Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jadda. Nå fikk jeg klar beskjed av mannen at nå var det på tide og sette i gang med barneproduksjonen! Jeg tenker a dette må planlegges og tilrettelegges ifht barnehageplass, jobb, bolig etc. Han sier at skal vi vente til alt er på stell så får vi aldri barn. Og han har et poeng. Så da begynner vi å prøve da. Om en måneds tid. Vi prøvde i fjor også og fikk til på første forsøk! Men det gikk en dag fra jeg fant ut at jeg var gravid til jeg havnet på legevakten pga smerter. Graviditeten var utenfor livmor og jeg ble sendt på sykehuset hvor de fjernet hele egglederen min. Jeg har også tidligere måttet avbryte et svangerskap pga komplikasjoner. Dette gjør at jeg faktiks et litt bekymret for å prøve igjen. Lurer på om det er noen andre som har opplevd noe liknende og som nå har fått barn?

Anonym poster: 1f085bd45d7b947fab54d353e1b5c307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd noe lignende, men ønsker dere lykke til :blomst: Og er litt enig med mannen din, man kan ikke alltid planlegge alt mulig her i livet :) Lykkelig blir man som regel uansett :hug:

Skrevet

Har vært gravid i egglederen, ble operert 28. januar og er i dag 4+4 uker på vei :) Så var ikke noe problem å bli gravid igjen ihvertfall. Har også mistet to ganger før jeg ble gravid utenfor livmor, så det gjenstår jo å se om det går bra denne gangen. Men det skal det! :) Har et barn fra før, og da gikk alt helt fint uten komplikasjoner :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også startet prøving akkurat nå - fikk positiv EL-test i går, og hoppet til køys, så nå krysser jeg fingrene. Om det klaffer så blir det et desemberbarn - jeg syns kanskje ikke det er det gunstigste, men vi hopper i det:) Min mann er født 29.desember - så kanskje blir vi to i familien med bursdag denne mnd:)

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gravid i egglederen, ble operert 28. januar og er i dag 4+4 uker på vei :) Så var ikke noe problem å bli gravid igjen ihvertfall. Har også mistet to ganger før jeg ble gravid utenfor livmor, så det gjenstår jo å se om det går bra denne gangen. Men det skal det! :) Har et barn fra før, og da gikk alt helt fint uten komplikasjoner :)

Da bør det vel gå bra fo oss også. Det blir vårt første. Både skummelt og spennede på en gang! :) Har du langt mellom nommer og nummer to?

Skrevet

Da bør det vel gå bra fo oss også. Det blir vårt første. Både skummelt og spennede på en gang! :) Har du langt mellom nommer og nummer to?

Første blir 3 i september, så om alt går bra nå blir det 3 år og 2 måneder. Ønsket meg ca 2,5 år mellom, men det var visst ikke meningen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...