Gå til innhold

Lillehjeertet i magen <3

LilleSmile90

Anbefalte innlegg

uff kjenner at bekkenet begynner å krangle mer og mer. IKKE en deilig følelse:P

Akkurat nå sparker prinsen meg :)

Til mandag skal jeg en tur hjem til mine foreldre i vestfold :D :D

Magen min har vokst drastisk :O ikke lagt på meg noe enda. ^^

Får ikke til å legge ut bilde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff kjenner at bekkenet begynner å krangle mer og mer. IKKE en deilig følelse:P

Akkurat nå sparker prinsen meg :)

Til mandag skal jeg en tur hjem til mine foreldre i vestfold :D :D

Magen min har vokst drastisk :O ikke lagt på meg noe enda. ^^

Får ikke til å legge ut bilde :(

Huff håper du ikke blir veldig plaget med bekkenet, jeg hadde masse smerter i natt, lei. Artig at han sparker ;) Men styrer og mye :)

Hvor bor du? Trenger ikke si det om du ikke vil :)

Prøver du å legge ut bilde med mobilen? Det funker ikke for meg heller så jeg legger ut via pc'en, bare sender bildet til pc'en først. Jeg fikk og mage en god stund før jeg begynte på legge på meg, og har begynt å legge på meg de siste ukene, så det kommer nok :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper du ikke blir veldig plaget med bekkenet, jeg hadde masse smerter i natt, lei. Artig at han sparker ;) Men styrer og mye :)

Hvor bor du? Trenger ikke si det om du ikke vil :)

Prøver du å legge ut bilde med mobilen? Det funker ikke for meg heller så jeg legger ut via pc'en, bare sender bildet til pc'en først. Jeg fikk og mage en god stund før jeg begynte på legge på meg, og har begynt å legge på meg de siste ukene, så det kommer nok :(

Jeg bor i Alta, mine foreldre bor i Vestfold, så er langt unna :)

Prøver å legge ut fra pcen, men jeg får det ikke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du å trykke på "legg til i innlegg" etter du har valgt bildet? Jeg la ikke merke til den knappen første gang :P

Alta og Vestfold er langt unna hverandre. Jeg har aldri vært i Finnmark :)

Har du hatt en fin helg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du å trykke på "legg til i innlegg" etter du har valgt bildet? Jeg la ikke merke til den knappen første gang :P

Alta og Vestfold er langt unna hverandre. Jeg har aldri vært i Finnmark :)

Har du hatt en fin helg da? :)

Jeg finner ikke alternativene engang :(

Helgen har vært helt grei, har ikke gjort så mye. Lest til eksamen. Skal ut å plukke blåbær nå med mannen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på "Bruk full editor" og da kommer det opp under det vinduet du skriver i en knapp for å legge til bilde, får du det ikke opp??

Pass på bekkenet med tanke på blåbærturen, men satser på at det går bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukket ikke så masse blåbær. Skulle bare ha litt til pannekakene jeg vil ha ikveld :P Så nå står syltetøyet i kjøleskapet :)

Tusen takk :D nå fikk jeg det til ^^,

post-66954-0-13323100-1375042415_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på "Bruk full editor" og da kommer det opp under det vinduet du skriver i en knapp for å legge til bilde, får du det ikke opp??

Pass på bekkenet med tanke på blåbærturen, men satser på at det går bra ;)

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er fin! ;) Men du er jo like stor som meg vil jeg tru :) Har du fått målt symfysen/magen?

Flink du er som lager syltetøy! ;)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig med mage, men føler meg litt sånn småfeit :P haha selvom jeg ikke har lagt på meg så er det magen som har strutta skikkelig :P

Har ikke fått målt symfysen/magen. Dem gjør det ikke før i uke 24 her :/ Spurte om det når jeg var hos jordmor.

Syltetøyet ble knallgodt :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at det er litt pussig at de ikke gjør det før, de målte min i uke 16 uten problemer. Kan skjønne det med å lete etter hjertelyden tidlig pga bekymrede mødre, men symfysemålet skjønner jeg ikke :vetikke: Kanskje noen syns at det er vanskelig så tidlig. Jeg skal på kontroll i morgen og får målt magen min igjen da :) Jeg er stolt over magen min men syntes at det var litt uvirkelig i begynnelsen ;)

Er ikke så glad i syltetøy men blåbær er godt :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Hvordan går det? :)

Hei :)

Blir bare mindre og mindre aktiv merker jeg, da jeg er på andre forumer også.

Men med meg går det bra. Sliter mye med ryggen og bekkenet, så det er kjipt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Blir bare mindre og mindre aktiv merker jeg, da jeg er på andre forumer også.

Men med meg går det bra. Sliter mye med ryggen og bekkenet, så det er kjipt :/

Bra det går bra! ;) Man vet jo aldri når folk blir stille her inne. Syns med ryggen og bekkenet, veldig mange gravide sliter med det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det går bra! ;) Man vet jo aldri når folk blir stille her inne. Syns med ryggen og bekkenet, veldig mange gravide sliter med det :hug:

Ja mange blir stille. men jeg gjør liksom ikke så masse forskjellig iløpet av dagene. så blir så lite å skrive :P

Men litt oppdatering. Mgen strutter som bare det. Mannen er i trondheim der han har henta en bil. i har nemlig kjøpt ny bil :D :D :D toyota avensis 2004 modell. med isofixfeste bak :D tipp topp tommel opp :D

Også holder jeg på å strikke denne: http://www.pickles.no/maltes-vintersett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bil :danse: Vi kjøpte for et par mnd siden en Toyota Avensis 2007 :) Men er ikke isofix i min bil (altså den jeg hadde fra før av) så vi kjøpte uansett en bilstol uten isofix.

Oj så flink du er! Jeg kan bare strikke skjerf og kjedelige tepper :fnise: Hekling er min ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Du må jo ha født!!! Hvordan går det? :klem:

Heeeei :D

Ja det har jeg vettu. ikke vært innom her desverre :/

Jeg fikk en nydelig prins 8.desember<3 Ble satt igang pga svangerskapsforgiftning. Å få lillehjertet mitt er noe av det beste som har skjedd meg :) Trives så godt som mamma. og lillingen er så snill :) litt urolig fra 18.00-00.30 så å si hver dag :) Jeg fullammer og trives med det. det var litt tøft i starten, men gikk seg veldig til :)

Hvordan går det med deg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey! Går bra her :) Vi er veldig heldig med gutten vår vi og :hjertesmil: Så synd at du fikk svangerskapsforgiftning men det endte heldigvis god da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...