Gå til innhold

Damebeger - eit alternativ for ob og bind?


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke likt det hvis noen jeg hadde på besøk tømte damebegeret sitt i håndvasken på gjestetoalettet mitt! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Jeg hadde ikke likt det hvis noen jeg hadde på besøk tømte damebegeret sitt i håndvasken på gjestetoalettet mitt! :o

Akuratt det der tenkte eg og på + det å måtte tømme og vaske det, men ellers så er det sikkert eit fint produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi
Gjest Poirot
Jeg hadde ikke likt det hvis noen jeg hadde på besøk tømte damebegeret sitt i håndvasken på gjestetoalettet mitt! :o

De tømmer det nok i do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reklamen for damebegeret står det at man kan tømme det i vasken eller i do. Tror ikke alle er like nøye på sånne ting, og bare tanken byr meg i mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke helt opplagt at det der føles ubehagelig?

Alle vet jo at hvis man kan kjenne en tampong, da er den ikke satt langt nok inn.

Dette produktet er jo beregnet til å sitte sånn ca midt i, og hvis det kommer for langt inn så lekker det!?!

Hvordan i alle dager skal man kunne stole på at det sitter der det skal, uten at det er ukomfortabelt?

Tror jeg hadde hatt total angst for å bevege meg, og jeg hadde nok ikke synes det var så veldig stas å gå rundt med en ting i skjeden som jeg kunne kjenne hvert sekund...

Forsåvidt lurt produkt, men det virker helt ubrukelig.

(Damebeger høres jo også helt idiotisk ut. Det minner om gamle mennesker som sier damebind...Hva er galt med å si kvinne? Dame er et litt sært ord som ingen liker å bli assosiert med, kvinne er mer brukt og mer positivt i mine ører i alle fall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så ekkelt. Blodet er vårt eget, og det kommer ut uansett om man bruker, bind, tamopng eller damebeger. Miljøvennlig er det også. Avfallet kaster man i do, som jo er det enkleste. Vil anta at det skal puttes langt inn, skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne gjøre det.

Selv ville jeg ikke følt meg trygg nok, og vil ikke bruke det. Men det er jo fint at det finnes alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anta at det skal puttes langt inn, skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne gjøre det.

Så vidt jeg kunne se av tegningen og lese i "Spørsmål og svar" så skulle det ikke helt inn.

En årsak til lekkasje kunne nemlig være at den var kommet for langt inn.

(Men det var en dårlig tegning, så jeg skal ikke si det for sikkert.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden de som markedsfører produktet her i Norge tydeligvis har drevet snikreklame her på kg, så kan man jo oppfordre alle som har lyst til å prøve dette å bestille fra utlandet i stedet. :sjarmor:

Billigere, mindre motbydelig farge og lengre prøvetid...

http://www.keeper.com/

Det er ikke sagt fra vår side at det er de som markedsfører Damebeger i Norge som har drevet snikreklame for produktet.

Gry (red)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er navnet Divacup bedre enn Damebeger?

*fikk bilder i hodet av dragqueens...* :o

Litt feil assosiasjoner for meg det og!! Damebeger er vel greit nok - det er nå det det er... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...