AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Dette blir kanskje feil underforum å poste dette i, men jeg tenkte kanskje at dere som er prøvere har litt peiling. Jeg går på cerazette pillene, men har vært litt sløv med å ta de. Vi ønsker oss et til barn senere så om jeg skulle bli gravid nå så gjør det ingenting. Så jeg trenger ingen leksjon om å ikke slurve på pilla. Men i går fikk jeg mensen, trodde jeg. Det var bare bittelitt når jeg tørket meg og kom ikke noe mer utover dagen på bindet. I dag er det heller ingenting. Lurer på om det kanskje kan være en festeblødning hvis jeg har slurvet med pillene. Jeg vet det er vanskelig for dere å si, men jeg har aldri hatt festeblødning før så jeg aner ikke hvordan det er? Eller er det bare sånn som skjer når man går på Cerazette? Jeg hadde mensen sist gang i slutten av februar hvis det har noe å si? Anonym poster: 0eb2c84041729fccd8ceee4b328a08ee
Athene Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Når man slurver med pillen er det vanlig å få mellomblødninger og spotting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå