Gå til innhold

Lubgekreft: Så redd for å miste mamma'n min!


Glis**_**

Anbefalte innlegg

Har skrevet her tidligere om mamma som i midten av januar fikk påvist småcellet lungekreft med spredning til hjernen. Hun har nå tatt fire cellegift kurer å skal ta bilde av lungene og hjernen i mai for å se om hun kan begynne å stråle.... Noen her som har eller er i samme situasjon og som kan fortelle sin historie? Endten det er positivt eller negativt. For jeg må få litt sanne tilbakemeldinger. jeg har det så ufattelig vondt! :( Jeg bor veldig langt unna familien min men har vært hjemme to ganger siden januar og skal snart prøve å komme meg en tur til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småcellet lungekreft er en relativt hissig krefttype dessverre... Behandlingen hun får er nok livsforlengende, men hun vil nok ikke bli kurerert.. Mange varme tanker og klemmer til deg.

Anonym poster: 260c07cca869ee3d6a24ac9e591b7bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småcellet lungekreft er en relativt hissig krefttype dessverre... Behandlingen hun får er nok livsforlengende, men hun vil nok ikke bli kurerert.. Mange varme tanker og klemmer til deg.

Anonym poster: 260c07cca869ee3d6a24ac9e591b7bf9

Ikke sant. Det er det som er så ufattelig å tenke på... selvom jeg håper i det lengste så må man også være realistisk :(

Det er ufattelig vondt! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kanskje kreftforeningen kan hjelpe deg? Er sikkert andre i samme situasjon,siden kreft rammer flere og flere dessverre.. tankene mine går til deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...