Gå til innhold

Kjøre etter narkose.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min har nettopp vært i narkose, og er snart på tur hjem med flyet. Bilen står på flyplassen, og han mente selv han var i så god form at han kunne kjøre hjem.

Men hvordan er reglene på dette? Er det lov å kjøre bil kort tid etter narkose?

Når flyet lander er det forresten 3 timer siden han våknet.

Anonym poster: 942a4d5833b50344d762e2df525f9ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke kjøre bil den dagen han har vært i narkose. For hans og andre på veien sin del, hent han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke kjøre bil den dagen han har vært i narkose. For hans og andre på veien sin del, hent han.

Takk for svar :) Var usikker på om det var en anbefaling, eller ikke. Ettersom han ikke merket noe som helst til at han hadde vært i narkose, men da får han finne noen til å hente han. Noe som han forsåvidt ikke har merket tidligere heller.

Anonym poster: 942a4d5833b50344d762e2df525f9ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han føler seg fin, men om det skulle skje en ulykke, og det tas en utvidet blodprøve, så har han et stoooort problem ;)

Anonym poster: 268c68e053fed1ed1bce5b0d9a69cceb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han føler seg mindre fin etterhvert også. Når man våkner fra narkose føler man seg gjerne full, så går det over i alle tiders fyllesyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart de ikke har opplyst han om det på sykehuset.. Det har de alltid hos meg gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke lov å kjøre samme dag som du har vært i narkose. Det skal han ha fått beskjed om, skriftlig. Sikker på at det ikke står i papirene han fikk med innkallelsen?

Jeg følte meg også veldig fin etter å ha vært i narkose, men jeg kjørte ikke fordet.

Anonym poster: a25660f5efdcf2b795a454454bb91e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...