AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde en utskrapning for nå 8 dager siden (etter mye blødninger fra medisinsk abort pga MA). Jeg sluttet å blø bare dager etter, og nå lurer jeg på om jeg har EL allerede. Har en rekke symptomer på el, men er det mulig å få allerede nå?? Det må legges til at jeg begynte å blø + miste symptomer på graviditet for 14 dager siden, så viss jeg regner fra det, så passer det jo inn i min 28 dagers syklus. Noen andre som har opplevd dette? Trodde el kom leeeeenge etter abort jeg, spes en MA med utskrapning.. Anonym poster: a3d2acee4b7d52028a71819933daeb57
Gjest vilma2000 Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde en ma i februar og har derfor googlet akkurat dette i hjel. Det jeg fant ut er at det er veldig inviduelt fra kvinne til kvinne når det gjelder eggløsning etter en abort. Personlig fikk jeg EL 19 dager etter medisinsk abort. Mange fikk den til samme tid som de pleier (hvis man regner aborten som en mensen), noen fikk den tidligere enn vanlig og noen uheldige fikk verken EL eller mensen før etter mange måneder. Så jeg vil si at alt er normalt:) (hvis det går over 6 uker før mensen er tilbake så skal man ta kontakt med legen) lykke til da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå