Gå til innhold

Finnes det kannibaler den dag i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor lurer du?

Fordi samboeren min jobber i et selskap som opererer i slike områder, og han har mulighet til å jobbe der og tjene MYE, men ut fra din erfaring høres det VELDIG uaktuelt ut.

Men om det ikke er samme selskap er kanskje forholdene i og rundt "basen" annerledes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi samboeren min jobber i et selskap som opererer i slike områder, og han har mulighet til å jobbe der og tjene MYE, men ut fra din erfaring høres det VELDIG uaktuelt ut.

Men om det ikke er samme selskap er kanskje forholdene i og rundt "basen" annerledes ?

Du har PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En kompis av meg nevnte en film som heter Cannibal Hollacoast(?) fra 1980. Så nettopp noen klipp ifra den på Youtube, turte faen ikke se hele og nektet å ha på lyd. Fy faen, så ekkelt!

Jeg ble derimot litt interessert... Ikke i å se - herregud, nei, men i å vite. Finnes det kannibaler den dag i dag? Hvor finnes dem? Må vite hvor jeg ikke skal dra, hehe.

Anonym poster: 7dc072bdd33e09de7524f5a35eabaf89

Ja det finnes nok kannibaler. Om det er stammer eller "samfunn" som driver med dette kollektivt vet jeg ikke.

-Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Visst finnes det kannibaler i dag. Det er sant. Selvom du så det på youtube fra 1980, så finnes det fortsatt. de lever jo langt inn i gjømte samfunn, og driver ikke akkurat markedsføring for det dem driver med. :roll:



Anonymous poster hash: b29e3...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har du jo den moderne transplantasjonskirurgien, og moderne medisin hvor man overfører kroppsvæsker som blod fra den ene personen til den andre. Det er strengt tatt en form for kannibalisme, det også. Man tar opp i seg deler av kroppen til et annet menneske, for å reparere sin egen. Det er ikke egentlig så veldig forskjellig fra den "tradisjonelle" kannibalismens ide om å ta til seg et annet menneskes styrke og livsenergi. Just saying.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp desverre.
Jeg ble med en Amerikaner hjem en gang og vi lå og kosa da han plutselig sa `Im gonna eat you` jeg klapset til ham ropte ` You ruind my fukk you crazi kanibalmongou` og løp derifra skrikende.
Han kom dog ikke løpende etter meg, men det var noe i blikket hans som jeg tolker som at han mente alvor :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp desverre.

Jeg ble med en Amerikaner hjem en gang og vi lå og kosa da han plutselig sa `Im gonna eat you` jeg klapset til ham ropte ` You ruind my fukk you crazi kanibalmongou` og løp derifra skrikende.

Han kom dog ikke løpende etter meg, men det var noe i blikket hans som jeg tolker som at han mente alvor :(

Er det gøy å prøver å drite ut norske jenter på et forum??????

Anonymous poster hash: a588c...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gøy å prøver å drite ut norske jenter på et forum??????

Anonymous poster hash: a588c...33e

Jeg snakker for meg selv, ikke resten av norges jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...