Gå til innhold

Ha med kjørelærer i bilen under oppkjøring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordeler og ulemeper?

Anonym poster: fd7c6a6e84bee3053fd60e35952d1623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spurte kjørelæreren min om det samme og han anbefalte og ikke ha han med hvis ikke man var veldig usikker angst osv. Sensor kan bli strengere (det er vanskeligere å overse småfeil når det er en "fagperson" med). Hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. For kjørelæreren min sa at hvis jeg ønsket det (nettopp pga mine nerver etc) kunne han være med hvis jeg ønsket? Strøyk første gang pga nerver nemlig.

Anonym poster: fd7c6a6e84bee3053fd60e35952d1623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvor kraftige nervene er, men i utgangspunktet er det å fraråde. Du vil kun forholde deg til sensor uansett, naturlig nok, så det vil egentlig bare være enda en fagperson i bilen som ikke engang kan roe deg ned og hjelpe deg underveis.

Anonym poster: 6b31dacf224c96405a727c0b20a3bb9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det ikke noe negativt å ha med kjørelæreren. Følte sensor og kjørelærer satt og pratet store deler av turen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjørelærer med da jeg måtte kjøre opp for tredje gang. Jeg ble rett og slett nervøs av dama. Om hvorfor jeg fikk samme sensor alle gangene kan en jo lure på. Da jeg fikk med meg kjørelærer, roet jeg meg ned mye mer, og sensoren satt nesten og gapte over forskjellen på kjøringen min. Jeg sto med glans.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...