Petalouda Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 http://nail4you.no/negle/neglesystemer/startsett/4620081/?Page=1 har noen prøvd denne .. ? mine negler er håpløse, og jeg skulle gjerne hatt noe som hindret den evinnelige knekkingen og flisingen. TIps ?
neglelakkmani Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Den vil jo på en måte forsterke neglene dine, men det er som å sette gips på et bein slik at det ikke brekker. Kosttilskudd som b-vit og magnesium kombinert med å file negler, ikke klippe de og oljer som f.eks ren arganolje vil hjelpe til at dine egne negler blir sterkere. Du kan også bruke underlakker med herdere som f.eks OPI Nail Envy (tilpasset din type negl) i kortere perioder for å hjelpe til.
BrudenMarthe Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Denne tror jeg skal være veldig bra http://webshop.bodyshop.no/main.aspx?page=article&gid=50034&artno=88813
plix Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Jeg fikk sterkere negler av et produkt som heter Trind, mulig det er noe? Men funket bare ved kontinuerlig bruk, jeg har myke negler. Nå for tiden sprekker og fliser de; de er helt uttørket og fæle. Prøver å spise riktig, men tror det tar tid og fikse dette (mistenker en medisin jeg tar, er litt skyld i det også, skal nevnes)
ilc Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Jeg ville stolt på Neglelakkmani, altså. Selv har jeg ganske nylig begynt med Trind sin Nail Repair, men bruker den ikke hver dag som en kur (bruksanvisningen sier man skal fjerne og legge ny lakk hver dag) da neglelakkfjerner er utrolig uttørkende - og hovedproblemet til negler som fliser seg skal være at de er for tørre. Nå pleier jeg i stedet å alltid ha den på, og eventuelt lakke med neglelakk over den, og heller bytte en til to ganger i uka. Når jeg bytter lakk bruker jeg alltid Trind Nail Balsam, arganolje og fuktighetskrem på bare negler og lar dem "puste" litt før jeg legger Nail Repair, samtidig som jeg prøver å smøre neglebåndene hver kveld, og det ser foreløpig ut til å ha hjulpet
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Jeg ville stolt på Neglelakkmani, altså. Selv har jeg ganske nylig begynt med Trind sin Nail Repair, men bruker den ikke hver dag som en kur (bruksanvisningen sier man skal fjerne og legge ny lakk hver dag) da neglelakkfjerner er utrolig uttørkende - og hovedproblemet til negler som fliser seg skal være at de er for tørre. Nå pleier jeg i stedet å alltid ha den på, og eventuelt lakke med neglelakk over den, og heller bytte en til to ganger i uka. Når jeg bytter lakk bruker jeg alltid Trind Nail Balsam, arganolje og fuktighetskrem på bare negler og lar dem "puste" litt før jeg legger Nail Repair, samtidig som jeg prøver å smøre neglebåndene hver kveld, og det ser foreløpig ut til å ha hjulpet Vil du svare i "hvordan sminker du deg"-tråden, pretty please with sugar on top? (lurer på hvilken sminke du bruker) Anonym poster: c71019eb18a6672d1ece7f313e7f0880
ilc Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Vil du svare i "hvordan sminker du deg"-tråden, pretty please with sugar on top? (lurer på hvilken sminke du bruker) Anonym poster: c71019eb18a6672d1ece7f313e7f0880 Det har jeg gjort
sunshine93 Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Har ikke prøvd den, men et billig alternativ er negleforsterker fra Depend (gjennomsiktig blålig neglelakkflaske), synes den fungerer kjempefint! Får sterke negler som ikke brekker/fliser seg
Petalouda Skrevet 29. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2013 Jeg har prøvd både Trind og Depend, og det hjelper ikke det minste. Hvor får man tak arganolje og OPI Nail Envy ?
plix Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Jeg har prøvd både Trind og Depend, og det hjelper ikke det minste. Hvor får man tak arganolje og OPI Nail Envy ? På nett finner du arganolje på bl.a Iherb.com, søk på argan oil Opi må nesten noen andre informere om, husker ikke om de ble solgt på transdesign.com eller om de ble tatt vekk- det var noe der. Sitter med mobil så får ikke sjekket alle linkene mine til neglebutikkene.
ilc Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har prøvd både Trind og Depend, og det hjelper ikke det minste. Hvor får man tak arganolje og OPI Nail Envy ? På nett finner du arganolje på bl.a Iherb.com, søk på argan oil Opi må nesten noen andre informere om, husker ikke om de ble solgt på transdesign.com eller om de ble tatt vekk- det var noe der. Sitter med mobil så får ikke sjekket alle linkene mine til neglebutikkene. http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Argan-Oil-Rejuvenating-1-fl-oz-30-ml/38540 Denne arganoljen har pumpe og er superpraktisk! Jeg venter på en sånn nå for å bruke, og heller fylle på fra større flasker etterhvert OPI Nail Envy ville jeg kjøpt på Ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå