Gå til innhold

FantasDicks kosthold- og treningsdagbok.


FantasDick

Anbefalte innlegg

Uff, håper ryggen din blir bedre snart! :)

Takk, det håper jeg også! :(

Håper ryggen din også blir bedre, snart.

Fredag 03.05.2013:

Cal: 1044

Carb: 57

Fat: 49

Prot: 23

Tidenes dårligste mat-dag. Har blitt forkjøla eller noe; hodepine, vondt i halsen og øm i kroppen. Gadd ikke spise annet enn nøtter på jobb i dag.

Ikke trent. Fremdeles vondt i ryggen. Om den ikke er bra på mandag blir det en tur til legen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har holdt meg unna brød/knekkebrød i tre uker nå, fordi jeg mistenker at magen min reagerer på noe i brød. Spiste et halvt rundstykke til frokost i dag; mageknip, oppblåst, følelsen av å ha lagt på meg 10 kilo - og at alle kiloene er plassert på magen! Klarer ikke ha jeansen kneppet igjen fordi magen er så feit. Jeg er så lei av dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt! Det er ikke bleket mel du reagerer på da? Det blir jeg helt jævelig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt! Det er ikke bleket mel du reagerer på da? Det blir jeg helt jævelig av.

Jeg aner ikke hva jeg reagerer på, men noe er det. Kanskje man kan få testet dette med type allergi-tester? Jeg har jo hatt det slik hele livet, og trodd at det var helt normalt, helt til jeg levde lavkarbo i ett års tid og fikk følelsen av å komme til en helt ny verden. :ler: Når jeg ikke spiser brødmat er magen helt fantastisk, jeg kjenner meg lett og fin i kroppen, ikke vondt, flat mage og alt. :)

Hvordan reagerer du på bleket mel?

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid sånne prøver viser noe som helst. Jeg har tatt x antall prøver og de har ikke kommet frem til noe som helst, men det er jo tydelig at jeg reagerer på noe likevel :P

Jeg får vondt i magen, føler meg mettere enn det jeg er, får ubehagelig følelse av luft, blir så oppblåst at jeg ser ut som er gravid i 6. måned, blir slapp og ekkel i kroppen og får knip av bleket mel. Får det av noe annet også, men har ikke klart å finne ut av det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det høres ut som meg! Bleket mel; er det vanlig hvitt hvetemel? Jeg vet i alle fall at jeg får vondt/plager av knekkebrød, brød, rundstykker, boller (og lignende) og de fleste kaker med typisk hvetemelsbunn. Har ikke testet så mye mer..

Lørdag 04.05.2013:

Cal: 1047

Carb: 25

Fat: 58

Prot: 103

Tror ikke jeg skal spise så mye mer i dag så la inn dagens mat, nettopp ferdig med middagen. Kanskje litt 86% sjokolade. :)

Ikke trent i dag heller; ryggen er fremdeles fucka. Har vært på jobb (dagligvaren) og fikk vel dagens trim der. Masse fysisk arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da skal jeg teste litt mer, og se om jeg kan finne andre ting jeg også reagerer på. Er så utrolig plagsomt! Jeg skal i alle fall ikke spise brødbakst mer. :snurt:

Veide meg i morges, 49,8 kg! Startvekt 16.04.2013 var 54,2 kg. Nå venter jeg bare på at magen skal bli enda litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk. :)

Vet vekta høres lav ut, men jeg er liten og har faktisk en del fett på kroppen, så vil se om jeg mister magen av å gå ned i vekt. Det er liksom den jævla magen jeg vil ha vekk, men har ikke klart det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke sånn over vekt jeg. Det er så forskjellig fra person til person om det er mye eller ei. Får hele tiden høre at jeg må jo være tynn siden jeg er høy og veier under 70 kg, men jeg var faktisk ganske kraftig når jeg veide 68kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, jeg får stadig kommentarer om at jeg veier så lite, men ingen synes jeg ser for tynn ut.

Søndag 05.05.2013:

Cal: 1070

Carb: 48

Fat: 45

Prot: 89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! :)

Mandag 06.05.2013:

Cal: 1109

Carb: 93

Fat: 49

Prot: 68

Ryggen kjennes nesten bra ut igjen nå, så da blir det trening i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 07.05.2013:

Cal: 1226

Carb: 29

Fat: 81

Prot: 89

Gadd f**n ikke trene i dag; jeg er kommet helt utav det. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.. :/ Gikk tur i dag, da. 1 1/2 time i friskt tempo, med joggeintervaller.

Torsdag 09.05.2013:

Cal: 1336

Carb: 119

Fat: 52

Prot: 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Back in business, har vært på ferie så ble en del utskeielser og ingen trening, men det har ikke noe å si. :)

Onsdag 22.05.2013:

Cal: 1468

Carb: 42

Fat: 101

Prot: 118

Lørdag 25.05.2013:

Cal: 1540

Carb: 96

Fat: 72

Prot: 112

Ikke registrert de andre dagene.. Har gått tur i friskt tempo på 1-1 1/2 time hver dag, om jeg ikke husker helt feil?

Søndag 26.05.2013:

Cal: 1247

Carb: 98

Fat: 66

Prot: 47

Ikke rørt på meg i dag. Mens-smerter, dårlig matlyst og sofaen i dag. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...