Gå til innhold

glemmer minner og ting om den avdøde,ufrivillig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har samme problem som meg? Jeg elsket hunden min over alt,og måtte nylig avlive henne, jeg har slitt med tankene mine,prøvd å ikke tenke på henne. Og nå føles det ut som hun aldri har eksistert,at hele livet med henne var en drøm. Har probleme med å huske minnene vi hadde sammen,personligheten hennes osv. Jeg får sååå dårlig samvittighet,har IKKE lyst å glemme!!

Anonym poster: 1e2d66f32485634aac013155f51b624b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de kommer tilbake, men akkurat nå stresser du deg selv opp.Og blokkerer dermed minner

En lukt,en lyd,en ting ,skogstur osv. vil plutselig trigge et minne.De er der,helt garantert

Jeg har fortsatt minner fra min første hund,som døde for 26år siden

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde skrive ned det du enda husker?

Jeg har begynt med det,gransker hjernen min for å skrive ned det jeg husker. Men er vanskelig,men jeg må bare gjóre det.

Anonym poster: ca7519013a250ff3c51a888ca1cb3783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de kommer tilbake, men akkurat nå stresser du deg selv opp.Og blokkerer dermed minner

Du har vel rett,men blir så lei meg og oppgidd når det føles ut som det aldri har skjedd. Men vart faktisk i dag mint på noe i dag, det var både trist og kjekt,men mest trist siden det er så nylig hun var avlivet :(

En lukt,en lyd,en ting ,skogstur osv. vil plutselig trigge et minne.De er der,helt garantert

Jeg har fortsatt minner fra min første hund,som døde for 26år siden

Anonym poster: ca7519013a250ff3c51a888ca1cb3783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...