Jump to content
Sign in to follow this  
WildThing

Steel Bars Wrapped Around This Heart Of Mine

Recommended Posts

Guest Animula

Vi fikk følge av en ung rådyrbukk et stykke der inne, passende nok litt forvirret. Den hadde ikke vett til å være noe særlig redd i allefall.

Fortsetter under...

WildThing

bra jeg ikke var med, jeg hadde jo jaktet på stakkaren med blodtørst og planer for middagen!

Guest Animula

møkkadag. null krefter og mye tøv. prøvde bygge litt plastmodeller, men nei. prøvde lese litt, men nei. prøvde mye rart, for eksempel å spise - men nei! jeg hater meg selv når jeg er sjuk, fordi jeg skal jo såklart bli så forbannet sjuk. sutre og jamre.

DSC_0005%20%282%29-X2.jpg

fått igang bilde-siden min igjen, og greide i alle fall å organisere den litt idag. her er litt av det som ligger der, bilde av en gammel modell jeg bygget for 15 år siden elns.

nå, nå går jeg og legger meg. må vel opp om noen timer og hilse på porselenet uanz.

Den ligner litt på en veldig gammel Saab jeg så i dag i fargene. Fortsatt god bedring!

Guest Animula

bra jeg ikke var med, jeg hadde jo jaktet på stakkaren med blodtørst og planer for middagen!

Det hadde sikkert vært velkommen action å beskue fra vinduene. Jeg synes det er bare tull at det skal være så mange av dem for tida. Hm åpen jaktsesong i Oslos gater? Det har vi jo nesten allerede, kunne vært praktisk om noen fikk steik til middag av det og.

WildThing

Den ligner litt på en veldig gammel Saab jeg så i dag i fargene. Fortsatt god bedring!

Modellen er bygget etter en bil jeg så på biltreff i barteby en gang på 90-tallet. er en 1955 Chevrolet 210, ofte kjent som BelAir.

fant dette bildet også. julebord for noen år siden. lite er det kjent at byggmester bob faktisk er dørvakt i bergen.

352-X2.jpg

Guest Animula

Enn Postmann Pat og Brannmann Sam da?

Annonse

WildThing

de kjenner jeg ikke

Guest Animula

Pøh jeg vet at du kjenner Pat.

WildThing

pat skjøt jo seg selv etter å ha blitt tiltalt for medvirkning til drap

Guest Animula

Åja! Jeg har glemt å se del to.

Nå eies Oslo Kino av Egmont, vil det si at vi får KG på widescreen med THX surround?

Hjelpes det skal bli et spetakkel..

WildThing

kvinne du fikk meg til å le høyt! det gjør vooondt! :D

WildThing
2013-03-11%2020.36.18-M.jpg

WildThing

atter en dag med oppkast og elendighet. våget meg ut på handletur, og angrer bittert. hele kroppen hater meg inderlig og intenst just nuh.

ut over det er alt vel. vel, nesten. jeg er ikke kravstor.

Annonse

FrkSvår

Skulle noen, nevner ikke navn, kanskje hørt på noen, nevner fortsatt ikke navn, allikevel kanskje? Just sayin'.....

Neida, håper formen er bedre i dag!

WildThing

Aaaner ikke hva du snakker om

WildThing

det er faen meg mange år siden jeg har vært så tom for krefter. jeg orker ikke tenke på å bevege meg stort, en gang. sjefen for vaktfirmaet her i bergen ringte meg og spurte om jeg ville jobbe i kveld, og jeg hadde så lyst å si ja - men det er fullstendig uaktuelt når jeg skal være slik.

klarte drømme ganske heftig i natt også, det er alltid sånn når jeg er utslitt. fantasien tar fullstendig av da, når jeg sover.

WildThing

WildThing

Intet å fortelle i kveld, intet å bidra med. Elendig form, fremdeles. Gruer meg til en heftig uke, men jeg vet at den blir bra til sist. Veldig bra.

Guest Animula

Sov godt grøtpeis! God bedring :)