AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Er 1 måned siden jeg tok siste tabelett på en dobbelpergokur, og har spottet de siste 14 dagene. Begynte med brun, men nå er det friskt blod. Jeg har tatt graviditetstester, senest i dag, og de har vært negative. Etter enkelkuren som jeg har tatt tidligere, var det ikke noe som skjedde, verken eggløsning eller blødning. Er ikke sikkert jeg har hatt eggløsning på denne kuren heller, har ikke fått utslag på eggløsningstester. Noen som har vært borti der samme, eller vet hva der kan være?? Jeg skal ta kontakt med gynekologen igjen om jeg ikke har fått mensen i slutten av måneden, men nå begynner jeg å lure på om dette er mensen, som bare er veldig svak og varer leeeenge. Det er ikke mye, bruker 1 truseinlegg på en dag, og det kommer på papiret når jeg tørker meg. Blir mindre sengekos enn det burde siden vi prøver, men det frister ikke siden både han og jeg blir grisete etter akten. Vurderer å ta kontakt med gynekologen iløpet av uka om det ikke gir seg, men om det er vanlig kan jeg kanskje vente litt til. Anonym poster: 6487e0d76c0f1d40c6efaf9c054bcebb
Athene Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 I og med at det er over en måned siden siste pergo pille (5-6 uker siden sist mens), og graviditetstester er negative, tyder det på at dosen ikke har vært stor nok denne syklusen heller. Når man går på pergo skal man ta blodprøve, eller teste med eggløsningstester, om dosen er tilstrekkelig. Man bør også få ultralyd de første 1-2 syklusene på pergo for å sjekke at man ikke får cyster eller andre komplikasjoner. Høres ut som om det er på tide med en telefon til gyn snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå