Gå til innhold

Hvorfor liker ikke damer sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke. Damer (som er sånn halvveis bra ut hvertfall) kan bare gå ut på byen og få seg noe så lett som bare det. Hvorfor gjør dere det ikke? Dette er jo stort sett grunnen til at mannfolk går ut, men for oss er det vanskelig. Liker dere sex så lite? Hadde jeg hatt muligheten til å ta med meg ei hjem HVER dag jeg var ute hadde livet vært fantastisk. (det er ganske godt nå også altså)

Se bare på de homofile, der finnes det egne mobil-apper som kun går ut på å finne seg en å ha sex med. Men ikke for damer.

Urettferdig.

Anonym poster: 732ba0bea6c6b9280b990b74a695ad91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt muligheten til å ta med meg ei hjem HVER dag jeg var ute hadde livet vært fantastisk.

Gift deg da vel.

Anonym poster: 1237c3da04d6184bad193ccbdf1ebc91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke. Damer (som er sånn halvveis bra ut hvertfall) kan bare gå ut på byen og få seg noe så lett som bare det. Hvorfor gjør dere det ikke? Dette er jo stort sett grunnen til at mannfolk går ut, men for oss er det vanskelig. Liker dere sex så lite? Hadde jeg hatt muligheten til å ta med meg ei hjem HVER dag jeg var ute hadde livet vært fantastisk. (det er ganske godt nå også altså)

Se bare på de homofile, der finnes det egne mobil-apper som kun går ut på å finne seg en å ha sex med. Men ikke for damer.

Urettferdig.

Anonym poster: 732ba0bea6c6b9280b990b74a695ad91

:daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner har sex med flere enn ti, får de seg aldri et monogamt forhold med en mann. Det har jeg lært her på kvinneguiden.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner har sex med flere enn ti, får de seg aldri et monogamt forhold med en mann. Det har jeg lært her på kvinneguiden.

TS

det kalles løgn kjære deg. ingen så trenger å vite hvor mange du har ligget med. tror fremdeles at det skyldes at kvinner ikke er så glad i det, eller de bruker det som maktmiddel.

Anonym poster: 732ba0bea6c6b9280b990b74a695ad91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

det kalles løgn kjære deg. ingen så trenger å vite hvor mange du har ligget med. tror fremdeles at det skyldes at kvinner ikke er så glad i det, eller de bruker det som maktmiddel.

Anonym poster: 732ba0bea6c6b9280b990b74a695ad91

Jeg har mer sexlyst enn kjæresten, så for min del fungerer det ikke som maktmiddel. Han liker sex han også, men jeg skulle gjerne hatt oftere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi menn flest trenger litt opplæring på hvordan jeg liker å tilfredsstilles for å få orgasme,og det er ikke gjort i løpet av et one night stand for å si det sånn.

Ergo sex er best med en fast partner som vet hva han driver med,i stedet for en random mann som ikke har en anelse om hva de driver med.

Dessuten tenner jeg ikke så lett på andre,så det er ikke så mange jeg finner attraktive på det seksuelle planet.

Anonym poster: 3378c49c0ebe1651ebc15df539b3eccb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del så føler jeg meg utilpass når jeg ligger med mange på en kort periode. Jeg er ikke skrudd sammen slik at jeg kan være uanfektet av et så hyppig partnerbytte. For det første så er jeg nesten garantert å like noen av dem bedre, og det skal nesten ingenting til før jeg innbiller meg at jeg er forelsket. Da jeg hadde en slik periode sist følte jeg meg brukt, selv om jeg som oftest tok initiativet selv. Det endte med at jeg sjonglerte 4 gutter som jeg ikke klarte å avvise etter ett ligg, og løp mellom 4 forskjellige uteplasser på samme kveld. Den kvelden gikk jeg alene hjem, i skam over min egen oppførsel, og lå ikke med noen igjen før jeg fikk meg kjæreste.

Så for min del så bærer det ingenting positivt med seg. Jeg liker sex, men det er ikke verdt det når det foregår på den måten du beskriver. :)

Anonym poster: e5ed457d1ebdeaf01747dc048753d0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke interesserer meg i det hele tatt å ha sex med menn jeg ikke kjenner, det gir meg ingenting. Jeg foretrekker å ha sex med menn jeg er glad i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvorfor skal jeg reke rundt på byen å ha sex med tilfeldige folk bare fordi jeg kan? Det er det man har pulekompiser til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med at vi ikke liker sex å gjøre, kun at mange ikke liker å ha sex med mange forskjellige personer. Jeg liker å ha mye sex, dog med kjæresten min.

Anonym poster: 056dae03b392fe5e1553d045c95930c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi klarer å tenke litt men enn dere menn gjør. Dere tenker kun med den mellom beina.

Jeg har aldri ville delt meg selv som er så dyrebar med andre. Hvorfor dele kroppsvæsker med en person man aldri skal se igjen??? Huff, nei det blir privat. Altfor privat- + damer kan bli gravid og få masse kjønnssykdommer. Heller ren og pen enn utligget og trashy!! Menn som ligger rundt er like ekle de og, skitne,vemmelige bakteriebomber. Huff. Nei!!

Anonym poster: 2f6a929a0879b30a25f01b04ff743cdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mest om kvalitet vs kvantitet. Jeg har ingen moralske eller følelsesmessige kvaler for å harve over ukjente menn, men gidder ikke, siden fyllesex bare fungerer som en slags forrett, og blir frustrerende når hovedretten aldri kommer på bordet. Hadde jeg vært singel hadde jeg heller funnet en eller flere faste pulevenner.

Har også kjent menn som har nok draget til å få seg ny dame hver fredag og lørdag, og heller ikke de gidder det i lengden, men ender opp med enten fast partner eller pulevenninner.

Anonym poster: efa29d07ea3a1d34494fd2105807a563

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Om kvinner har sex med flere enn ti, får de seg aldri et monogamt forhold med en mann. Det har jeg lært her på kvinneguiden.

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sex, men ONS er absolutt ikke verd det. Det er ikke god sex for meg så da klarer jeg meg med vibratoren.

Anonym poster: 9b0528cda94ba54bea37c4a871e0e0f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg gjør :-)

Så ofte jeg kan!

Anonym poster: df2b644bfbb8bdd914f03efdba47bd0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å være ærlig så kan jeg ha veldig lyst på sex før jeg går ut, men når jeg drikker så mister jeg liksom lysten, det ender derfor ofte med at jeg vurderer fordeler versus ulemper ved å være med noen hjem. Nesten alltid ender jeg opp med å reise hjem alene, fordi å sove frister mer der og da. Men dagen etter i bakrusens kåthet angrer jeg ofte he he.

Anonym poster: 534fa461ae055f47ac19723127aac441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i sex, eller jeg ELSKER sex, men erfaringen min tilsier at ons ikke gir meg så mye. Det blir som noen andre her sier en slags forrett. Man har sex når man gjerne er full og klokka er mange, man kjenner ikke hverandre og vet ikke hva hverandre liker, og man ser hverandre sjelden igjen. Det føles virkelig ut som om man bare har fått en smakebit, og så får man ikke mer.

Jeg synes det er mye bedre å ha en fast/faste seksualpartner(e) som man lærer å kjenne. Jeg har funnet meg to stk mannfolk som jeg koser meg med jevnlig. De er biseksuelle (men hetero for omverdenen :P) så vi koser oss sammen alle tre. Tusen ganger bedre enn ons i vertfall!!!

Anonym poster: fdc32d74cacdae41793bd4c773fb278b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Sex med noen jeg ikke kjenner gir meg ingenting. Sex blir mye bedre om man har følelser for personen.

Og når jeg har følelser for personen, så kan jeg ikke få nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ... Personlig har jeg sexlyst i bøttevis, men har bare et par "plukke-opp-en-kar-på-byen"-opplevelser på samvittigheten. Kvinnfolk er nokså kompliserte å få til; har enda til gode å finne en kar som skjønner hva som funker for meg før han har prøvd en del ganger :P mye bedre å skaffe seg faste pulekompiser og ha det gøy med samme person med jevne mellomrom. Da vet jeg også at jeg kan sende en tekstmelding og få meg noe hvis jeg vil, istedenfor å måtte kle meg opp, gå ut, bruke penger, flørte med de jeg finner tiltrekkende, avvise de ekle klengete mannfolka som benytter enhver anledning til å grafse og grinde på tilfeldige kvinnfolk, bli avvist fordi karen jeg hadde sett meg ut har kjæreste, eller ikke er interessert ... Det verste med å dra ut med den innstillingen er at man risikerer å dra hjem alene, eller risikerer å ende opp med å ha ELENDIG sex fordi karen er en ubrukelig dott. Det slipper man når man har et par brukbare mannfolk i telefonlista som man dessuten kjenner godt. Det er også liten risiko for å bli voldtatt, misbrukt, overfalt eller antastet når man kjenner karen i utgangspunktet. Finner man noen på byen vet man ALDRI hva man får. Jeg foretrekker en jeg vet jeg kan stole på, og som jeg VET er brukbar. Mannfolk flest tror den enkleste måten å finne en dame man kan pule på er å gå ut og flørte hemningsløst med alt som har pupper og fitte, men skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Dere er ikke spesielt sexy når dere er fulle og kåte! INGEN kvinner blir kåte av å få en klam hånd på rompa, å bli tørrjokket på i barkøen, å få slibrige kommentarer, å bli tafset på på dansegulvet, å bli forfulgt gjennom baren av en idiot med en helvetes bulk i buksa ... Og ja, jeg har opplevd alt dette. Det er egentlig hovedgrunnen til at jeg ikke liker sjekking på byen. De gangene jeg har funnet noe brukbart på byen har det vært ren tilfeldighet - når man veksler et par ord med en hyggelig kar og han viser seg å være en høflig, deilig, pen, oppegående mann, og man fortsetter å holde samtalen gående fordi man faktisk er nysgjerrig (og positivt overrasket - veldig mange menn blir aper når de er på utesteder, så en høflig kar er alltid kjærkomment og forfriskende!).

Hvis du aldri får napp på byen ligger ikke problemet hos jentene. Det ligger hos deg. Er du en av mange håpløse griser på byen, eller er du en av de oppegående karene som jentene faktisk føler de kan stole på - en diamant blant all gråsteinen? Hvis jeg hadde villet kunne jeg (eller ... de fleste jenter) lett hatt sex med en ny kar hver eneste gang jeg gikk ut, men det frister ikke fordi de fleste mannfolka man møter på byen er ganske motbydelige. True story.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...