Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen med PCOS er inne som har fått barn? Jeg fikk diagnosen for 2 år siden. Er 18 år, har kjæreste, men aldri prøvd å bli gravid. Har ikke planer om det med det første, men er veldig redd for at det ikke går når vi en dag ønsker oss barn. Tenker veldig mye på om hva om vi ikke får det til? Har hørt veldig mange skrekkhistorier om spontanabort etter spontanabort. Hadde derfor vært gøy å se om det er noen som lider av det samme, men har fått barn uten altfor store problemer :) Har foresten regelmessig mens hver måned, er det et godt tegn?

Har heller ikke fortalt kjæresten min at jeg har PCOS, da det er noe jeg skammer meg veldig over.

Anonym poster: 1dceb4199fd2f103ae10e61ffe5441a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

så lenge du har menstrasjon som normalt så er du på god vei allefall.

men kjærevene det er absolutt ingenting å skamme seg over! samboeren min har absolutt ingen problemer med at jeg har det. jeg har ingen barn enda. men kjenner flere med pcos som har barn. å vis du har hørt om jon and kate + 8 så har kate pcos. hun fikk 8 barn. så er ikke umulig. men noen strever helt klart mer enn andre med å få barn.

Anonym poster: 4ebf6d68a62a476ebe075d58c2c04197

• Liker 1
Skrevet

har to flotte unger og har pcos. da jeg ble gravid med nr 1 hadde jeg gått på ppillen i mange år og visste at det kunne ta tid, men den spiren satt so ett skudd med en gang. nr 2 prøvde vi litt med men den satt fort den og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...