne karakterer har hun ikke poeng nok til å komme inn på uio det året hun visstnok kom inn. Dette ble diskutert i forrige tråd.

Anonym poster: ced2eb33825c7273e0255fbb61e0e158

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Dere kan opprette ny tråd, men hold dere til reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...